navelpiercing, nog 1 vraag

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

navelpiercing, nog 1 vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 18:27

wie weet of het mogelijk is om een navelpiercing te zetten op een litteken van een navelpiercing die er eerder in heeft gezeten, maar die erg ontstoken was en er dus uitgehaald is, dit was 2 jaar geleden. Nu wil ik hem op nieuw zetten maar vraag me af of dat dan geen extra problemen op kan leveren?



rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 18:28

Ja dat kan, alleen ik kan je alvast verklappen dat het piercen door wild vlees, nogal pijn doet.
Maar het kan wel gewoon!

gewoon geen onderschrift :D

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 18:29

hmm...ik weet dat je hem er net achter kan laten zetten en bij oorbellen kan het er wel doorheen. Zal vast wel kunnen, moet je aan de piercer vragen.

Spero melior

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 18:31

er zit geen wildvlees hoor, de wondjes zijn erg netjes geheeld en als je eraan voelt zijn ze niet dik. tja en wat betreft de pijn, dat kan ik wel hebben Knipoog .maar is er dan geen kans op extra snel een ontsteking?

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 21:35

Dat is dus wild vlees Knipoog
Nee hoor, gewoon netjes verzorgen, dan komt alles goed Lachen

gewoon geen onderschrift :D

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 08:52

mijne is ook ontstoken maar wil hem er niet uit halen omdat ik hem zo graag wil houden.... Boos!

The journey of a thousand miles begins with a single step.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 08:53

Een oude klasgenootje van mij had ook een litteken zitten door haar vorige navelpiercing, ze heeft een jaar erna een nieuwe laten zetten en nergens last van...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 09:22

als ik hem er uit haal durf ik echt geen andere meer te nemen lijkt me nog meer pijn doen en deze deed ook al best wel pijn. maar er komt viezigheid uit en er zit ook wildvlees onder echt vies. maar misschien helpt het om er een andere piercing in te doen wie weet iets wat helpt Verward

The journey of a thousand miles begins with a single step.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 20:40

bedankt voor de reacties allemaal, ik hem hem vanmiddag weer opnieuw laten zetten, hopelijk gaat ie nu niet meer ontsteken!trouwens, de pijn viel ook dit keer wel mee hoor Cool

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 21:25

Hoop ik ook voor je, maar ik ben toch wel benieuwd naar iets. Wat beweegt iemand in helmelsnaam om een navelpiercing te laten zetten en dan al helemaal nadat het de eerste keer zoveel ellende opgeleverd heeft.

Ik ben hier echt heel erg benieuwd naar.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 21:31

hoi bertus, ik persoonlijk vind zo'n sierraad in je navel erg mooi, en dat het de vorige keer mislukte heeft waarschijnlijk te maken met de nazorg die de piercer heeft gegeven, want waar ik hem nu heb gepierced vertelde mij dat wat die andere piercer gezegd heeft, dat je dat dus eigenlijk absoluut niet moet doen(dat was in dit geval elke dag met zalf insmeren en rondraaien)destijds ben ik bij een piercer geweest waarvan ik niet wist of hij een goede naam had(bleek dus achteraf niet zo)en nu ben ik naar een piercer geweest waar ik wél goeie dingen over gehoord heb. ik probeer het gewoon nu nog een keer omdat ik het zo mooi vind en als het nu niks wordt dan maar niet Scheve mond overigens vertelde deze piercer mij dat mocht het gaan ontsteken ik gelijk terug moet komen bij haar en dan 'laserd' ze de ontsteking weg, ze heeft een laser apparaatje die als het goed is ontsteking tegen moet gaan en genezing bevorderd.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 21:51

Ik gun het je van harte hoor Lachen maar het zit toch in 99,9 % van de gevallen onder je kleren ? Dus wat heb je eraan ? Wie moet dat mooi vinden ? Ga je naar je eigen navel lopen staren ? Kortom ... ik begrijp het gewoon niet waarom iemand dat wil.

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 21:53

xSemmiex schreef:
als ik hem er uit haal durf ik echt geen andere meer te nemen lijkt me nog meer pijn doen en deze deed ook al best wel pijn. maar er komt viezigheid uit en er zit ook wildvlees onder echt vies. maar misschien helpt het om er een andere piercing in te doen wie weet iets wat helpt Verward



Die van mij is ook een jaar ofzo ontstoken geweest maar ik wilde hem er ook niet uithalen.
Ben toen naar de pierschop gegaan en daar hebben ze er 1 van titaan ofzoiets ingezet.
Toen was het heel snel over en nu kan er ook weer chirurgisch staal in zonder dat het gaat onsteken.
Sterkte.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 21:54

ik vind het zelf mooi, dat is voor mij genoeg, het gaat er niet om wat een ander ervan vind.....

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 08:12

het kan wel maar door littekenweefsel doet wel wat zeerder.

gr

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 08:33

ja kan, zoals iedereen dus al zegt
of het pijner doet weet ik niet.
is die van jou dichtgegroeid?
hoe snel is dat gegaan?

Teamspirit... Je bent een toppertje!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 10:43

TeamSpirit schreef:
ja kan, zoals iedereen dus al zegt
of het pijner doet weet ik niet.
is die van jou dichtgegroeid?
hoe snel is dat gegaan?

dat dichtgroeien gaat heel snel, een paar dagen maar het duurde wel een maand of 2 voordat het dikke bobbeltje eronder weg was

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 17:15

Als de piercing ontstoken is zou ik naar de piercer teruggaan. Heb ik toen ook gedaan en ze hebben het helemaal schoon gemaakt en antibiotica meegegeven en een andere piercing erin gedaan.
Natuurlijk ook elke dag zelf goed schoonmaken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Plonspony en 35 bezoekers