amazone voor haike gevonden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

amazone voor haike gevonden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 22:59

Gisteren was het precies een jaar geleden dat haike haar ongeluk kreeg. (iets waar ik tegen mijn verwachting in toch wel aan gedacht heb toen ik in bed lag: 'anders zouden we nu mss Z starten'. Toen het gebeurde had ik net mijn laatste m1 wedstrijd gereden.) Na ruim een half jaar op rust gestaan te hebben, ben ik toen weer langzaam gaan opbouwen. Toen ik weer net begonnen was, waren er nog twee rijlessen per lesavond en kon ik beide pony's rijden. Vanaf april gingen de zomerlessen weer in en stond alles op een tijd waardoor ik haike niet meer dan kon rijden. Andere dagen had ik geen tijd wegens school. Hierdoor was haike elke keer dat ik erop ging ontzettend lastig en hield ik er geen echte lol meer in waardoor ik haar nog minder reed. Daarom willen we haar de ene dag ook verkopen, maar de andere dag toch weer houden omdat ze zo lief is.

Nu had ik twee weken geleden tijdens de sportdag een hockeybal tegen mijn enkel gehad en die dus gekneusd waardoor ik 's avonds niet kon rijden (en waar ik nu trouwens nog steeds last van heb). Toen sprak ik op msn een nieuw meisje van onze club (12 jaar oud, rijd een oude, brave C-pony) die zei dat ze oki wel wilde komen rijden, dit laat ik haar niet doen omdat ze oki niet aankan. Maar toen dacht ik: mss wil ze haike wel komen rijden, dat is ook niet de makkelijkste maar zal nooit gemeen zijn. Gevraagd en foto's gestuurd, en ja hoor, dat wilde ze wel. En dus hadden we afgesproken voor vandaag.

Vanmiddag kwam ze, meteen maar doorgelopen naar haike, gepoetst en gezadeld. Omdat er al redelijk lang niemand op gereden had, was ik er maar eerst even opgegaan. Daarna stapte zij erop, in het begin had ze er erg veel moeite mee en durfde nog niet zo goed, omdat en waardoor haike steeds probeerde te draven. Maar na een tijdje kreeg ze haike door en kon ze haar al een paar stukjes in stap aan de teugel laten lopen en kreeg ze meer vertrouwen. Ze ging toen iets beter zitten en haike begon steeds beter los te laten, toen durfde ze ook in draf. de eerste paar rondjes waren nog niet veel, maar al snel had ze haike best lekker aan het lopen. Ik vond haar nog steeds een beetje bang erop zitten maar ze zei dat ze niet bang was. Galop hadden we nog maar niet gedaan. Toen we klaar waren, vroeg ze of het goed was dat ze elke week kwam, we hadden het hier al een keertje eerder op msn over gehad. Dus afgesproken: voortaan elke vrijdag komt ze haike rijden!
Natuurlijk ben ik daar hartstikke blij mee, haike heeft zo iig weer meer beweging en aandacht. En zij vond het leuk en ik weet zeker dat ze er nog veel van kan leren. Ben er best wel blij mee.

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 23:08

Gefeliciteerd! Super dat je iemand gevonden hebt...
En wens ze maar veel geluk samen!!!