kopen via internet

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

kopen via internet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-02 14:57

Ik weet dat er al eerder een topic over is geweest: iets kopen via inet, betalen en dan niet geleverd krijgen Boos! . Frustrerend voor wie het overkomt en ook mij is het nu vrees ik overkomen. In het eerste topic kwam ter sprake dat je je geld terug kunt krijgen van de bank na boeking. Mooi NOT dus. Ik heb de postbank gebeld voor informatie en terugstorten gaat alleen bij machtiging Boos! . Wees dus gewaarschuwd met grote bedragen (als je dat al doet tenminste). En moge degene die mijn geld heeft ontvangen er blij mee zijn of het tenminste naar Brooke storten zodat er tenminste nog iemand lol van heeft Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 15:05

Daarom doe ik dat niet. Mocht ik iets bestellen via internet dan doe ik dat onder rembours Lachen Dan kan ik tenminste niet genaaid worden hehe! Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 15:12

Je kan ook een baksteen in en pakje verzenden Xono,
je mag het nl niet openmaken voor je betaald hebt.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 15:18

Das inderdaad waar. Ik kijk ook zeker uit waar ik wat koop en wat ik koop. Onder de honderd gulden wil ik nog wel besteden bij een welbekend bedrijf. Maar meer ook niet, dan ga ik wel naar het bedrijf toe.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Dees

Berichten: 18875
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 15:19

Ik heb nu al een paar keer wat gekocht via internet.
Bij de bekende bedrijven is het doorgaans wel vertrouwt.

Via marktplaats heb ik al diverse aankopen gedaan, maar heb de verkoper altijd zelf getroffen ergens. ik zoek dan ook alleen bij mij in de regio, ik zlal niet gauw een Rotterdammer treffen vanuit Friesland....
MAar zo vind levering en betaling op hetzelfde moment plaats, en dan werkt internet weldegelijk....

Geweldig medium! Heb zelfs een paard via het internet gevonden...

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 15:48

Nou, ik wil ook dingen gaan verkopen via internet (hard disks en andere gerelateerde dingen). Ik heb al een website. Ik hoop over twee weken 'in the air' te zijn. Moet nog heel veel regelen, zoals verpakkingen ptt, privacy statement leveringvoorwaarden en nog een paar cosmetische ingrepen op de site zelf. www.12store.nl

Als ik niet lever, dan is het gauw gedaan met mijn naam, dus ik ben daarin betrouwbaar. Ook zet ik er een tel nr op plus adres waar ze het product kunnen afhalen.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 17:25

ik koop sneller van mensen van bokt (klinkt raar maar toch)

van marktplaats zou ik niet zo gauw spullen kopen. die je vooruit moet betalen.

mijn paardje heb ik wel via het internet gekocht.

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 19:44

Ik koop alles via internet, huizen, paarden noem maar op Haha! .

Ik heb juist slechte ervaringen met gewone verzendbedrijven (met name 1 uitgeverij). Die beweerde boeken gestuurd te hebben, die ik netjes betaald had 3 maanden ervoor, maar ik nooit gekregen had.

Vette bonje aan die telefoon, want ik moet bewijzen dat ik ze NIET had gekregen. Dus ik van: bewijs jij maar eens dat je ze WEL hebt verstuurd.
Nou ze had een vrachtbrief (ja en die kan ik ook zo uit de pc printen zonder iets op te sturen). Pakketnr kon ze me niet geven want ze waren gewoon in een envelopje verzonden (boeken van 80 piek).

Na gedreigd te hebben met mijn advocaat (want ik had me aan de wettelijke regels van een koopovereenkomst gehouden (betalen) en zij niet (leveren)) kreeg ik de volgende dag ineens heel vreemd de betreffende boeken in mijn brievenbus (weer in een gewoon envelopje).

Met internet bestellingen (ook uit amerika) heb ik nog nooit problemen gehad (nog niet).

Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 21:00

Ik doe niet anders dan via internet kopen. niet alleen in nederland maar over de hele wereld eigenlijk.
heerlijk gewoon, maar ook verslavend, zeker op veilingen zoals ebay. Tong uitsteken


Ineke2

Berichten: 33055
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 21:21

Haha ik koop en verkoop heel veel via internet, heb zelfs mijn pony via internet gekocht (oke wel eerst wezen en kijken enzo natuurlijk)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 00:04

Ik zou je aanraden alleen te kopen bij bedrijven die goedgekeurd zijn door de consumentenbon, deze zijn te herkennen aan een speciaal logo wat op de website geplaatst is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Ashleytjuhh, Eve_16, GoogleAdsense, Kairos, Luxorvalkje, mosimonster, purny, Rijsa en 43 bezoekers