Het roer om (op RTL4)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
UK_eef

Berichten: 4217
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Het roer om (op RTL4)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 21:48

Er zijn weer afleveringen begonnen van Het Roer Om.
Hét programma waarin gezinnen emigreren en het roer om gooien. Knipoog
Ik vind het altijd enorm interessant en zie daar mezelf al staan over een paar jaar Haha!


Heeft iemand daarnet de 1e aflevering gezien over het gezin dat een onbewoond eiland kocht in Nicaraqua? Jezus, wat een ellende!! En wat een verschrikkelijk mens was die moeder zeg!! Boos! Boos!
En tot slot van rekening ook nog de vader van het gezin overleden alleen maar omdat die trut niet wilde verhuizen!! Boos! Boos!

Ik zat echt met tranen in mijn ogen te kijken, echt onvoorstelbaar!!


MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:10

Ik werd echt heel erg boos op die moeder. Hoe egoistisch kun je zijn? En die man was daar nog compleet blind voor ook. Sowieso waren ze echt enorm naief in hun avontuur gestapt, vond ik. Jammer dat het zo tragisch eindigde. Nog veel zieliger voor die kinderen was dat die moeder daar gewoon met hen bleef wonen.

Charaz

Berichten: 24278
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:11

Dat is al een herhaling, inderdaad erg egoïstisch van haar en ze is er nu nog blijven wonen ook.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:12

Ik heb het laaste stukje niet gezien... Alleen tot dat ze net die boot hadden, en ze dachten dat die drugsdealers op het eiland waren. Lachen
Hoe is het afgelopen dan? Scheve mond

how sweet can it be to be loved by you

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:16

Ik heb deze aflevering niet gezien omdat ik met een huis vol visite zat. Maar verleden seizoen heb ik het wel gezien.
Het lijkt me een ontzettend machtige stap om te zetten. Ik zou het ook zo doen. Wel zou ik me voldoende verdiepen in de taal, cultuur etc. Ik zou ook zorgen dat ik het financieel op orde had. En met kinderen zou ik er niet aan beginnen.

Echt petje af voor de mensen die het doen en het volhouden. OK dan!


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:20

Ik vind het ook een heel leuk programma..Heb alleen het laatste kwartier niet gezien...Jezus,dat die is overleden zeg! Wat erg!
Die vrouw was inderdaad een apart type...Rare vrouw..

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:26

Maar een stukje gezien... die vrouw had duidelijk in 'r hoofd (en 'r blote tieten) dan wat zij wilde voor alles ging. Wat is er gebeurd en waaraan is die man overleden?

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:32

ArwenLune schreef:
Maar een stukje gezien... die vrouw had duidelijk in 'r hoofd (en 'r blote tieten) dan wat zij wilde voor alles ging. Wat is er gebeurd en waaraan is die man overleden?


Tot zover ik het nog gevolgd heb,wilde de lokale bevolking het eiland terug hebben..Zij hebben die mensen een aantal keren flink laten schrikken (bedreigd) Door de angst kreeg die man astma aanvallen..Waar hij aan dood is gegaan weet ik niet, dat heb ik niet meer gezien.

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:56

Ze waren ook nog een keer ontvoerd door die ex-aanvoerder van de ploeg die hun vakantiehuisjes bouwden (ja, diezelfde man waar moeder ook nog een affaire mee had). Ze konden ontsnappen, maar die vader raakte depressief en erg gestressd. Hij kreeg steeds vaker astma-aanvallen en ze gingen naar het vaste-land zodat hij behandeld kon worden. Daar is hij overleden aan een astma-aanval. Daarna gingen moeder en kinderen weer terug naar het eiland.

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 23:03

Die kinderen moeten ze bij die moeder vandaan halen, die heeft totaal geen verantwoordelijkheids gevoel. Als je je kinderen in zon gevaarlijke situatie brengt, en dan daarna zegt dat het allemaal wel mee viel en gewoon daar blijft.. Dan ben je je kinderen niet waard.

Anything less than I love you is lying, Morris 2007-2010

www.facebook.com/fotosessie

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 23:04

Jeetje zeg.. Wat een verhaal! Scheve mond

how sweet can it be to be loved by you

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 23:08

jeetje zeg, ik heb het ook niet gezien, wist ook niet dat het weer kwam.

Volgende week ga ik ook zeker weer kijken.

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:21

Ik heb inderdaad gisteren een half uur ervan gezien, die moeder was echt egoistisch die vader + kinderen wilde weg. Maar nee hor die moeder ging weer een ander eiland zoeken. En zelfs toen die vader was overleden ging die moeder weer terug naar het eiland met der kinderen. Stel dat die moeder wat overkomt daar. Dan zitten die kinderen daar alleen. Ik vind het echt belachelijk!

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:23

Mijn moeder had het ook gezien, die was echt verbaasd.

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)

Diddle77

Berichten: 30
Geregistreerd: 05-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:07

Ik heb het programma gisteren met verbazing zitten bekijken, wat een stom wijf die moeder. Gaat die man dood, die kinderen hebben lang en breed aangegeven dat ze het daar niet naar hun zin hebben, en dat mens blijft gewoon daar zitten!
Verbazend...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:12

ik vond het sowieso een raar mens...

En bovendien, met kinderen ga je toch niet naar een onbewoond eiland gaan?Als me moeder dat zou zeggen zou ik hebben geweigerd!

UK_eef

Berichten: 4217
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 12:18

Die kinderen moeten gewoon teruggehaald worden. Misschien is inmiddels het hele gezin daar wel uitgemoord, zonder een man als hoofd van het gezin zijn ze daar natuurlijk helemaal niets. Volgens mij zit die trut alsnog de hele dag zich op te maken..

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:48

Ik heb het ook gezien Scheve mond
Kon het bijna niet geloven zo erg.. en dat ze nog terug gingen na die hele ontvoering?? Alleen omdat zij het zo graag wilde. Dat doe je je kinderen toch niet aan.
En dat de vader is overleden is zeker haar schuld. Leuk hoor, als je zo'n moeder hebt Verdrietig

Hij is dacht ik overleden aan een hele erge astma aanval.

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:59

ik verbaasde me al over de manier waarop ze even een shotgun gingen kopen. Of dat ze nog geen leraar lieten overkomen voor de kinderen..
Nee, joh, helemaal niet nodig, school

Maar schrok wel toen ik las dat die man was overleden. Hij is ten onder gegaan aan haar ontzettende dwarsheid.
Ik ben benieuwd hoe lang ze daar nog hebben gezeten, volgens mij konden ze het qua geld niet langer dan een jaar volhouden..

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 15:38

ik zat gewoon met open mond te kijken net als de rest van de familie hier, t was sowieso een beetje een vreemd stel, ook dat zij op een gegeven moment ook wat met die vent gehad bleek te hebben, toen hij terug kwam om te vragen of hij weer mocht werken loopt ze daar rond te huppelen in dr blote voorgevel (die overigens errug nep was Knipoog ) dat doe je dan toch niet als 'baas', maar idd. het ergste was dat ze daar gewoon teruggaat met haar kinderen die t daar helemaal niet zien zitten, het is daar toch levensgevaarlijk met zowat de hele bevolking tegen zich?

Kiekeboe1981

Berichten: 70
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Boer'n gehucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 15:51

Als die kinderen later terug willen naar Engeland hebben ze een heel groot probleem (op educatief en sociaal vlak). Ik vind dat je tenminste die kinderen zelf de keuze kan laten maken of ze wel of niet mee willen...die hebben toch geen leven zo??

Lancelot en ik gaan endurance starten!!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 16:03

Ik ken het al. Het is een herhaling. En dat ze perse die boor roze wilde Verward

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 16:33

Komt er nog een keer herhaling op?
Ik heb het progamma niet gezien (ken het wel), maar als ik jullie zo hoor, was het wel boeiend...

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 23:00

ja komt er idd nog een herhaling?
Hoe oud waren die kinderen dan? Ik neem aan nog te jong om zelf de beslissing te nemen om thuis te blijven.

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 23:14

Wat wij ons afvroegen is of ze er nog zit !


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Binau, ComscoreBot, IASCrawler, MaiMai, Michelleex, PLK, Sandyislief, x_Jeanine_x, xkmmtjeee en 159 bezoekers