hoe zwaar zijn jullie?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Rennie89
Berichten: 37212
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:03

Ik ben 19 jaar, 1.62m lang (nah klein) en weeg rond de 64 KG, dat is voor zover ik weet een redelijk gewicht, moet niet boven de 66 uitkomen, anders begin ik de zwaar te worden.

Oja, ik ben gek op eten, dat maakt het wel moeilijk Clown


Anoniem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:08

80 kg en 1.77

Op zich redelijk, maar ik moet echt niet zwaarder.

_Yasmine_

Berichten: 4582
Geregistreerd: 12-03-08
Woonplaats: Bij een kapotte Hefbrug

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:45

Melissaaaaa schreef:
Rody01 schreef:
Nou ik heb topsport gedaan.. Dus ik ben heel erg dun. Kan er niets aan doen. Maar ik heb net al weer een pizza op, en een beker soep en een broodje! Ik eet echt veel. Wil eigenlijk aankomen. Ik ben ook gepest enzo. Ze noemden me anorexialijer. Maar ik kon er écht niets aan doen. Gelukkig heb ik een hele sterke persoonlijkheid en kan het me eigenlijk niets schelen.
Achja, ik ben blij hoe ik ben. Ik kan nu tenminste nog op shetlanders rijden Haha!
woww da's veel eten ja, haha Tong uitsteken ik zou wel willen dat ik niet zou aankomen van eten! maar helaas...
wat voor sport he je gedaan? Lachen


melissa je moet er echt niet veel af halen hoor Ach gut
je hebt gewoon dat vervelende dat je wat sneller aankomt....
kan je niet compenseren, bij wat goeds iets slechts Duivel zal ook wel niet helpen...
maar als je toch wat van je voorgevel af wil, ik meldt me vrijwillig aan...
met mijn 15 jaar zit ik op de AA, schaam me dood, ik voel me net een plank..

ik las net iets over 10 kilo aankomen dat dat helpt, ik ben weer zo ongelukkig het komt er alleen bij mijn buik bij Clown

Baron31

Berichten: 449
Geregistreerd: 07-01-07
Woonplaats: Gorinchem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:50

Ben hard aan het lijnen:),

Lengte: 1,64, Gewicht 92 kilo, maar ben ovegerens in 5 a 6 maanden ruim 40 kilo afgevallen!, en ben nog steeds aan het lijnen!

[i]Myn zwarte friese parel(L),

03012008* (L) baronn,[/i]

Anoniem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:56

Wauw Stroedel, das super zeg! Heel verschil al dan! Haha!

xLies

Berichten: 4367
Geregistreerd: 19-11-05
Woonplaats: België

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 01:58

Ik word over 1,5 maand 15.
Ben 1m70 en weeg 52.5
Heb BMI van 17.99

Vind mezelf te zwaar, maar dat maakt me niet zoveel uit op dit moment zolang ik geen obesitas heb. Doe niet speciaal aan afvallen, maar ben wel afgevallen tijdens de feestdagen ondanks al dat eten Nagelbijten / Gniffelen

      Be happy, not because everything is good, but because you can see the good side of everything.

Ilsemarie

Berichten: 6849
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Haren (gn)

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 09:13

@stroedel: jeetje joh! Knap zeg! Dan word 2009 vast een geweldig jaar voor je! Haha! Voel je je al een beetje als 'herboren'? Haha!

xLies schreef:
Ik word over 1,5 maand 15.
Ben 1m70 en weeg 52.5
Heb BMI van 17.99

Vind mezelf te zwaar, maar dat maakt me niet zoveel uit op dit moment zolang ik geen obesitas heb. Doe niet speciaal aan afvallen, maar ben wel afgevallen tijdens de feestdagen ondanks al dat eten Nagelbijten / Gniffelen


Voor alle duidelijkheid... je bent te licht... een bmi boven de 18 is normaal, daaronder echt té licht (en te is nooit goed, alleen tevreden). En zeker omdat je nu in de groei/ontwikkeling bent moet je echt niet gaan afvallen, je lichaam heeft het hard nodig.

ilsemarie.com - voor elke gelegenheid een passend cadeau! Maar ook Relatiegeschenken & geborduurde bedrijfskleding!

_Yasmine_

Berichten: 4582
Geregistreerd: 12-03-08
Woonplaats: Bij een kapotte Hefbrug

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 09:15

wauw stroedel dat gaat goed Knipoog
succes verder, je kan het

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 09:51

Stroedel schreef:
Ben hard aan het lijnen:),

Lengte: 1,64, Gewicht 92 kilo, maar ben ovegerens in 5 a 6 maanden ruim 40 kilo afgevallen!, en ben nog steeds aan het lijnen!


