Jessie @ work!! Het gaat de goede kant op!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Jessie @ work!! Het gaat de goede kant op!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 18:00

Nou ja @ work, de weg op een neer stappen, maar goed het is een begin! Het was best gezellig zo met zijn 2tjes. Tussen de buien door genomen Cheese!

(Achtergrond info: foto's
het verhaal)

Tuf tuf daar komen wij aan! We doen niet onder voor het medemblikker stoomtreintje!
Afbeelding

"Zorg je wel dat ze er helemaal op staat, inclusief kop en kont?" Ze is best wel groot.....
Afbeelding

Mijn vriend er ook op. Wel eerst even uitgelegd hoe je de teugels moet vasthouden anders staat het zo stom Haha! . "Jemig ik kom er haast niet op, auw mijn lies doet zeer...." *jammerde nog een tijdje door* Haha! Haha! Haha!
Afbeelding

En ja goed gezien, ik had geen rijbroek aan en sportschoenen (dat rijdt niet lekker en niet veilig), heel fout, maar ik kwam net terug van winkelen en stal en huis liggen zo'n 8 kilometer uit elkaar. (Wel mijn cap op!)

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 19:09

zo die heeft een lekkere buik.
lievie hoor!

Anna85
Berichten: 449
Geregistreerd: 15-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 19:48

Heb net het hele verhaal gelezen, echt super van je dat je dit gedaan hebt.. en je ziet echt dat ze al heel erg opgeknapt is! OK dan!

maaykuhhh
Berichten: 1699
Geregistreerd: 04-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 20:02

Echt goed van je hoor! Echt super gewoon. Als een dier lijd moet je doen wat het beste is! succes ermee!!! Lachen

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 20:15

Ja die buik, dat is dus geen vet, want op die andere foto's, zie linkje in mijn eerste bericht, zie je de ribben. Ach ja ze is een beetje raar gevormd, misschien heeft ze veel veulens gehad, dat weten we niet. Misschien is het ook wel een kwestie van buikspieren weer trainen, hahaha, net als bij mensen. Haha!
Laatst kreeg ik nog een oude foto van haar, (de onderste), zo als ze een jaar geleden was. De bovenste is twee weken geleden gemaakt.

Afbeelding

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 20:52

Zo ze was wel heel erg mooi zeg vorig jaar! Echt heel erg jammer dat er zoiets moet gebeuren met zo een paardje.
Maar als je gaat trainen met der krijg je denk ik wel weer een paard richting de onderste foto!
Veel succes.

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 12:26

hey,
het is echt goed van je! Jes ziet er al beter uit, en ze kijkt ook al beter uit haar ogen!! En je krijgt Jes vast weer helemaal toppie, of iig erg goed!!
En van haar hangbuik kan ook zijn dat ze gewoon zo gebouwd is, Rascal heeft ook een hang buik maar als je goed voelt dan heeft hij daar onder wel vlakbij ze ribben kast dus Jes kan dat ook hebben...?
Groetjes Veronica

marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 15:52

Shetty schreef:
hey,
het is echt goed van je! Jes ziet er al beter uit, en ze kijkt ook al beter uit haar ogen!! En je krijgt Jes vast weer helemaal toppie, of iig erg goed!!
En van haar hangbuik kan ook zijn dat ze gewoon zo gebouwd is, Rascal heeft ook een hang buik maar als je goed voelt dan heeft hij daar onder wel vlakbij ze ribben kast dus Jes kan dat ook hebben...?
Groetjes Veronica


helemaal mee eens *LOL* OK dan!

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:04

Echt super van je dat je dit gedaan hebt! T paard ziet er stukken beter uit! Succes ermee!

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:13

Paard ziet er vol uit Lachen

Veel succes

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 23:28

Ze is ook heel vrolijk. "Oh we gaan uit rijden, wat gezellig!" Tuf tuf tuf, ze vindt het wel spannend allemaal weer buiten rijden. hahaha

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 08:50

he super jantine! ze is echt opgeknapt!! denk dat ze al die aandacht wel prettig vind!! succes met haar

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:25

jee wat super dat je zoiets doet! ze ziet er iig al wat beter uit en ze zal snel weer er net zo goed uit zien als vorigjaar.

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 11:14

Ziet er echt super uit!!! Hoe voelt dat nu, op je eigen paard?
Ik denk dat Jessie je heel dankbaar is dat er weer meer naar haar om gekeken word.

TamBrav
Berichten: 84
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 14:59

Jessie is van mij geweest. Ik heb haar drie jaar geleden verkocht en vind het verschrikkelijk om haar zo terug te zien. Ik zal je mailen ik kan je meer over haar verleden vertellen.

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 17:00

Graag!