belevenissen op kamp

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tempus

Berichten: 2288
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Beverlo Belgie

belevenissen op kamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 16:41

wat zijn jullie belevenissen op kamp?
Ik heb er veel goede, maar ook een slechte, nl. dat een paard in het begin van het kamp was dood gevallen tijdens het rijden. eerst was iedereen super sip, maar toe de volgende dag een nieuwe kwam was de sfeer wat beter geworden!

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 17:27

haha..belevenissen op kamp...nou, dan weet ik wel een goeie... maar ja, iedereen kent dat verhaal zo langzamerhand wel, zo niet, lees maar in me profiel...

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 20:44

Ik ben een keer samen met paard gevallen op kamp. Was niet zo leuk Die ochtend had ik ook al een trap gekregen tegen mijn hand dus was een pechdag.

Een leuke ervaring is gewoon 4nachten lekker keten Lachen

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 14:57

Ik ben bij de bongerd geweest en reed daar de hele week Fjord de fjord

wat niet leuk was, was dat fjordy laatste dag van mn kamp mn rozet half opvrat... kreeg n oranje vet gekreukeld lintje terug... en hij ging op mijn grote teen staan. Die was helemaal paars en je zag nog ruim een jaar dat blauw/paarse wat...

Leukste: rest van het kamp was super! leuke meiden, aardige leiding en veel gedaan Lachen

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 16:22

Eigenlijk werkt in Ulrum alleen het weer tegen.

Vorig jaar zongen we een keer 'Snuitje' toen één meisje tranen met tuiten begon te huilen. Haar overleden vriendje zong dat altijd voor haar. Dat was ook niet bepaald fijn.

Verder gelukkig nog nooit extreme ellende gehad tijdens kamp (*klop klop klop*).

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 17:14

vorig jaar ponykamp was te gek *LOL* was bij van Loon, gezellige groep en leuke leiding en paarden OK dan!
we sliepen met zn achten in een huisje, 6 meiden van een jaar of 14, en 2 van 10 ofzo...we hadden al van ander meiden van het kamp gehoord dat er geesten rondzwierven in ons huisje en dat we maar voorzichtig moesten zijn >;) ik had samen met een ander meisje gelijk zo iets vanm: waar sláát t op Verward maar goed, de rest van het huisje leek het te geloven, vooral de jongere meisjes...ook hadden we gehoord dat de geesten 's nachts al op een ander huisje hadden gebonkt en dat ze dat bij ons ook wel zouden doen afijn, ik had toen nog niet echt door dat iedereen die onzin geloofde, en ging 's nachts met het andere meisje dat t niet geloofde naar de wc...toen we weer terug gingen naar ons huisje kwamen we op het idee (ben niet trots erop Bloos ) om even op ons huisje te bonken, alsof er echt geesten waren, maar alleen als grap.

wij dus nar ons huisje toe, zachtjes aftellen...en bonken maar Haha! 2 tellen later beginnen me daar een stel meiden te rkijsen en te janken binnen Wow! we schrokken ons helemaal dood...hadden we ook nooit verwacht...
wij dus heel schuldbewust naar binnen, zitten daar 6 meiden met zn allen op 1 stapelbed te huilen van angst Ach gut wat waren ze boos op ons toen we bekenden dat wij het waren Haha! heb me de rest van het kamp schuldig gevoeld en moet het nu nog horen op msn Schijnheilig

Iris82

Berichten: 39848
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 18:10

De kampkids waren de hele week al aan het klieren.
Toen hadden we voor straf toen iedereen sliep, alle schoenen verzameld en op een grote hoop gegooid. (100 paar schoenen!)

Geweldig, je had die koppies moeten zien toen ze wakker werden. Voor straf werden wij die nacht ondergekliederd met verf... (Gelukkig was me dat bespaard gebleven!)