Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:29

Huertecilla schreef:
anneliesdj schreef:
Als je een gezonde relatie hebt en een van beide kan/wil/mag geen seks hebben dan 'wacht' de ander daarop, er zijn andere manieren om je behoefte's te botvieren zonder daarvoor vreemd te moeten gaan.

Tijdelijk zeker. Duurzaam? Wellicht. Ik zou het er niet op laten aankomen; daar is het werkelijk belangrijke in mijn relatie veel te.... belangrijk voor.
Ik en mijn partner erkennen 'levende' sex als een natuurlijke behoefte, net als Kim. Kim geeft daar op haar manier invulling aan. Wij vinden openheid belangrijk.
'Jullie' vinden dat onthouding of surrogaat maar goed genoeg moet zijn. 'Botvieren' vind ik trouwens een tekenend woordgebruik.

hc

En wat is dan het werkelijk belangrijke in jouw relatie? Als je je relatie zo belangrijk vind dat je zou scheiden als je geen seks meer kunt hebben dan is de seks dus het belangrijkste in jouw relatie. Zegt genoeg.
En ja, als jij meent dat je moet vreemdgaan of naar de prutsmutsen moet omdat je vrouw/vriendin even niet kan dan noem ik dat botvieren, kan er ook geen ander woord voor verzinnen.

Edit; je hebt het over surrogaat, in mijn ogen is de enige 'echte' seks, seks met mijn man, al het andere is surrogaat, dus ook met een andere man als de mijne even niet kan.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:34

kavama schreef:
Wie is Kiwiko eigenlijk, de Boktheilige van 2008 ??
Alles wat ze doet is goed, tof mens en als ze er niet is praten ander het wel goed voor haar, hoe kom je aan zo'n status ?

Ja, opvallend is dat niet?!

Míjn normen en waarden zouden dit in mijn relatie niet toestaan doch jee... hákken op hc. Is dat angstagressie naar buiten en Kim lid van de eigen kliek?

Ach, ik zit hier prima als oude man op de berg, in alle openheid met een léuke metgezel Cool

hc

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:38

anneliesdj schreef:
Als je je relatie zo belangrijk vind dat je zou scheiden als je geen seks meer kunt hebben dan is de seks dus het belangrijkste in jouw relatie.

Ik denk dat jij wat gemist hebt door het springen naar conclusie wat hier als topsport bedreven wordt.

Duurzaam geen sex = een wettelijke grond voor echtscheiding.
Geen consumptie = niet bestaand huwelijk voor de katholieke kerk.

Wíj zouden dat anders oplossen en niet in het geheim zoals Kim.

hc

edit: wij zijn overigens niet gehuwd. Wij zijn bij elkaar omdat we dat wíllen en hebben daar geen ambtelijk of kerkelijk stempel voor nodig.
Ons broedsel staat keurig in een libro de familia en de nalatenschap is notarieel vastgelegd; zelfs een stichting voor de paardgerichte verzorging van mijn paarden Pling

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:43

Pffffffff.... Het is soms erg makkelijk raden wie hier ten tonele verschijnt... Clown

De meeste ouwe ventjes zijn viespeukjes, zij zoeken met grage geilheid naar jonge blommetjes. Koe

uitzonderingen zijn er vast..
Maar ik hoop dat stieflief het uit haar hoofd haalt. Ach gut

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:48

Huertecilla schreef:
edit: wij zijn overigens niet gehuwd. Wij zijn bij elkaar omdat we dat wíllen en hebben daar geen ambtelijk of kerkelijk stempel voor nodig.
Ons broedsel staat keurig in een libro de familia en de nalatenschap is notarieel vastgelegd; zelfs een stichting voor de paardgerichte verzorging van mijn paarden Pling

Ik vind dat je tussen de regels door nogal provocerend bezig bent.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:52

Sja, sommige oudere mannen die op jonger vallen zijn idd viespeuken, andere wachten netjes tot zij meerderjarig is.
Ik was 19 toen ik mijn 1e oudere man aan de haak sloeg.
Heb er inmiddels al 6 versleten waarvan de jongste nu 37 is en de oudste 52.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 02:00

anneliesdj schreef:
Huertecilla schreef:

Ik vind dat je tussen de regels door nogal provocerend bezig bent.

