e bay

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

e bay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 18:02

Wie heeft er ervaring met e bay en dan niet de nederlandse want die hebben (nog?) bijna geen paardenspullen maar de duitse en amerikaanse? Werkt het? Hoe hoog zijn de verzendkosten ongeveer?

Minne

Berichten: 512
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gent, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 21:21

Ik heb er goeie ervaringen mee, heb daar ooit eens twee dubbel gebroken bitten gekocht.
De verzendkosten vallen mee (5euro) maar ik kan je wel de tip geven om het geld (goed verstopt) in een aangetekende brief naar de persoon op te sturen anders kost de overschrijving meer dan de goederen zelf.
Wat je ook kan doen is registreren bij paypal, dan kan je met visa betalen. Er staat meestal wel aangeduid of de verkoper paypal accepteerd.
Voor je bied ook es checken of de verkoper wel verstuurt naar Europe, anders zit je met een probleem.
En als je iets gekocht hebt, vragen of ze het opsturen onder de vermelding "gift" anders moet je invoersrechten betalen. Zo zijn mijn bitten meer dan een maand bij de douane blijven liggen omdat ze dat er niet opgezet had. Verdrietig
Veel plezier met het bieden, maar kijk uit het is verslavend Knipoog

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 23:07

Is echt levensgevaarlijk want verslavend.
Je moet goed de commentaren van andere kopers lezen, dat zegt al heel veel. Veel verkopers willen er dus geen GIFT opzetten omdat ze daar zelf problemen mee kunnen krijgen.
Zorg wel dat je je vooraf bij Paypal of i.d. aanmeld (creditcardnr.), je betaalt dan direct via de computer en binnen enkele dagen tot een week heb je je spullen in huis.