Na wedstrijd vandaag L1 startgerechtigd!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ladyspot
Berichten: 497
Geregistreerd: 30-01-04
Woonplaats: Hoofddorp

Na wedstrijd vandaag L1 startgerechtigd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 23:01

vandaag weer wedstrijd gehad. ik stond B+9, dus had nog maar 1 puntje nodig. Hier verslagje en foto's

Het inrijden ging al niet echt lekker, vond het best wel druk en een kleine ruimte om in te rijden. Ze wou niet echt ontspannen en het was ook nog iets ingelopen. Eerste proefje in, ging niet lekker, ze was sloom en niet aan het been. Ze wou ook niet echt de linker stelling pakken. Voor mijn gevoel zat het niet lekker. Vooral met dat slome zat ik, want zo is zij helemaal niet en ze was de hele week al ietsjes aan de rustige kant.

Ik rij zonder sporen, maar toch als extra hulp mijn spoortjes maar even aangedaan voor het tweede proefje. Hielp ook niet echt, want ze was nog steeds sloom, maar ging wel iets beter dan het eerste proefje (ondanks dat mijn voorlezer het verkeerde proefje voorlas in het begin). Lekker naar huis gereden en had geen winst verwacht.

Daarna terug voor de uitslag, de prijsuitreiking was pas om 21.00 uur, maar de uitslagen hingen er al eerder. Ze hadden 5 prijzen en geld prijzen.

Tot mijn stomme verbazing :shock: had ik voor het eerste proefje 158 punten en gedeelde zesde plaats en voor het tweede proefje had ik 162 punten en een vijfde plaats (had 14 euro gewonnen) en vijfde van de kringkampioenschappen en geselecteerd voor de regiokampioenschappen. Maar het belangrijkste 2 winstpunter erbij en daarbij heb ik er nu 11 en dus L1 startgerechtigd! Haha!

Ben je verplicht om naar die regiokampioenschappen te gaan? Want dan moet ik tot die tijd B blijven rijden en ik wil L1 gaan starten. Ze zeiden dat dan gewoon de zevende ging of zo.

Hier een paar foto's

Op het inrijterrein
Afbeelding

Tijdens proefje
halthouden
Afbeelding

Afbeelding

Apart getimede galopfoto
Afbeelding

Hier iets tegen de hand en mijn veel voorkomende fout, waar ik aan het werken ben, het naar voren vallen. Maar kijk dat beentje, dat doet ze heel vaak.
Afbeelding

Afbeelding

Galopfoto en weer dat naar voren vallen Bloos!ps: maar dat beentje van haar weer
Afbeelding

De laatste
Afbeelding

Groetjes Wendy

Lady en Nance supertoppers! Lady Z1+5, Nance Z1+13, Walando Z1+2!

Nance kampioen bestgaand Nationale Tentoonstelling 2014!
Nance reservekampioen bestgaand van Nederland in Ermelo 2013!
Nance kampioen bestgaand onder het zadel van Noord-Holland en Utrecht 2013!
Nance derde keer erekampioen van Noord-Holland en Utrecht en kampioen bestgaand 2012!
Nance dag en erekampioen van Noord-Holland en Utrecht 2009, 2010 en 2011 en kampioen bestgaand 2009 en 2010!


sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 23:03

leuke foto's
en gefelciteerd!!

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 15:58

Volgens mij ben je niet verplicht om op de regiokampioenschappen te starten.
Maar waarom zou je dat niet doen? is super leuk *LOL*

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 18:49

Gefeliciteerd!

Je bent idd niet verplicht, wanneer heb je je eerst L1 dan? Succes iig!
Haha, ik ben nu ook met mn haffie B+11 Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers