Weer een *borsterig* onderwerp

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Weer een *borsterig* onderwerp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 20:21

Wel ranzig, althans zo vond ik het.
Vanochtend liep ik in het CS in Rotterdam naar mijn perron toe. Op een gegeven moment was er een beetje raar ventje heel raar naar mij aan het kijken. Ik had mijn jas open en ik was al bang dat mijn gulp openstond oid.
Doet hij zijn hoofd helemaal scheef om nog eens te kijken en zegt dan heel hard: "Mooie tieten!"
Misselijk Misselijk Misselijk Frusty Frusty Frusty
Aargh, ik schaamde me dood. Een paar mensen hoorden het maar die keken echt zo van:"ik wil wel kijken maar niet opvallen".
Echt stom, op dat moment schaamde ik me opeens voor mijn borsten. Terwijl ik een heel erg bescheiden paar heb en er ook echt niet mee liep te pronken.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-02-02 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 20:24

Pffft Ik denk nu dat ik zou willen zeggen: kijk naar je eigen minuscule fluitje.... Boos!
Maar als zoiets tegen mij gezegd wordt kijk ik alleen boos en loop snel weg bah.
Valt zoiets nou ook onder ongewenste intimiteit??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 20:31

Sjimmy schreef:
Pffft Ik denk nu dat ik zou willen zeggen: kijk naar je eigen minuscule fluitje.... Boos!
Maar als zoiets tegen mij gezegd wordt kijk ik alleen boos en loop snel weg bah.

Achteraf had ik ook zo iets heel hard willen roepen. Echt stom hoe verlekkerd hij dat tegen mij zei.
Ik ben wel heel snel het perron opgelopen en hij liep gelukkig door.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 20:43

Hahahahaha sorry moest heel hard lachen. Wat voel je je dan voor schut staan he? Ik heb het ook een keer gehad, wist niet waar ik het zoeken moest. Weg met die dingen! dacht ik op dat moment *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 20:46

Cody schreef:
Hahahahaha sorry moest heel hard lachen.


Geeft niet hoor, ik kan er ook om lachen. Ik liep al grinnikend de trap van het perron op : "moet ik dat weer hebben, wat een mafkezen heb je hier toch".

Ineke2

Berichten: 33113
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 21:27

Haha Haha!
Daar heb ik ook vaak last van van dat soort figuren echt vervelend maarja je kunt er niet veel tegen doen. Ik loop meestal maar door, zeker bij lui die al wat op hebben want anders beland je nog in het ziekenhuis...

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 21:36

hehe doet me denken aan een verhaal van mijn buurmeisje.. die was aan het buitenrijden toen ze een potloodventer tegenkwam. Haar vriendin schrok, maar zij moest lachen, en toen is ze om die man rondjes gaan galoperen en riep 'hahaha wat een kleintje' ed.. Was die potloodventer nog banger dan zij! Lachen
Werkt denk ik alleen als je een redelijk fors paard bij je hebt Haha!

ikke

Berichten: 37542
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 21:42

Laura schreef:
hehe doet me denken aan een verhaal van mijn buurmeisje.. die was aan het buitenrijden toen ze een potloodventer tegenkwam. Haar vriendin schrok, maar zij moest lachen, en toen is ze om die man rondjes gaan galoperen en riep 'hahaha wat een kleintje' ed.. Was die potloodventer nog banger dan zij! Lachen
Werkt denk ik alleen als je een redelijk fors paard bij je hebt Haha!


Nee hoor, werkt ook met een pony'tje. Heb van andere NVVR-ers de meest ranzige verhalen over dit soort lieden gehoord, ik zal ze jullie besparen.
Nog een tip voor mensen die niet voor aap willen staan: ga nooit zonder BH in een t-shirt buiten rijden, zeker niet als er potentieel een regen/onweersbui aan zou kunnen komen, de reden mogen jullie zelf bedenken.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 21:45

Argh maar zonder bh rijden si toch ook vreselijk (zelfs ik met mn cupJE vind dat) haha
Alhoewel werkt ook wel met een katoenen bra en een tshirtje Haha!
EN dan een potloodventer tegenkomen..... Extreme duivel

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 22:32

haha idd en dan weet je ook echt niet wat je terug moet gilllen dat weet je pas als het al voor bij is...as die vent al weg is!! Bloos

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Weer een *borsterig* onderwerp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 12:07

Katrien schreef:
Op een gegeven moment was er een beetje raar ventje heel raar naar mij aan het kijken.


zeker zo'n, eng,goor, zwervertje?! of junkie?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 14:00

wbt die potloodventer moet je ook uitkijken ik was met doree in het bos en wij kregen de slappelach en riepen idd wat een kleintje.
die vent werd zo woest...
broek aan en in de auto achter ons aan..
we zijn gered door een paar bejaarde dames op hun fietsen..

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 14:23

Toen ik op de havo zat, heeft er een brutale jongen gewoon een heel lesuur lang, leunend over zijn buro naar mijn gemoed zitten kijken.... Boos!

Achteraf verzin je dan de meest briljante opmerkingen om zo'n oepke op zijn nummer te zetten... Altijd achteraf....

Er zitten een hele hoop mafkezen in nederland....tssss......

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 15:45

*LOL* *LOL* *LOL* Ik moest net als Cody heel hard lachen *LOL* *LOL* *LOL*
Wat een verhaal zeg, maar idd is het knap irri als het je overkomt! Je weet ff niet waar je kijken moet idd.
Hee Laura, lopen er hier in het brave Lunteren ook potloodventers rond???? Weten we wat ons te doen staat als we wanhopig zijn haha....Grapje! Straks wil Fitz niet meer hier komen wonen.... Daar gaat onze reputatie.... Knipoog