foto,s toen mijn dochter donya kreeg (verjaardag)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
madonya

Berichten: 895
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: helmond

foto,s toen mijn dochter donya kreeg (verjaardag)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 23:09

hier zijn we weer, misschien hebben jullie het topic wel eens gelezen dat we donya stiekem voor mijn dochter hadden gekocht voor haar verjaardag en hier zijn wat foto,s van de eerste ontmoeting het had de dag ervoor vreselijk geregent en gestormd dus het is lekker modderig en de laatste foto,s zijn misschien wat raar van kleur maar mijn moeder had de camera nog maar net en wist niet hoe je de kleuren in moest stellen
maar hier zijn ze dan

donya toen we haar gingen bekijken in stolwijk (allemaal stiekem, mama moest naar een cursus voor der werk )

Afbeelding

toen we donya hadden opgehaald ging mijn man de kids van school halen en bracht ze naar nuenen waar wij allemaal al in spanning stonden te wachten, toen ze er eindelijk waren keek mijn dochter heel verbaasd rond van wat doen we hier nou, toen hebben we haar meegenomen naar de wei en zeiden roep maar eens donyaaaaaaaaaa

en zie hier ze kwam meteen aangerend

Afbeelding

we vertelde haar dat ze donya kreeg als verjaardagscadeau (en natuurlijk was ze ook een beetje van mama) nou je kan je wel voorstellen dat ze helemaal sprakeloos was, ze bleef maar zeggen is ze echt helemaal voor mij geweldig gewoon

Afbeelding

ze is nu van ons sinds 22 maart en het was liefde op het eerste gezicht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 23:11

Ah leuk hoor!! Maar was je niet bang dat het niks werd als ze hem niet zlef had uitgekozen?

madonya

Berichten: 895
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 23:16

ja dat wel maar ze wist helemaal niet dat ze een pony ging krijgen en ze is gek op alle pony,s en zeg nou zelf zou je hier nou niet meteen verliefd op worden???????
maar qua rijden is ze nog een beginneling (mama na 19 jaar ook, vandaar dat we les krijgen Haha! ) en donya is nog te eigenwijs en te sterk voor haar daarom rijd ze nu voorlopig op pinky van kim beter bekend als pinky-girl en dat gaat hartstikke goed en ze vind het niet erg dat ze nog niet op donya kan rijden

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 09:15

nou dat is toch boffen, leuk hoor. Ik weet nog wel dat ik graag een paardje wilde, toen zijn me vader en ik naar een fokkery gegaan (om te kijken zei hij) Een maal daar aangekomen, moest ik in de wei gaan staan en fluiten, wie het eerste opkeek zou het worden, Femke was de eerste die blij opkeek en gelijk kwam aanlopen, Zo zegt me vader, dan laden we die maar in he, was totaal overdondert net als je dochter.

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 09:30

vind het echt een hele leuke pony!

LillyRose
Berichten: 229
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 09:41

Wauw, had ik maar zulke ouders! Hele leuke pony ook!

Gentle_Giant

Berichten: 2058
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:24

Heeejj ik heb donya in t echt gezien OK dan!
Leuk beesie hor... word vast een topper Tong uitsteken

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:29

leuk cadeau! Ik snap wel dat ze helemaal sprakeloos was Tong uitsteken

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:32

Wauw dat is pas een gaaf cadeau.
Wou dat mijn ouders dat deden zeg!

madonya

Berichten: 895
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 10:53

ze is ook van mama hoor Haha! we delen haar gewoon