Zenuwachtig

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Zenuwachtig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 19:30

Ik heb een hele vervelende gewoonte. Nouja, 'gewoonte'.. Knipoog Ik ben áltijd zenuwachtig. Waarvoor weet ik niet, maar ik ben echt áltijd zenuwachtig. Het is echt zó irritant! Soms heb ik er gewoon buikpijn van, of voel ikme gewoon helemaal niet goed erdoor. Als ik denk aan wat ik morgen bijvoorbeeld moet doen (niks bijzonders) word ik al zenuwachtig. Ik ben bijna altijd zenuwachtig, maar het wordt nog erger bij de raarste dingen. Verder ben ik helemaal geen druk persoon, ik ben juist altijd heel rustig.
Wat is hiertegen te doen, ik word er helemaal gek van! Scheve mond



Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 19:52

Lijkt me idd heel lastig.....

Misschien even een keertje met de HA overleggen?
Sterkte ermee Ach gut

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 00:08

Lijkt mij ook vervelend, je bent dus altijd gespannen, en dat lijkt me ook niet goed. Ik zou de HA eens bellen, misschien heeft die er wat voor? Of een of ander homeopatisch goedje? In de reformzaak weten ze daar vast wel wat op. Succes ermee in ieder geval. Lijkt mij heel vervelend.

:D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ann, Earth, GaitMonster, GrapeshotBot, IASCrawler, Lestria, Marleen_L, Mel80life, Paardennamen, RoronaZorro, s1993, Typhoon en 140 bezoekers