KWPN Select Sale en de rest van Den Bosch!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

KWPN Select Sale en de rest van Den Bosch!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-02 14:44

Gatverdamme wat weer een negatief stom bericht over de KWPN hengstenkeuring elders op deze site. Wat heb ik genoten van ongelooflijk mooie dieren! En van een goede organisatie! En een fantastische show! Wat een geweldige indruk lieten Anky en Krack achter, en hoe ontroerend was het afscheid van Barbria. En wat had Tineke Jazz goed aan het lopen. Je ziet zelf nog eens een bokker in het voetlicht (niet waar Suzanne? Knipoog ). Emoties op de tribune, spontaan applaus bij een extra vrij springende hengst, en een spektaculaire slot in de vorm van een eliteveiling, die de editie van vorig jaar wat mij betreft overtrof. Wat een show en wat een sensatie als de prijzen worden opgedreven tot in mijn ogen astronomische bedragen. Een gemiddeld van ongeveer een ton in guldens per geveilde hengst. Een absoluut werelds dressuurpaard dat voor 360.000 euro van eigenaar verwisselde, een geweldige springhengst (de Narcos II) die godzijdank ook in Nederland blijft. Wauw! Ben benieuwd of anderen net zo genoten hebben als ik!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 17:42

Ook wij hebben ontzettend genoten, vooral van de Oregon trofee, wat ging Patijn super door de baan Kwijl
Ook de kampioenskeuring van de tuigpaarden was spannend,
In mijn ogen had nr.810 op kop moeten staan en ik was zo te horen niet de enige.
Zoals de speaker al zei: keuren is emotie!!!!!

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 20:20

Ik vond het geweldig! Ik vermaak me daar ontzettend. Ja en de veiling was wel heftig met Sir Sinclair. Jammer genoeg kwam ik ook dit jaar pas weer eind van de middag aan. (ja dat krijg je he als je in een leuke uithoek van Nederland woont.)

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 11:19

He da's geen excuus hoor!!! Ik kom helemaal uit Grunnen!!! Haha!

Suzanne F.

Berichten: 49202
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 13:37

Ja, het was superleuk!! Natuurlijk ben ik op woensdagavond geweest! (logisch) en ook nog op vrijdag. Ik heb de select sale ook nog meegemaakt en ik vond het helemaal te gek! Wie was die zingende man? Niet Rene Froger maar het liedje wel.
Hoe vond je Stravinsky xx trouwens Gail?

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 13:49

Ik ben ook geweest , helaas kon ik woensdag niet( moest werken) mAar de vrijdag was ook geweldig!

De hengst nassau won de divoza bokaal en dat paard heb ik nog verzord toen ik op de hengstenhouderij werkte! Jeuh!

Verder was het inderdaad een superdag! Alles perfect geregeld en dat andere topic sloeg echt helemaal nergens op.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 13:54

En hoe was Kennedy op de hengsten show. Ik kon niet komen i.v.m. werk en paard, maar wilde graag eens Kenney live zijn lopen.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 13:58

Kennedy was cool! Hij had knaloranje bandages om! Ik heb er foto's van gemaakt maar die zijn veel te donker geworden!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 14:03

He, wat jammer, had die graag willen zien. Moet dus toch eens proberen Kennedy live te zien.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 18:42

Nou Suzanne, om eerlijk te zijn vond ik hem een stuk leuker dan Kennedy!! Knipoog Maar ja ik houd erg van die bloedbeessies! Kwijl

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 14:12

Gail schreef:
He da's geen excuus hoor!!! Ik kom helemaal uit Grunnen!!! Haha!


Hahaha, klopt maar mijn vriend moest ook nog naar school Huilen

Was leuk trouwens met die oranje bandages, vorig jaar was het Edward zelf (die opviel) met zijn blond geverfd haar, hihi

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 14:29

Maar, hoe liep die Kennedy nou, topper of niet?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 14:31

Ik ben vorig jaar tijdens de KSS wel geweest, dit jaar kon ik niet ivm stage... Huilen Huilen Huilen
Ik wacht met spanning op de In de Strengen.... Haha!

Suzanne F.

Berichten: 49202
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 14:48

Jajajaja.........Kennedy was leuk! Vooral die bandages waren leuk! Hij kan best goed draven hoor!

Leuk Gail dat je Stravo leuk vind!!

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 21:22

Ik was woendsdag middag en avond. En ik vond het echt heel gaaf!!
Wat kunnen die flemminghs bewegen zeg!!!!!!!!!!
's avonds vond ik het ook heel gaaaf. Dressuur was leuk, springen was leuk misschien niet zulke spannende barrages, maar toch heel leuk en anky met krack was geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En Tineke met Imke was ook heel leuk!!!!!!!!!!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-02 12:15

In de hoefslag staat dat de woensdagavond een langdradige avond was zonder hoogtepunten....nou dat vind ik dan een grove beldediging voor de dames Bartels met hun Pas de deux en het fantastische optreden van Anky en Krack!!