wat denken jullie dat beter is....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

wat denken jullie dat beter is....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 11:53

mijn navelpiercing is ontstoken en er komt ook viezigheid uit. er zit ook wildvlees onder een bobbeltje zeg maar. om mijn navel (om de piercing)heen is het ook rood. Scheve mond
iedereen zegt dat het beter is om hem er uit te halen voordat het erger word. maar ik wil hem zo graag houden. hebben jullie dit ook of hebben jullie dit gehad Verward weet iemand wat je er tegen kan doen...bijv. andere piercing er in doen?

please help me.. Verdrietig

The journey of a thousand miles begins with a single step.


Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:53

Hoe lang heb je em al??? Ik he bdat ook gehad precies hetzelfde! Heb toch afgewacht en steeds goed schoongemaakt en na heeeeeeeeeeel lang issie wel genezen.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:54

Is je navelpiercing pas gezet? Heb je 'm al langer?
Ontsmetten lijkt me de boodschap hier, dus product ervoor halen (hetzelfde als wat je meekrijgt als je navelpiercing gezet wordt)... En de dokter raadplegen als het niet betert.

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:55

Ik zou hem eruit halen, voor hetzelfde geld wordt het nog erger en krijg je fikse ontstekingen! Als je lichaam zegt dat iets niet goed is moet je daaraan gehoorzamen!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 11:56

ik heb hem al best wel lang (voor me tongpiercing en die heb ik al een jaar ofzo) dus ik denk anderhalf jaar of 2 jaar dat ik hem heb. bij het begin viel het nog wel mee. maar nu is het echt heel erg. maar ik moet er dus veel sterilon ofzo op doen??

The journey of a thousand miles begins with a single step.

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 11:58

ja dat zeggen wel meer mensen.. maar vind het zo zonde om hem er uit te halen Boos!

The journey of a thousand miles begins with a single step.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:59

Littekens op je buik zijn ook zonde als er een forse ontsteking komt hoor... Een piercing kan je altijd opnieuw laten zetten als het eenmaal helemaal goed geheeld is.

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 12:02

ja dat is waar! maar denk dat het wel meer pijn doet om hem dan opnieuw te laten zetten...maar denk dat ik hem er toch maar wel uit haall....

The journey of a thousand miles begins with a single step.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:03

Ik zou eerst beginnen met 3 keer per dag spoelen en dit een week of 2 weken vol te houden, word het daarna niet beter kan je hem er alsnog wel uithalen..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 12:05

met wat moet ik spoelen dan?? en moet ik ook sterilon kopen toch...nou hoop dat het werkt..

The journey of a thousand miles begins with a single step.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:07

Spoelen met unicura, de groene.. En als je gespoelt heb droogmaken met een tissue, dat is schoner dan een handdoek. Liever niet teveel sterilon, eens in de zoveel dagen een druppeltje. Sterilon is namelijk vrij agressief..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 12:08

oke bedankt !! Haha!

The journey of a thousand miles begins with a single step.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:13

wassen met warm water met soda daarin!
of met betadine 3x daags voorzichtig wassen en goed afspoelen
eet zelf veel cranberry's, die werken ontstekingremmend Lachen
of slik wat asperientjes, die zijn ook vaak ontstekingremmend

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:16

Lees ik erover heen, of hoelang had je hem al? Heb precies het zelfde gehad. Na 3 maanden eruit gehaald en een nieuwe erin gedaan (pam is eigenwijs..)
Na een week was t over, je ziet er nu niks meer van! Wel blijven ontsmetten

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 12:19

oke nou ik ga igg nieuwe piercing kopen die ga ik dan koken dan nieuwe er in doen...en 3 x daags betedine er op doen en dan afspoelen??? en dan wassen met warm water met soda erin. en spoelen met unicura. nou hoop dat het werkt!.

The journey of a thousand miles begins with a single step.

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:22

Ik zou even bij de huisarts lang gaan. Dat het ontstoken is, is tot daar aan toe, maar je zegt dat er ook wildvlees groeit. Nou, dat is typisch iets wat niet op te lossen is met een huis- tuin- en keukenmiddeltje, dus: naar de huisarts!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 12:22

oke ga morgen gelijk een afspraak maken!

The journey of a thousand miles begins with a single step.

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 12:22

help me heringeren anders vergeet ik het misschien Tong uitsteken

The journey of a thousand miles begins with a single step.

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:34

Of maandag. Het heeft denk ik niet echt haast, maar als dat wildvlees blijft groeien, dan krijg je misschien een rare plek, denk ik. En volgens mij kun je daar zelf verder weinig tegen doen (of de huisarts er iets aan kan doen, weet ik natuurlijk ook niet.) In mijn ogen kan het nooit kwaad om met zoiets naar de huisarts te gaan, maar het kan ook best zijn dat ie kijkt en zegt van "Kom over 2 maanden nog maar eens terug als het dan nog steeds ontstoken is en dat wildvlees is groter geworden."

Maar succes ermee!
Je kunt beter vandaag bellen, dan kun je een afspraak maken voor maandag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:48

Ik kreeg een knobbeltje eromheen en dat vertrouwde ik niet. Heb hem eruit gehaald uit voorzorg. Lijf is me meer lief dan dat kleine schoonheidje.

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 13:29

is goed. ik denk dat ik morgen even de huisarts bel. maar ik ga igg doen wat jullie hebben gezegt. bedankt igg.

The journey of a thousand miles begins with a single step.

Loutjelou
Berichten: 650
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 13:50

huisartsen zijn sowieso tegen piercings. trouwens geen sterilon gebruiken, dat droogt het alleen maar uit. ik heb altijd alleen unicura gebruikt en zorgen dat je broeken niet te strak zitten (op je piercing dus). gewoon even de piercingshop bellen en vragen wat hun het beste lijkt.

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 13:51

toen ik hem net had gezet had ik nergens last van maar later werd m'n buik rond m'n navel best hard vond ik maar het bleek dus dat er gewoon best veel pus (ja echt smerig) zat, normaal komt dat er in het begin uit maar bij mij pas na een maand ofzo.. nu kan ik m'n piercing ook wat meer door m'n navel halen enz wat eerst dus echt niet kon. ook als ik hem erin wil doen lijkt het net of er een vliesje op zit en dan krijg je hem er niet verder in, als je door duwt gaat het bloeden.
ik weet niet of iemand dat hier ook heeft maar ik moet m'n huid boven m'n navel omhoog trekken en dan lukt het wel.. hebben meer mensen dit hier? (ook vreemd is dat het de ene keer weg is Verward)

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 13:52

hierboven is trouwens m'n 500ste bericht Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 14:08

xSemmiex schreef:
is goed. ik denk dat ik morgen even de huisarts bel. maar ik ga igg doen wat jullie hebben gezegt. bedankt igg.


De huisarts zegt dat je hem eruit moet halen, of ie nou ontstoken is of niet. Ik zal in ieder geval goed schoonmaken (kan ook water met zoud koken en af laten koelen). Dat doe je in een borrelglaasje en die zet je 5 minuttjes op je navelpiercing.
Wildvlees is niet erg, heb ik ook op mijn tong gehad, kun je er zo afknippen.
Misschien kun je beter even teruggaan naar de piercer. Die kan je het beste advies geven.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Absolem, Amazonbot, Axxy, Effy, EmptyWords, FlyingShadow, GoogleAdsense, Ipsiedipsie, maaikemuis, NogSteedsGek, TessaM, YandexBot en 123 bezoekers