Hmmm... ik heb nog even gekeken, maar tussen de regels staat bij mij niets.
Er staat wat er staat en als jij dat als iets anders opvat is dat joúw perceptie.

Wij kiezen voor een duurzame relatie gebaseerd op vertrouwen en openheid. Geen moeten, geen regels, geen beteugeling, alleen vrijwílligheid. Dat moét fout zijn, ik begrijp het Haha!

Druk gerust op de rode knop, 'het moderator team' is het vast met je eens ROFL

hc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 02:02

Huertecilla schreef:
[

hc

Jij bent toch van het indrukken van de rode knop ? Haha!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 02:31

Huertecilla schreef:
Hmmm... ik heb nog even gekeken, maar tussen de regels staat bij mij niets.
Er staat wat er staat en als jij dat als iets anders opvat is dat joúw perceptie.

Wij kiezen voor een duurzame relatie gebaseerd op vertrouwen en openheid. Geen moeten, geen regels, geen beteugeling, alleen vrijwílligheid. Dat moét fout zijn, ik begrijp het Haha!

hc

Onze relatie is ook gebaseerd op vertrouwen en openheid, dat we getrouwd zijn doet daar niets aan af.
Van mij mag je zeggen wat je wilt, knopjes heb ik niet nodig, in tegenstelling tot anderen.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 02:39

Oudere mannen nemen jonge meisjes zodat ze nog een beetje serieus genomen worden, een jonge meid kijkt nog een beetje op tegen een oude bok, ze ziet een vaderfiguur in hem. Waarschijnlijk kunnen ze geen vrouw van hun eigen leeftijd, of een paar jaar jonger, krijgen.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 02:46

Jammer dat het deze kant op gaat met de discussie, mensen... Persoonlijk vind ik dat als HC + partner de afspraak hebben om er evt een minnaar bij te zoeken, dat daar niks mis mee is zolang beide partijen het erin kunnen vinden.
Een ander verhaal vind ik het bewust (langdurig) vreemdgaan zonder dat je partner ervan weet. Ik vind vrouwen die hieraan meedoen ook heel erg. Dat is mijn mening, ik weet namelijk hoe het voelt als je vriend onder je neus vandaan gekaapt wordt, de leugens en je vraagt je af, is al die tijd samen gewoon een illusie geweest? Je gaat twijfelen aan jezelf.
Dat gevoel is heel erg onprettig, zacht uitgedrukt.

Ikzelf heb bijna exact hetzelfde verhaal als Karin, ooit een keer gezoend met een bezette jongen toen ik 21 was en de volgende dag leerde ik zijn veel te leuke vriendin kennen Bloos!
Ik voelde me daar zo rot over dat bij mij elke 'zin' wegebt zodra ik weet dat iemand bezet is. Ik vind dit ook een hele handige eigenschap van mezelf.

Wat betreft de discussie zelf, ik denk dat dezelfde Kim een goede belichaming is van het probleem van een deel van het manvolk.
Als je 35(+) bent sta je totaal anders in het leven en in een relatie. Zeker hier in Nederland waar je gewoon meetelt als alleenstaande vrouw van 30 en er allerlei emancipatie is.
Er zijn zat mannen die het heerlijk vinden, een vriendin/vrouw die haar eigen ding doet, een bedrijf runt, volop in het leven staat en soms spottend een wenkbrauw optrekt als manlief weer zijn 'mannending' doet.
Maar er zijn ook hordes mannen die ervan in de war raken, hun ego gekrenkt, noem maar op.
Mijn eigen papa bijvoorbeeld, die geeft ruiterlijk toe dat hij het een stuk makkelijker en duidelijker zou vinden als de rollen weer zo verdeeld zijn als bij mijn vriend in Slowakije, de mannen uit jagen en vrouwlief die in een gepoetst huis met zelfgebakken koekjes wacht totdat hij terugkomt met een zelfgeschoten konijn en hem bewonderend zijn wodka inschenkt, zijn slofjes aandoet en blij het konijn gaat staan bakken.
Mijn moeder is (gelukkig voor mijn vader) wel zo'n soort vrouw, waarschijnlijk zijn ze daarom al 35 jaar samen.

