Na 10 jaar verrast m'n pony mij nog

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Na 10 jaar verrast m'n pony mij nog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 09:36

Deze week tot 2X toe heeft Cezanne mij laten zien dat zelfs na meer dan 10 jaar je nog steeds iets van je kan laten zien waarvan baasje denkt Verward Verward huh, was dat Cezanne?

Cezanne is dus zo'n type pony, dat zodra ze loskomt, ze meteen de benen neemt (hebben paar jaar geleden een kloptjacht in een bos gehad voor haar en toenmalige paard van m'n zus in het donker, de 2 waren het weiland uitgepeerd)

Maar goed, eerst donderdag, ik was de stal aan het uitmesten (we hebben buitenboxen), en Cezanne stond aan een ring met Fayette (mede stalpaard) aan het etteren.
Op een bepaald moment kom ik de stal uit, en zie tot m'n horror dat ze het touw los had, en ze stond nu 'met haar gehele hoofd bij Fayette in de stal te kijken en te kriebelen. Daar heeft ze vermoedelijk zo'n 10 minuten gestaan, want ik had al zo'n 10 minuten geen hoeven op steen meer gehoord (van het heen en weer lopen aan het touw als ze zich verveelt) Ik kon d'r zo pakken gelukkig maar, want we wonen op 20 meter van een zeer drukke weg.

Die vrijdag erop kwam ik terug van stage en werk, en na meer dan 10 uur werken was ik zo duf als een konijn en zat in een gigadipje (vakantie!!! ik wil vakantie!!) Dus ik voer de paarden en loop naar binnen. Na 15 minuten komt marlien binnen (onze tijdelijk overbuurvrouw) met de mededeling dat ik een erg brave pony had Verward
Bleek dat de staldeur van Cezanne na het dichtslaan weer overgeklapt was, dus die stond al een kwartier wijdopen! En wat deed die pony? die was braaf in de stal blijven staan Schijnheilig
Dit is echt zooo geen Cezanne, die peert hem al als de deur op een klein kiertje staat en ze dat in de gaten heeft. (ze kan de staldeur als die op een kiertje staat zelf openduwen)

Zucht wat een brave pony is het toch aan het worden!! (en het scheelde mij 2X een kloptjacht)

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 10:20

Dat is mazzel hebben lowara!! Misschien had ze in de gaten dat je een dipje had Knipoog

Natasjavegas
Berichten: 598
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 12:01

gehhehe wat een grappig verhaal zeg. Wel onwijs lief dat je pony zich 2 x liet vingenoke dat ze die ene keer is blijven staan. Kwou dat mijn paardje dat ook eens deed hihi

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 13:09

Nou normaal doet ze dat dus ook niet Lachen maar goed, ze is nooit te oud om haar leven te verbeteren!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 14:27

hehe dat is gewoon onwijs veel mazzel hebben.
Overgens heb ik een paard die altijd zo is.
Hij heeft noal humor en maakt alle touwen los en ook alle sluitingen al heel vaak gehad dat ik de sluiting hoorde klapperen op mijn oude stal en dan was meneer uit de stal gelopen (na het zelf open maken van de box) en stond aan de buitenkant met de sluiting te spelen.
Of dat ik 'm vast had gezet, even weg liep en dat hij 5 min later vroelijk naar me toe kwam omdat hij het touw weer eens had los gekregen Haha!