[sgw ede] koprol voor een 10

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

[sgw ede] koprol voor een 10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 07:29

[WD] SGW - De Valouwe te Ede
Lielle schreef:
ik zou een koprol van de afsprong kunnen proberen Haha!


Misschien had ik dit beter niet kunnen zeggen Bloos! Ik ben dus niet van de afsprong afgevallen gisteren, ik ben niet eens van start gegaan in de cross Frusty

Even vooraan beginnen. Eerst gedressuurd, dat ging wel redelijk (net als vorige keer dus Knipoog) en nu klopten de punten daar wat beter bij: 164 en voorlopig achtste. Ondertussen ook al weer een hoop bokkers gezien en daarna snel de cross verkend en die zag er fraai uit. Niet simpel (drie trakehners bv), terwijl je anderzijds wel om een aantal sprongen heen mocht Verward. Ik heb uiteraard de afsprong even goed staan bekijken, er lag een klein boompje voor en dan moest je de eerste twee treden af. Je mocht evt aan de zijkant de eerste tree afspringen, maar dat was wel veel draai- en knutselwerk. Uiteindelijk in overleg met Rob ("hoezo alternatief, je hebt vrijdag de afsprong nog geoefend Extreme duivel") besloten om rechtdoor te gaan.

Inmiddels weer tijd om op te zadelen en te gaan springen. Op het voorterrein wat gedraafd en een paar kleine steiltjes gedaan. Vervolgens rijd ik aan op een oxer en daar komen we iets te groot op in, Pablo gaat dus vroeg en maakt een echte wapper. Dat is niet erg, daar ben ik wel aan gewend. Helaas gaf hij in de landing een bok van jewelste weg, waardoor ik zo ongeveer gelanceerd werd en snoeihard tegen de grond ging. Normaal sta ik zo weer op mijn voeten, maar nu zag ik even scheel Ziek en focussen lukte ook niet echt, dus ik ben maar even blijven zitten.

Uiteindelijk weer erop gekropen, paar sprongetjes gemaakt maar toch maar besloten om niet meer te starten. Ik had inmiddels hoofdpijn en voelde me niet echt 100 % meer, en dan is een cross rijden geen goed idee. Afgemeld dus, wat gedronken en maar weer naar huis gereden.

Hooge Mierde beter zullen we maar denken Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 07:34

Jemig,
wat een teleurstelling, net voor het leukste en spannendste stukje.
Crossen gaat niet over rozen zullen we dan maar zeggen Haha!

BTW,
was het soms Bokdag? Die van mij bokt zelden en die gaf me gister in het bos toch een spontane wapper weg (onder luid gegil: "Wiiieeeeeeep"), gelukkig reed de persoon achter mij op een nette afstand, niettemin schrok die zich nog te pletter Nagelbijten / Gniffelen

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 07:45

Ik denk het, Otje van Gomir wist er ook raad mee Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 08:17

Ik lees dat je al wel geoefend bent in het vallen om zo netjes op je kont te landen Lachen Beterschap met je hoofd. Heb je misschien een lichte hersenschudding onder de leden? Even rustig aan doen dan en beterschap!

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 08:17

Jammer Lielle, dus geen 2e grote verdwijntruc, maar een koprol.
Succes de volgende keer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 08:18

..en Orbaldo van Nimber ook Haha!
Voel je je al weer wat beter?

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 08:20

Jippie schreef:
Ik lees dat je al wel geoefend bent in het vallen om zo netjes op je kont te landen Lachen Beterschap met je hoofd. Heb je misschien een lichte hersenschudding onder de leden? Even rustig aan doen dan en beterschap!

dat denk ik wel ja. Ik heb iig al weer licht hoofdpijn, zegt genoeg. Nou ja, na 4 keer vallen in twee weken Bloos! is dat misschien ook niet zo vreemd.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 08:20

Wat ontzettend flut Lielle! Scheve mond

Misschien een heropvoedingscursus voor Pablo? Kan nog net voor Hooge Mierde!

Ik was toch ook niet van plan om die trap af te gaan. Ik hoop heel erg dat ik er ergens langsaf mag vandaag. Bloos

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 08:45

Balen joh!
Ik zag je bij het springen nog langslopen, wilde nog vragen hoe de dag was verlopen, maar je was me iets te snel voorbij!
Heel jammer dat het zo ging, we hebben niet erg veel geluk, jij valt, ik heb mijn paard met een dik been staan, de mensen waarbij ik groomde gister werden allebei uitgesloten in de cross (ene paard had wat aan zijn linker achterbeen, andere paard zat gewoon te eikelen, wilde niet op hindernis 5 af...)

