Vandaag B dressuur in Gunterstein (Breukelen)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Vandaag B dressuur in Gunterstein (Breukelen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 17:42

Vandaag reed ik weer B, het ging voor mijn gevoel best fijn, maar ik had foutjes gemaakt, zoals in de halve volte in galop en dat ook met midendraf en slingerend op de Ac lijn enzo. Ik had 144 en 150 punten, vind ik wel een beetje laag maar ik zal het wel gewoon niet verdient hebben. Ik vond het wel een beetje raar dat er maar 5 mensen van de 23 een winstpunt hadden. De 5e prijs bij de eerste proef was voor iemand met 157 punten. Beetje raar, maarja. Het was daar wel echt leuk, mooi terrein en goede locatie. Ik vond het wel een beetje raar dat de prijsuitreiking pas om half 2 was, we moesten dus 11/2 uur w8en terwijl ik de laatste was in de rubriek. Ze konden beter na de rubriek zelf doen, maar goed. De jury gaf wel goed commentaar! Ze zeiden gewoon wat je beter moest doen bij heel veel onderdelen. Jammer van dei winstpunten maarja, volgende keer beter. Wie gaat er 26e naar Hagenauwe?

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25



INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 18:17

Misschien moet je eens denken aan jouw rijden en niet alleen de jury de schuld te geven Want vorige wedstrijd had je ook niet super hoge punten en was het ook de schuld van de jury.
De jury's zijn een tijdje geleden bijgeschold en zijn idd wel wat strenger. Maar als je gewoon goed rijdt heb je ook gewoon goede punten.

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 18:19

Het was inderdaad geen winstpunt waard, als je goed leest zie je dat ik de jury juist goed vond!!ik vond het alleen beetje raar dat er maar 5 mensen een winstpunt hadden van de 23.

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 18:43

Dat wil helemaal niets zeggen over de jury, maar wel over het niveau van het gereden zijnde in de B.

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 19:34

het was een selectie he ze zijn dan meestal wel wat strenger.
jammer de volgende keer mischien wel een wp.

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 19:47

Was het een selectie? Voor wat?

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 22:44

alexandra15 schreef:
Was het een selectie? Voor wat?

voor de kampioenschappen he Verward

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 22:50

de regionale? En dat stond nergens. Konden dan alleen de 5 besten door?

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 11:03

Nee, je moet nog meer selecties rijden, maar volgens mij zit jij niet in die kring of wel? Verward

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 11:06

Volgens mij heb je nog niet veel wedstrijden gereden. Want eigelijk alles wat je vertelt is vrij normaal

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 12:06

Manon schreef:
Nee, je moet nog meer selecties rijden, maar volgens mij zit jij niet in die kring of wel? Verward

idd geen idee of je in kring west zit?

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 17:14

Vonnie 84, Ik heb al 25 dressuurwedstrijden gereden en 4 springwedstrijden. Nou ik vind het niet normaal dat maar 1/5 een winstpunt krijgt hoor, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar meestal is het minimaal 2/5. Ik zit niet in die kring nee.

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 17:22

alexandra15 schreef:
Vonnie 84, Ik heb al 25 dressuurwedstrijden gereden en 4 springwedstrijden. Nou ik vind het niet normaal dat maar 1/5 een winstpunt krijgt hoor, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar meestal is het minimaal 2/5. Ik zit niet in die kring nee.

nou je verdient je punten of je verdient je punten niet (is niet altijd zo bij sommige jury's)
een jury kijk gewoon een proef en geef daar punten voor een jury denk niet van nou ik moet 10 wp aan mensen geven dus dan geef ik die of die een winstpunt.
je rijdt gewoon je proef en een jury geef daar punten voor.
je komt dan uiteindelijk op een winstpunt of geen winstpunt
als je begrijp wat ik bedoel Knipoog

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 17:30

ik begrijp t eel goed, je hebt ook gelijk!

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25

knolhupser
Berichten: 44
Geregistreerd: 20-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:43

Het klopt niet dat er maar 5 waren met een winstpunt. Er waren namelijk 5 prijzen en twee mensen van mijn club hadden wel een winstpunt maar geen prijs. En zij hadden toch 160 punten of zo, dus er zijn er misschien nog wel meer geweest. Verder werd er niet bijzonder goed gereden in de B en daarom zijn er niet super veel winstpunten uitgedeeld.

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 20:08

Maar de 5e prijs had 157 bij de eerste proef en bij de tweede proef 159, maar dat was in de ringen waarin ik reed, 3 en 4, dus misschien reden zij in 1 en 2?!

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:19

Ja, maar dan kunnen de nummers 6 en 7 toch 157 of 156 punten gehad hebben.

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 20:24

ja dat zou kunnen maar de kans is niet groot omdat er heel weinig puntenverschil in zit.

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 20:24

ja dat zou kunnen maar de kans is niet groot omdat er heel weinig puntenverschil in zit.

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:47

tja anders moet je van de week even kijken op www.gunterstein.nl
daar komen vast wel de uitslagen te staan

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 12:30

Het klopt wel een beetje wat Alexandra zegt Scheve mond In ring 1 en 2 waren de punten aanzienelijk hoger dan in ring 3 en 4.
Ik zat dus ook in ring 3 en 4 en dit was mijn tweede wedstrijd met Tamor.
Mijn eerste proef ging matig en helaas ging ik even met een bok de ring uit Scheve mond maar daar had ik een 4 voor....geheel terecht maar mijn andere linkergalop ging wel redelijk goed maar ik had voor al mijn linkergalop onderdelen een 3 omdat ik overkruist had gezeten volgens de jury....maar dat was absoluut niet zo echt heeeel vreemd vond ik het Huilen had het later nog nagevraagd aan de mensen die stonden te kijken maar ook die zeiden dat ze hem niet overkruist hadden gezien Verward
Ik zal ook maar niet zeggen wat mijn punten waren voor deze proef Bloos! want dat is wel erg Verdrietig piep dus.

Mijn tweede proef ging aanzienlijk beter alleen weer die rechtergalop waar hij zo´n moeite mee had ging weer Boos! klote!
Verders nog de puntjes op de i zetten maar ja, wat wil je voor een 4 jarige die voor de tweede keer zijn wedstrijd loopt Bloos
Bij deze proef had ik zeker wel een puntje verwacht maar helaas 152
Wel 2 achten OK dan! ééntje voor het aandraven en jawel 1tje voor de verzorging OK dan! Daarbij ook nog de opmerking dat ik een goed paard had met twee uitroeptekens!! Kijk en dat is ook wel weer mooi meegenomen zo´n compliment.

Ach ja, volgende keer weer beter hoor voor het gevoel ging het wel lekker en ik weet nu ook weer waar ik aan moet werken en met wat priveles, komen we er heus wel Haha!
Je moet niet teveel willen en verwachten Knipoog en soms zit de jury mee en soms zit het wat tegen....helaas waren ze deze keer aan de wat strengere kant.


Primadonna

Stal Centaurus

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 13:57

ze zijn wat strenger omdat het een selectie was !!!
jammer dat je geen winstpunt hebt

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 13:59

Misschien hadden de jury's een slechte dag.
Met jurysport ben je zo afhankelijk van die mensen langs de baan.
De ene keer rij je voor jezelf een super proef, krijg je heel weinig punten. Volgende keer verzint je pony zo ongeveer zijn eigen padje, en heb je het gevoel: dit is echt niets. krijg je wel ineens punten en winst....

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 15:21

INkie schreef:
Maar als je gewoon goed rijdt heb je ook gewoon goede punten.


dat vind ik eigenlijk niet helemaal waar.
het gaat ook heel erg om de mening van de jury en de vraag is ook heel vaak:
wanneer is iets nou goed??
iedereen denkt er anders over. en van die lage punten. kan gebeuren joh!! werk gwn nog wat aan je fouten

Teamspirit... Je bent een toppertje!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nimber en 36 bezoekers