Hier is dus ook meteen de kern van het probleem met mijn Slowaak : hij is soms op zijn ego getrapt door mij. Dat niet alleen, ik, en vele andere vrouwen van 30+ hebben het gewoon goed of minder goed voor elkaar, die zitten niet te wachten op een ridder die ze uit het ouderlijke huis wegkaapt, want wij hebben ons eigen huis, onze eigen vrienden, onze eigen baan en evt. zelfs onze eigen kudde paarden.
Zodra de man wegvalt, gaan wij gewoon door met leven, gekrenkt, maar we zijn in staat om door te gaan, want dat doen we al jaren zelf. Als het nog erger tegenvalt voor de man, hebben wij het zelfs béter voor elkaar dan hij.

We zitten dus niet te wachten op een kerel die een bezem door ons leven komt halen, we bekritiseren zijn beslissingen, we hebben onze geheel eigen mening, we liggen niet bewonderend aan zijn voeten en we hebben geen tijd om elke dag uitgebreid voor hem te koken en zijn sokken te wassen.

Ik wil hiermee geen oordeel uitspreken dat álle (jonge) meiden en álle mannen zo zijn, ik wil ook niet generaliseren hiermee, maar ik kan me voorstellen dat je je als man, een stuk meer 'man' voelt bij een jong meisje die alles nog helemaal geweldig vindt en het helemaal ziet zitten met jou, dan bij zo'n 'ouwe' tante die haar hele leven al voor elkaar heeft en de man ziet als 'leuk voor erbij mits hij me wat te bieden heeft'.

*edit* in de tussentijd heeft Ikima in 3 zinnen ook mijn verhaaltje getypt Huilen van het lachen

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 09:23

Ik ga me er verder niet meer in mengen, maar wilde nog één ding zeggen:

Natuurlijk is niet moreel. Oftewel, als je een natuurlijke behoefte ergens toe hebt (of vindt dat je die hebt) is dat niet ineens geoorloofd of moreel juist. Een mens met het vermogen tot rationeel denken weet dat ook.

Ik vind niet dat een moraal veel maskers heeft. Ménsen hebben vele maskers en weigeren zelf de consequenties van moreel juist handelen. En ik ben niet degene die dat mag beoordelen, maar kan het wel constateren.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 09:25

hihihi ik heb nogal wat losgemaakt met mijn bekentenis Haha! Haha! Haha!

ach R en ik kennen elkaar al 15 jaar, we zijn vreselijk verliefd geweest ooit. Dat is over gegaan... we hadden altijd nog wel contact maar nooit sexueel Lachen Hij is nu een jaar of 10 bij zijn vriendin waar hij het super naar zijn zin heeft. R is het type man dat ALTIJD vreemd zal gaan als hij de kans krijgt... hij kickt op de spanning die dat met zich meeneemt Lachen de reden dat wij uit elkaar gingen toendertijd was omdat ik dat niet erg vond, en dan is er geen spanning Haha!

Even ter verduidelijking, IK vind het niet erg als een man de daad met een andere vrouw verricht, het enige wat ik wel erg vind is als erom gelogen word Lachen dat is voor mij reden om te vertrekken, de daad ansich niet Lachen

Nou weet ik wel dat ik wat vreemd ben Lachen

Iemand schreef dat Sanne hier ook komt....... Klopt Sanne kan dit allemaal lezen, maar aangezien ik ook weer een wat rare relatie heb met Sanne weet ze dat R geen pappa materiaal is en dat R terug naar huis gaat naar zijn vrouw........ Uitgebreide gesprekken over gehad, uitgelegd dat dit niet een "normale" situatie is, maar dat deze voor mamma heel best werkt. Dus kind is gewoon op de hoogte, ik heb zowizo geen geheimen voor Sanne Lachen

In november 2007 ging mijn relatie met J over, daar heb ik echt wel een tikkie van gekregen, ben ik nog steeds heel verdrietig van. Bij mij komt er dus geen vent meer in voorlopig. Ik ben dus NUL bedreiging voor de relatie van R en zijn vriendin...... echt NUL bedreiging..... dus ik hoef me nergens schuldig over te voelen, want ik wil niks, ik wil geen relatie met die man, ik claim niks, ik ben altijd blij als hij weer weggaat Lachen

Ik zie hem zo gemiddeld eens per maand, ik zou hem ook niet vaker willen zien.......

Ik heb er ook wel eens over nagedacht waarom nou R..... tja, hij is lekker Haha! Haha! Haha!, hij is makkelijk.... en hij is voorhanden...

Ik vind het overigens niet meten met twee maten Lachen er zit een groot verschil tussen sex van 12 jarigen met 30 jarigen of sex tussen twee mensen van 40 Haha! Haha!, al dan niet "vrij"

Ik ben een beetje een raar mens, leef altijd op het randje..... soms ga ik er wat over heen, maar mijn leven tot nu toe is wel heel bewogen en spannend geweest..... zonder dat ik mensen daarbij heb gekwetst

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:33

KiWiKo schreef:
er zit een groot verschil tussen sex van 12 jarigen met 30 jarigen of sex tussen twee mensen van 40 Haha! Haha!, al dan niet "vrij"

Minder- of meerderjarig is het verschil tussen strafbaar of niet.
Wel/niet bezet is indien heimelijk een verschil tussen wel/geen bedrog.

Het lijkt me bij jouw keuze om aan heimelijkheid mee te werken erg moeilijk om integriteit aan je dochter bij te brengen.

hc

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:47

oooooo Haha! ik wist niet dat ik niet integer was als iemand anders liegt Lachen

Hoe R het thuis oplost heeft niks met mij te maken, misschien weet zijn vrouw het wel, dat weet ik niet Lachen Lachen

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:04

Dat vind ik toch wel heeeel gemakkelijk opgelost dan hoor...
Hij zal ALTIJD vreemd gaan en het is mijn schuld niet...daarom is het goed?
Als zijn vriendin er weet van heeft en het niet erg vind, dan zou ik vinden dat jullie in een rare situatie verkeren, maar nu...dit is gewoon liegen en bedriegen en ook al vind jij dat het zijn probleem is, jij bent ook een schuldige in dit geval hoor.
Als een man met vriendin, die ik enorm lekker vind, mij als speelmaatje erbij wilt, zonder dat zijn vriendin dit weet, sorry daar bedank ik voor hoor.
Ik vind het onrespectvol tov zijn vriendin hoe jullie bezig zijn...
Maarja dit was ff offtopic
Ontopic: Zodra beide partijen volwassen zijn, moeten ze zelf maar zien wat ze willen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:14

Ik zeg niet dat het goed is Haha! Haha! Haha! ik zeg dat het niet mijn probleem is hoe hij dat thuis oplost..... Ik weet ook niet of zijn vriendin het wel of niet weet Lachen

Waar moet ik schuldig aan zijn dan? Ik ben geen bedreiging voor hun relatie, ik heb nul behoefte aan hem als in verkering Lachen

Waar ik wel schuldig aan ben is dat ik af en toe misbruik maak van zijn zwakte Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:17

Biebabeloeba schreef:
Als een man met vriendin, die ik enorm lekker vind, mij als speelmaatje erbij wilt, zonder dat zijn vriendin dit weet, sorry daar bedank ik voor hoor.

Ik ook, had ik op de vorige pagina al uitgelegd. Misbruik maken van zwakte (aan beide kanten) Extreme duivel vindt mijn geweten alleen geoorloofd als de andere partij ook vrij in het leven staat, niet als er nog een derde partij (die van niets weet) bij betrokken is. Maar goed, het is duidelijk dat mensen verschillen en daarmee ook de manier waarop ze met dit soort dingen omgaan.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:23

'Doe een ander niet wat u niet wilt dat u geschiedt' is een stukje basisintegriteit Kim.

