Weer hulp gevraagd mbt werk zoekende Aussie

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Weer hulp gevraagd mbt werk zoekende Aussie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 12:25

Pffffft... zo veelbelovend als het ene uitzendbureau leek valt het toch een beetje tegen... dus als hier mensen zijn die nog tips hebben tot wie/wat/waar mijn Engels talige bf zich zou kunnen wenden om werk (in welke vorm dan ook, dwz parttime/fulltime/tijdelijk) te kunnen vinden om ons budget weer wat rek te geven... alle tips zijn welkom! Na het zoekwerk dat we tot nog toe gedaan hebben is mijn hoofd even een beetje 'leeg'... ik ben dus inspiratieloos en hoop dat er bokkers zijn die wellicht plekken weten waar ze (al is het dus maar tijdelijk) een grote, sterke kerel die ook nog handig is kunnen gebruiken... Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:28

Is Simon een beetje handig met auto's?? Wellicht dat mijn vader een plekje voor hem heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:31

Schiphol hebben jullie al geprobeerd neem ik aan? Verhuisbedrijven ook, Saan bijvoorbeeld??

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 12:37

Simon is als ik me niet vergis behoorlijk handig met auto's, hij heeft altijd zelf auto's in elkaar gezet, uit elkaar gehaald, motoren vervangen en noem maar op... Haha! en schiphol gaan we denk ik idd maar even wat uitgebreider proberen, wellicht liggen daar toch nog meer mogelijkheden dan we tot nog toe gezocht hebben... verhuisbedrijven is ook een goede tip! OK dan! Ik sla zo meteen de goudengids even open. Verdere tips nog steeds welkom. Ook banen op afroep zijn welkom.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:41

't Is nu wel hét seizoen. Er zijn veel mensen op vakantie en dan zoeken ze vakantiekrachten om mensen te vervangen. Neem aan dat daar ook wel iets voor Simon te vinden is.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:43

Ik zal mijn vader even vragen Vik.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 12:56

OK dan! Sorane Lachen enne... waar is daar Laui? Tong uitsteken Het is zo stom, maar mijn hoofd is echt even compleet leeg van ideeen in welke vorm dan ook... meer tips blijven welkom, de rek is nl. echt helemaal uit! (Uit ons budget Knipoog )

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 13:16

Ik zou toch zeggen de uitzendbureau's. 't Is dan allemaal wel tijdelijk, maar er moet toch iets te vinden zijn?
Even gegoogled: http://vakantiewerk.pagina.nl/ www.vakantiewerk.nl (van Unique uitzendbureau, zit wel redelijk wat laaggeschoold (en wsch slechter betaald) werk tussen)
Denk dat vakantiewerk ook een opstap kan zijn naar ander werk. Als je in Nederland aan de bak bent geweest is men, lijkt mij, wat meer overtuigd dat het wel gaat lukken.
En anders laat je 'm je halve huisraad via e-bay verkopen Knipoog Schijnt nogal wat op te leveren.

rest v/d google resultaten: http://www.google.nl/search?q=vakantiew ... &hl=nl&lr= staat best wel wat aardigs tussen.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 13:17

In de auto's kan natuurlijk ook, denk daarbij ook aan bedrijven als Kwikfit en van die bandenboeren enzo.
Kan hij met landbouw- graafmachines overweg? Bel dan eens met loonbedrijven, transportbedrijven, KWS en dergelijke.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 15:59

Het nadeel is dat lang niet alle (lees: in onze ervaring bijna geen) uitzendbureaus Engelstaligen inschrijven... Volgens mij kan hij idd wel met landbouwmachines e.d. overweg, dus loonwerkersbedrijven is ook nog een idee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 16:05

Ik weet dat er toevallig in het WTC in Amsterdam een engelstalig bedrijf is. TTG... ik weet niet of er vacatures zijn, maar het is een telecom bedrijf.

http://www.ttg-netherlands.nl/

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 16:21

Probeer het anders eens bij tuinders. In de buurt waar jij zit, zitten genoeg tuinders die waarschijnlijk in de vakantieperiode om het hand zitten. Of anders op de veiling in Aalsmeer. Offe... in Mijdrecht op het industrieterrein. En anders geef ik mijn vader wel even een belletje en vraag ik of hij eventueel wat weet.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 16:24

