woedend ben ik ....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

woedend ben ik ....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 09:02

Op de KNHS! Gisteren kreeg ik een brief, waarin stond dat ik een officiele waarschuwing kreeg, omdat ik op het concours in Eibergen geweigerd zou hebben wedstrijddocumenten te laten zien Verward
Er was toen inderdaad controle, er kwam na de proef een man op Vos en mij af, las Vos zn chipnummer af en vroeg naar het paspoort. De eigenaresse van Vos had dit bij zich, liet het zien, de man zegt: dat is in orde, veel succes nog vandaag, en loopt weer weg. Wat heb ik nou verkeerd gedaan? Hij vroeg om het paspoort, dat kreeg hij te zien, toen was het goed. De startkaart, pasje van KNHS enzo hadden we ook allemaal bij de hand, maar die hoefde hij niet te zien. Ik ben me van geen kwaad bewust, krijg ik vandaag ineens die brief Boos! Boos! Boos! Heb een mail gestuurd naar de KNHS, ze kunnen maar beter snel antwoorden anders bel ik ze plat vanaf maandag Scheve mond . Ik heb sowiezo een stuk of 10 getuigen, maarja...of ze zullen toegeven dat ze fout zitten....ik betwijfel het...
Hebben jullie ooit wel eens zoiets gehad? Of ben ik enorm blonT en heb ik toch iets verkeerd gedaan?

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein


Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 09:04

naja, wat een stellettje banketstaaf zeg!
Hoop voor je dat het een misverstand is !

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..


KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 09:05

Dat is balen zeg. Ben benieuwd wat zij te zeggen hebben als je ze belt. Heb je misschien onthouden wie de controleur was die om het paspoort vroeg? Misschien kan je daar anders iets mee... Succes met bellen!


Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 09:05

ik hoop dat je het kunt uitleggen.

gr

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 09:05

nee, ik weet t niet meer...stom misschien, maar ik dacht dat alles okee was...

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 09:17

Schrijf anders een brief ook met een uitleg erbij misschien helpt dat ook.

gr

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 09:31

Gewoon een foutje...die maken ze daar wel meer Knipoog
Even bellen om het recht te zetten en als ze daar niet aanwillen dan is het jammer, dan is er nog geen man overboord

Ik heb laatst al compleet verkeerde coupons gekregen(rijdt iig niet voor die vereniging en ook niet met dat paard Knipoog Mijn gegevens klopten wel), een aanmaning voor iets dat allang betaald was en er zat een fout in mijn puntenregistratie
Het meeste is met een belletje wel op te lossen hoor Lachen

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Nadir

Berichten: 12711
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 12:04

Kan me voorstellen dat je daar niet blij mee bent!
Maar wat gebeurt er dan als je een waarschuwing krijgt?

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 12:29

Ik zou dit ook zeker niet op prijs stellen, ben benieuwt wat ze als excuus hebben. Heeft zo'n waarschuwing nog nadelige gevolgen?

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 12:54

ik heb geen idee, er stond alleen in de brief dat dit minimaal 12 maand in mijn dossier blijft staan (ik wist niet eens dat ik een dossier had). Misschien als er nog een keertje iets is, dat ze dan stappen gaan nemen?

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 14:31

he getver dat is niet leuk.Dan ga je je nog ana jezelf twijfelen ook.
Ik heb nog nooit zoiets gehad gelukkig

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Buffelduke, fleurtjeuh, gerlindie, IndianSu, mriek1990, Suliko en 126 bezoekers