Jij bent van jouw minnaar ooit weggegaan omdat hij niet eerlijk was en nu doe jij als zijn minnares jouw best om voor zijn vrouw neutrale berichten te sturen.

Dat is wat jij jouw dochter als rolmodel geeft.

hc

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:32

hihihi Ik vind het niet een probleem als mijn mijn niet lichamelijk trouw is, ik vind het wel een probleem als er gelogen word.

Nogmaals ik weet niet of hij het zijn vrouw wel of niet verteld, ik zal het hem eens vragen. Ik zou alleen niet willen dat hun een bak ellende krijgen helemaal nergens om, vandaar dat ik mijn sms'jes heel algemeen houd. Maar ik zal het hem eens vragen of hij het thuis verteld, kan zomaar dat hij dat wel doet hoor Lachen

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:42

In eerdere reacties schreef je expliciet dat zijn vrouw van niets weet en dit zijn probleem is wat jou betreft.
Dit terwijl liegen voor joú een probleem is.
Dat is niet integer Pling

hc

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:58

Mja, weet je dat jij het doet of wilt doen en het niet erg vind..ok, elke persoon maakt zijn eigen keuzes en wij kunnen jou niets opleggen of verbieden, wij kunnen je enkel zeggen dat het op moreel vlak niet ok is.
Dus als je nu alleen zou zijn, zou ik het erg vinden (voor de vriendin) maar meer niet MAAR jij hebt een dochter van 12 waaraan jij nu mooi toont dat het ok is om te bedriegen.
Dus later als zij een jongen tegenkomt die een vriendin heeft, zal ze denken "helemaal niet erg, mama deed het ook" zij gaat nu niet inzien dat het moreel niet ok is om een man met vriendin als speelmaatje te gebruiken. Ze gaat het ook nog normaal vinden om een man als speelmaatje te gebruiken, gewoon voor de leut, want dat is het enige waar de man goed voor is...
En je spreekt jezelf toch echt wel tegen hoor, want jij verlaat jouw vriend (niet omdat hij buitenshuis eet) omdat hij oneerlijk is geweest, dus heeft gelogen ofzo en nu vind je het wel ok dat jouw vriend maar tegen zijn vriendin liegt? want het is niet verzwijgen dit hoor, dit is gewoon liegen.
Of is het niet erg omdat het jou niet treft, maar enkel die vriendin? dan zou ik het echt heel egoïstisch vinden, maarja.
FF samengevat: als jij met eenbezette man iets wilt doen, ok, maar besef wel dat jij jouw dochter het verkeerde voorbeeld geeft.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 12:31

Huertecilla schreef:
In eerdere reacties schreef je expliciet dat zijn vrouw van niets weet en dit zijn probleem is wat jou betreft.

hc

Mee eens.

Kiwiko, als je het hem vraagt en hij verteld jou dat hij het geheim houd omdat hij anders gedonder krijgt, doe je daar dan wat mee?
En ik neem aan dat jouw dochter hun beide kent, wat als die eens een 'domme' opmerking maakt?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 12:54

Huertecilla schreef:

hc

hihihi ik neem eigenlijk aan dat zijn vriendin niet weet dat hij zo gemiddeld eens per maand eens een paar uur bij mij doorbrengt......... maar het kan ook heel goed zijn dat zij dat wel weet hoor Lachen Ik heb het niet met hem over zijn relatie of zijn vriendin.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 13:02

Biebabeloeba schreef:
FF samengevat: als jij met eenbezette man iets wilt doen, ok, maar besef wel dat jij jouw dochter het verkeerde voorbeeld geeft.

Zie ik toch anders Lachen mijn dochter ziet een evenwichtige, sterke hardwerkende vrouw, die geen zin heeft in een man in haar leven en het desondanks toch leuk red zo in de wereld. Ik moet eerlijk zeggen dat Sanne weet dat ik hem wel eens zie, maar ik hou ze absoluut uit elkaar.

Daarnaast als ik met R wat afspreek is Sanne er niet bij Lachen dus ze weet van zijn bestaan, maar ze kent hem niet Lachen

ik heb geen relatie met die man Lachen