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 08:51

goh, je bent wel vroeg op! Sterkte!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 09:30

Echt heel kl*te voor je. Wat heb jij de laatste week, je valt, gaat door je rug.. en nu val je nog een keer. Idd maar even Pablo opnieuw opvoeden.

Scum, oefencross mag overal langs. Dus in feite kun je geld vedienen (prijzengeld) met een bosritje zonder hindernissen Haha!.. Ik ga nog even rijden moet er voor 1 uur nog 4 rijden. En daarna naar Ede, oefencross met een andere rijden. Wat is mijn leven toch hard Tong uitsteken.. en idd, ik zou naar school moeten.. Maar vandaag ben ik ziek Schijnheilig Tong uitsteken Knipoog

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 09:48

Gaat het weer een beetje Lielle Verward Je hebt idd een beste smak gemaakt zo te horen...We hadden wel onze dag gister hè?! Ik ging er ook tot vier keer toe bijna af Clown 1 keer met losrijden met dressuur, 1 keer met losrijden springen en 2 keer in het springparcours Bloos!

Ik snap echt niet wat Ot had met springen, hij was echt even heel stout. Dat ik voor de derde keer naar hindernis 2 reed was ik ook wel redelijk bang dat dat mijn laatste actie van die dag zou zijn...En toen besloot hij gelukkig dat hij er toch wel over kon springen Knipoog
Maar na de cross was ik nog een beetje boos op hem Schijnheilig Al ging de cross best aardig

Ik heb de vork trouwens toch maar overgeslagen gister Clown Hij schrok op drie nogal van dat gat, daardoor twijfelde hij op vier al aardig en hij trok zo naar het springterrein toe dat vijf me niet helemaal zo'n goed plan leek

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:12

Jeetje, jij ook al? Lau en Ret knalden IN die oxer met losspringen, balken vlogen alle kanten op maar gelukkig liep alles goed af. Bij jou ging het dus even anders... ik zag al op de uitslagenlijst dat je niet was gestart, ik vroeg me al af of er iets was gebeurd.

Heel veel sterkte en als ik jou was zou ik eventjes rustig aan doen! Knipoog

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:23

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Het regent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pleeze, laat die bodem in Ede ok blijven.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:26

Scum schreef:
|( Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Het regent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pleeze, laat die bodem in Ede ok blijven.

Bij mijn weten heeft het bij ons in de regio bijna niet geregend. En hooggelegen zandgrond meestal dus water is redelijk snel weer weg. Lachen

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:32

hier regent het ook (nog) niet. Ik duim voor je mee! Bodem is verder prima, dus volgens mij kan het ook wel een buitje hebben.

Als ik er ben, zal ik bij de piano gaan staan: 'aan de kant....Scum komt eraan" Haha!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:33

Jeetje das flink balen Lielle!
Hopen dat je in Hooge Mierde meer gelukt hebt!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:37

Jeetje, het zit je ook niet mee laatste weken Scheve mond.

Lichte hersenschudding zou best kunnen, paar dagen dus beetje rustiger aan doen Ach gut.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:58

Da's behoorlijk balen Scheve mond
Misschien ligt het aan het weer dat de paarden zo zijn...
De mijne was laatst ook behoorlijk kijkerig tijdens het rijden Rolleyes

Nou ja, nieuwe dag, nieuwe kansen Lachen

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:59

Scum schreef:
|( Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Het regent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pleeze, laat die bodem in Ede ok blijven.


De bodem in Ede is niet snel slecht hoor! Dus dat zal we loslopen vandaag!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:10

ach meiske

welkom in de wereld die cross heet Haha!
vaak zijn mijn paarden bommetjes als ze die fluitjes horen
eerst was in ede de dressuur langs een gedeelte van de cross
vreselijk!!!
elk fluitje veroorzaakte een bok-golf op het dressuurterrein *LOL*

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:12

Zo heb ik er nog een. Bij mijn andere pony veroorzaakte een fluitje een reeks steigeringen. Zo lastig soms. Zo kwam ik dus aan mn laagste aantal punten 117, dressuuren naast een deel van de cross, waar je dus ook een hindernis ziet, en dus ook pony's die er over heen vlogen.
Laatst bijgewerkt door Maartje__ op 18-06-04 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:12

Een vader van een crossamazone vertelde mij laatst dat zijn dochter een keer een dressuurwedstrijd had pal naast een voetbalveld waar op dat moment druk gespeeld werd. Paard was niet te handhaven in de ring, maar je kunt zo'n scheidsrechter natuurlijk moeilijk verbieden om te fluiten. Clown

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:13

Haha!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 13:12