Voor de veiling moet je nederlands spreken... Frusty We dachten dat het nu met dat ene uitzendbureau wel zou gaan lopen maar dat viel toch tegen... Haha! En ik had het telefoonnummer van je vader op een los papiertje geschreven, zie dat maar eens te vinden in mijn puinhoop... Schijnheilig Maar als jij hem toch weer eens spreekt en zou willen vragen of hij iets weet dan graag! Haha! (Ik vergeet te bellen of ik verlies het nummer... het is goed dat mijn hoofd vast zit... Haha! )

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 16:26

amsterdam - veenendaal te doen qua trein?
Waar Harmen werkt Emerson Processmanagement is een engelstalig (amerikaans) bedrijf.
het is de bedoeling dat de mensen nederlands proberen te praten, ze krijgen ook een cursus.
Als hij technisch is kan hij misschien in het engelstalige landenteam terecht?
Je ben dan helpdesk medewerker voor produkten van emerson voor engelstalige bellers. (bellen dus ook vanuit veel landen).
Ze hebben daar native speakers.

En idd bollenpellen komt er weer aan!!

:evaw:

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 16:29

Veenendaal is ongetwijfeld te doen, en in september begint zijn cursus Nederlands. Haha! Bollen pellen zaten we ook al ana te denken, maar ik weet dus echt niet waar ik voor dat soort werk terecht kan... Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 16:49

vikki schreef:
Bollen pellen zaten we ook al ana te denken, maar ik weet dus echt niet waar ik voor dat soort werk terecht kan... Verward

Bij elk willekeurig bollenbedrijf in de bollenstreek, of anders uitzendbureau's in Lisse, Sassenheim, die kant op!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 16:55

Staan ze onder bollenbedrijf / bollenkweker oid in de goudengids denk je? Haha! En anders idd maar eevn de uitzendbureaus in Lisse aan doen ofzo...

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 17:06

Misschien is het handig dat hij Nederlands gaat leren op een snel tempo. Niet banketstaaf bedoeld maar daarmee vergroot je wel de kans op werk!

En wat kan hij? Is hij meer iemand die met zn handen werkt of zit hij liever op kantoor?
Als hij nederlands onder de knie heeft is een beveiliging papiertje zo gehaald! Ik heb het in 3 maanden gedaan.
In de beveiliging is genoeg werk voor niet eens zo weinig geld Knipoog

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 17:07

Ik denk onder bollenkweker.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 17:13

hai vikki , nog niet gelukt dus ?!
zal je gelijk ff n pbtje sturen
met jobbies

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 17:19

vikki schreef:
Staan ze onder bollenbedrijf / bollenkweker oid in de goudengids denk je? Haha! En anders idd maar eevn de uitzendbureaus in Lisse aan doen ofzo...

Onder Bollen*, probeer ze allemaal maar Knipoog. Bloembollen: ook een optie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 17:49

Ryanne schreef:
Ik weet dat er toevallig in het WTC in Amsterdam een engelstalig bedrijf is. TTG... ik weet niet of er vacatures zijn, maar het is een telecom bedrijf.

http://www.ttg-netherlands.nl/


Ik heb een paar jaar geleden gesoliciteerd bij TTG. Ik kon meteen aan de gang als netwerkontwikkelaar voor een leuk salaris. 1 probleem... Ik moest binnen 2 dagen voor 3 jaar naar Amerika.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 18:05

vikki schreef:
Staan ze onder bollenbedrijf / bollenkweker oid in de goudengids denk je? Haha! En anders idd maar eevn de uitzendbureaus in Lisse aan doen ofzo...

De fiets pakken en langs fietsen werkt echt het beste bij zulke 'boeren'.
Ze zien je dan meteen, en dat vinden ze wel wat (heb ook bollen gepeld en in de kas gewerkt).

:evaw:

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 18:52

Niet wachten tot september maar nu beginnen met een spoedcursus engels!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 18:54

Delphi2 schreef:
Niet wachten tot september maar nu beginnen met een spoedcursus engels!

Denk dat hij dat wel redelijk onder de knie heeft Knipoog Tong uitsteken

Bij kassen werkt het idd vrij goed om er gewoon langs te gaan.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Patriesz, Berdien, GrapeshotBot, Joy_Mennings, Lipydo, nafnaf, Poekkie en 51 bezoekers