Eindelijk... de bank heeft gewerkt....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Eindelijk... de bank heeft gewerkt....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 09:28

Vandaag eindelijk het verlossende mailtje gehad van Gerri, van http://www.sportsaddle.com .... de cashiers check voor mijn zadel is aangekomen... Lachen

De informatielijn van de bank had me gezegd dat een check er 1 - 1,5 week over zou doen, en als je de check met spoed verstuurt, dat ie er dan nog korter over doet.... Uiteindelijk heeft het 4 weken (!) geduurd.... Boos!

Dat de eerste check weer terug is gekomen kan ik begrijpen, daar had ik een fout gemaakt in het ontvang-adres (de postcode), maar een check versneld versturen, en er dan nog 4 weken over doen.... nee... dat is niet leuk...

Maar goed... binnenkort hobbelen Banjer en ik dus eindelijk rond op onze Bob Maashall.... Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 09:54

Ik ben heel erg benieuwd, want ik heb ook wel oren naar dat zadel! Ik hoor graag binnenkort hoe het zadel ligt en rijdt!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 09:56

het rijdt lekker... dat kan ik al zeggen... Haha! Ik heb wel eens paardjes van stalgenoten mogen uitstappen, met een Bob Marshall... een verademing voor je kont kan ik zeggen... Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 09:57

Hmmm... en hoe duur is zo'n zadel nou eigenlijk, als ik het mag vragen? (misschien kan ik alvast hard gaan sparen)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 10:03

ik heb een eenvoudige versie, een Basic trailrider, overtrokken met endurance leer, en nog wat andere kleine extra'tjes... en incl. pad ben ik 1293 dollar kwijt...

Daar komt dan nog wel bij de verzendkosten, btw, inklaringskosten, ....

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 10:03

Ben ik blij met mijn CreditCard Haha!.
Nu is het afwachten wie zijn zadel er eerder is SmithsGirl, die van jou of die van mij Haha!

Gera: als die van mij er is mag je hem wel eens uitproberen. Misschien dat A ook wel interessee heeft om er eens op te zitten Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 10:04

denk dat jij eerder bent Sugarmiss... Haha!

Maar mocht de mijne onverhoopt toch eerder zijn, ben je hier ook welkom voor een testritje... Haha!