*bibber*

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-01 19:34

Ik ga zo naar de bioscoop, naar Extreme duivel The Exorcist Extreme duivel . *bibber* Volgens mij kijk ik de film tussen de stoelen door. Als ik morgen niet te erg in shock-toestand ben breng ik wel verslag uit. Hihi, ik heb de zenuwen, maar wel gaaf. Eerst wilde ik er niet naar toe, maar m'n nieuwsgierigheid overtreft. Bah, ik ook altijd met m'n nieuwsgierig lichaampje *LOL*

Dikke bibber-knuf Mayo


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 19:41

STERKTE!!!!!! Tip: jas op schoot houden, heb je 'm lekker snel over je hoofd getrokken als het nodig is!

Sonja

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-01 19:48

*grinnik*

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 20:02

Hehe, ach, hij valt (denk ik) best mee.. de "echte" exorcist is helemaal niet eng en deze is dan wel enger maar dan zal hij ook nie echt eng zijn of misschien een beetje Lachen maar veel plezier Lachen


Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 20:21

veel plezier en succes met bibberen!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 17:26

Oei leuk Exorcist = klassieker!!!
De eerste enge film die ik ooit gezien heb en vond m toch eng!! Nu is het natuurlijk niks, vergeleken met al die bloed/darmen/tank/machinegweren films hehe maar ik blijf erbij dat iedereen Exorcist gezien MOET hebben. Hoort gewoon bij je opvoeding Lachen

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 20:22

heeey mayo het was leuk in de crazy he Party!! Party!! Party!!
die omar (zal ik wel verkeerd geschreven hebben) broertje van achmed is echt wel aardig
en die gozer (dennis) die ik leuk vond waarmee ik min of meer mee heb gehad ik vroeg nog aan je hoe je er van af kon komen (de verliefd heid) nou ik ben er van af hoor wat n #$%&^*/ is ie ook maar hij is nog steeds niet lelijk Vingers aflikken

ga je volgende week weer????
ik mischien

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-01 11:22

Die film is echt cool!!!!! Ik als sch**terd vond 'em echt gaaf! Zelfs voor deze tijd echt nog een goede film. Veel grove stukjes. Maar inderdaad een 'must' om te kijken.

Knuf


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie