4e op CH Hoofddorp

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

4e op CH Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 10:46

jaja mijn dag kon niet meer stuk gister Haha! ik sprong samen met ene vriendin in de hoofdring in het L paarden. tegen 40 man moesen we springen.
ik had het allemaal ff zwaarder verwacht, maar het viel me alles mee!! maar wel gaaf om mee te doen zeg! mijn vriendin startte voor mij en was foutloos, in de barrage had ze helaas 1 balkje, maar wel met een snelle tijd! daarna moest ik. Knipoog oetje sprong fabileus en we waren foutloos, ook de barrage ging foutloos, in een iets snellere tijd dan mijn vriendin. ik stond toen(na 18 combinaties) op een 2e plek achter Marcel Beukers, mijn vriendin stond toen 3e. uiteindelijk heb ik een 4e prijs gewonnen en mijn vriendin een 5e.. Haha! echt super blij

behalve dan dat ik weer 2 wp heb Bloos mijn instructrice zei dat ik volgende week maar op de kringkampioenschappen M moet starten, maar ik geloof niet dat dat ene strak plan is in het L heb ik veel meer kans maar dat betekent wel dat ik alle andere wdstrijden voor de regio HC M moet springen Bloos
ik heb 2 hele mooie foto's(moet alleen nog een scanner aansluiten... Tong uitsteken )
oh en we hebben ook nog dressuur gereden...1 proef, haha ging ook super Knipoog nouja voor een springpaard! Haha! ik had 148 en mijn vriendin 149! dus we hebben vreselijk dubbel gelegen om die punten! maar ach wij zijn nu eenmaal springers Haha!

ik heb ene geweldige dag gehad, maar helaas werd ik in de auto gebeld dat er iemand die ik heel goed ken in het ziekenhuis lag Huilen ik zal de details maar niet opnoemen,want dat is verder niet van belang. maar ik heb de hele nacht niet geslapen Verdrietig

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 10:54

goed van je joh!! Vooral tegen zoveel mensen, echt top en dan ook nog met een pony, of was t dit keer met een paard?? nouja iig heel goed van je! en dat laatste is natuurlijk weer minder.. Scheve mond

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 11:16

_Romana_ schreef:
goed van je joh!! Vooral tegen zoveel mensen, echt top en dan ook nog met een pony, of was t dit keer met een paard?? nouja iig heel goed van je! en dat laatste is natuurlijk weer minder.. Scheve mond


dankje!
nee dit was met het paard, met mijn pony spring ik bij de M paarden Tong uitsteken maar die stond lekker thuis

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 11:29

Gefeliciteerd hoor!! Ben beniewd naarde foto's!! Enne van de dressuur Tong uitsteken Boeiend Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 11:53

Goed gedaan hoor! Heb je nog prijzengeld gekregen? *LOL*

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 17:18

Super Tab! En dan stuur je me niet eens even een sms-je Verdrietig Tong uitsteken
Ook helemaal top van Wenda joh! Is ze ook nog geslaagd voor haar examen Verward

Als ik jou was zou ik idd bij de Wiron M starten, daar staat het wsl weinig hoger dan in Hoofddorp het L Knipoog En het M rijdt je ook makkelijk rond met Oet joh!

Ik strandde in Ede trouwens bijna in het springparcours op hindernis 2 Bloos!

Hadden er verder nog bekenden gereden in het L Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 18:43

sorry, de volgende x zal ik sms haha

ehhhhh marcel was dan 2 en 3
edwin hoogeraat,hans,lizzy,joyce zeker ook, enzenz
maar de meeste van hen reden in de 2e groep. ik geloof dat hans het wel goed had gedaan in de 2e ronde, tenminste wij zaten patatje te eten, alleen mijn barrage tijd was sneller haha

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 19:08

Hans reed idd in de tweede groep(uitslagen staan nog niet online). Hij had die hengst mee dus ben wel benieuwd hoe dat gegaan is *LOL*
Kende op een paar amateurs na de hele startlijst trouwens Knipoog Heb net even gekeken Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 19:35

gomir schreef:
Hans reed idd in de tweede groep(uitslagen staan nog niet online). Hij had die hengst mee dus ben wel benieuwd hoe dat gegaan is *LOL*
Kende op een paar amateurs na de hele startlijst trouwens Knipoog Heb net even gekeken Haha!


ik wete niet hoe hij die hengst heeft gereden, met een bruine(goh dat zijn er genoeg! Tong uitsteken ) reed die foutloos rond! Knipoog
er werd ronduit dramatisch gereden!!!, we hadden ook overbouwde sloot, naja bak zonder water...was wel cool! Haha! maar ik had graag die echte sloot willen springen

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 20:27

Maar ik wil weten hoe Schimmie liep, die bruine loopt meestal wel foutloos Lachen Moet ik toch maar weer bellen straks Clown

Jippie, een overbouwde-droge-bak-waar-water-in-hoort-te-zitten. Dat ik die nou toch gemist heb...Clown Ik wil ook weleens een echte sloot proberen, hopelijk gaat dat beter dan dat blubberige kleine bakje bij jullie *LOL*
(trakheners gaan iig wel heel goed )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 21:13

gomir schreef:
Maar ik wil weten hoe Schimmie liep, die bruine loopt meestal wel foutloos Lachen Moet ik toch maar weer bellen straks Clown

Jippie, een overbouwde-droge-bak-waar-water-in-hoort-te-zitten. Dat ik die nou toch gemist heb...Clown Ik wil ook weleens een echte sloot proberen, hopelijk gaat dat beter dan dat blubberige kleine bakje bij jullie *LOL*
(trakheners gaan iig wel heel goed )


ik ga van de week het zeiltje-waar-ik-water-in-doe wel oefenen!! Tobias moet die wel springen, ga er vanuit dat ie zondag er weer ligt! heel misschien kom ik woensdag nog springen Knipoog

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 22:56

Super! Gefeliciteerd! Je gaat wel heel erg hard hoor! haha

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 01:03

Kom maar woensdag, vind ik wel gezellig *LOL* Ik ben al zo allenig woensdag...Clown

Mag ik je zeiltje-waar-je-water-in-doet een keer lenen Tong uitsteken Ik heb geen zeiltje-waar-ik-water-in-kan-doen (volgens mij wordt het tijd dat ik ga slapen, ik word erg vervelend Cool )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 12:24

gomir schreef:
Kom maar woensdag, vind ik wel gezellig *LOL* Ik ben al zo allenig woensdag...Clown

Mag ik je zeiltje-waar-je-water-in-doet een keer lenen Tong uitsteken Ik heb geen zeiltje-waar-ik-water-in-kan-doen (volgens mij wordt het tijd dat ik ga slapen, ik word erg vervelend Cool )



haha ik ook niet hoor, maar daar verzin ik wel wat op, heb er vaker een doe het zelf actie van gemaakt zodat er water inpast Knipoog

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:49

Erger nog...ik heb niet eens een zeiltje Bloos! Alleen blauwe vuilniszakken Haha!

Misschien ga ik daar binnenkort weleens wat mee knutselen, maar die blijven met geen mogelijkheid goed liggen

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Mendi

Berichten: 2287
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 21:20

gomir schreef:
Erger nog...ik heb niet eens een zeiltje Bloos! Alleen blauwe vuilniszakken Haha!

Misschien ga ik daar binnenkort weleens wat mee knutselen, maar die blijven met geen mogelijkheid goed liggen

Paar stenen erop en klaar is kees! Moet je er natuurlijk wel over heen springen en niet er in vallen... Anders tussen twee grondbalken leggen, lijkt het ook nog een beetje op een slootje.

Bessy, Neala, Hazel

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:02

Dat doe ik ook meestal wel Nandoman, maar dan is het zo'n smal dingetje...En met twee vuilniszakken achter elkaar moet er in het midden ook een balk, dat is ook niets

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 32 bezoekers