Wow super, hoe heb je het gedaan mag ik vragen

whatever you wear, always dress to kill..
*dyslexie*

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 10:37

xLies schreef:
Ik word over 1,5 maand 15.
Ben 1m70 en weeg 52.5
Heb BMI van 17.99

Vind mezelf te zwaar, maar dat maakt me niet zoveel uit op dit moment zolang ik geen obesitas heb. Doe niet speciaal aan afvallen, maar ben wel afgevallen tijdens de feestdagen ondanks al dat eten Nagelbijten / Gniffelen

Ach ga toch weg, sorry hoor maar dit komt in mijn ogen over als pure aandachttrekkerij.
Shoot me if I'm wrong.
Maar kom op, als je zelfs al weet dat je bmi nog geen 18 is weet je best dat je absoluut niet te zwaar bent.

xLies

Berichten: 4367
Geregistreerd: 19-11-05
Woonplaats: België

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 10:50

@Stroedel: Wat goed van je zeg Ja. Voor zo'n mensen heb ik echt respect, jij hebt tenminste karakter!

Maar BMI dat telt niet voor minderjarige, is enkel als je 18+ bent..

      Be happy, not because everything is good, but because you can see the good side of everything.

Udo2001

Berichten: 3380
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Rosmalen

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 10:56

Ik 26 jaar 1.62 en weeg 62 kilo, ben op dit moment al 3 kilo kwijt en wil graag onder de 60 kilo dan ben ik tevreden.

Rocky rockt ZZZ + 1 #rockyrockt #dressage
Be yourself because an original is worth more than a copy

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 11:06

xLies schreef:
@Stroedel: Wat goed van je zeg Ja. Voor zo'n mensen heb ik echt respect, jij hebt tenminste karakter!

Maar BMI dat telt niet voor minderjarige, is enkel als je 18+ bent..

Bij die BMI meter van voedingscentrum kun je ook je leeftijd aangeven en je geslacht.

xLies

Berichten: 4367
Geregistreerd: 19-11-05
Woonplaats: België

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 11:18

Ja maar dat is ook met computer.
Dat is gemaakt voor volwassen mensen een BMI-meter Nagelbijten / Gniffelen

      Be happy, not because everything is good, but because you can see the good side of everything.

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 11:22

Ja maar omdat je dan je leeftijd en geslacht in vult. Past ie zich daarop aan.

Baron31

Berichten: 449
Geregistreerd: 07-01-07
Woonplaats: Gorinchem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 11:32

@stroedel: jeetje joh! Knap zeg! Dan word 2009 vast een geweldig jaar voor je! Voel je je al een beetje als 'herboren'?

@ Ilsemarie: Ik voel me nog niet ''herboren'' Knipoog, ik ben nog niet klaar, maar ik voel me wel heel anders, veel fitter en vrolijker enz

[i]Myn zwarte friese parel(L),

03012008* (L) baronn,[/i]

Leentje_

Berichten: 6062
Geregistreerd: 18-10-05

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 12:27

Natasja91 schreef:
xLies schreef:
Ik word over 1,5 maand 15.
Ben 1m70 en weeg 52.5
Heb BMI van 17.99

Vind mezelf te zwaar, maar dat maakt me niet zoveel uit op dit moment zolang ik geen obesitas heb. Doe niet speciaal aan afvallen, maar ben wel afgevallen tijdens de feestdagen ondanks al dat eten Nagelbijten / Gniffelen

Ach ga toch weg, sorry hoor maar dit komt in mijn ogen over als pure aandachttrekkerij.
Shoot me if I'm wrong.
Maar kom op, als je zelfs al weet dat je bmi nog geen 18 is weet je best dat je absoluut niet te zwaar bent.

Ik vind dat ook écht wel aandachttrekkerij
is om ziek van te worden he Misselijk
de BMI meter van voedingscentrum geeft met jouw leeftijd, gewicht en lengte gezond gewicht aan dus gewoon houden !

“When I was 5 years old, my mother always told me that happiness was the key to life. When I went to school, they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down ‘happy’. They told me I didn’t understand the assignment, and I told them they didn’t understand life.” -John Lennon-

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 14:52

Eefske schreef:
Ach, ze zeggen toch dat mensen er altijd zo'n 5 kilo aftrekken wanneer hun om hun gewicht wordt gevraagd. Zal me niks verbazen als dat hier ook fanatiek gebeurt. Ja

Jeumig. Huilen van het lachen


Vera_noes

Berichten: 470
Geregistreerd: 05-01-06

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 14:53

Veirl schreef:
Eefske schreef:
Ach, ze zeggen toch dat mensen er altijd zo'n 5 kilo aftrekken wanneer hun om hun gewicht wordt gevraagd. Zal me niks verbazen als dat hier ook fanatiek gebeurt. Ja

Jeumig. Huilen van het lachen

Haha nou ik heb nog nooit over mijn gewicht gelogen hoor.

Wie te vroeg juicht, heeft toch plezier gehad

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 14:55

Ik ben 1.78 en 68 echte kilo's.
Het nut van kilo's aftrekken zie ik niet in, je houdt alleen jezelf maar voor de gek...
Ik ben trouwens 40.....
Laatst bijgewerkt door Billy op 04-01-09 14:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Goedgekeurd onderschrift :)

poekel

Berichten: 1141
Geregistreerd: 17-02-07

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 14:57

suleilitha schreef:
poekel schreef:
ik ben 25 jaar ben 1,69 groot en weeg 47,5 kilo


Dan mag jij wel eens fatsoenlijk gaan eten voor je weg waait Haha!





als ik dat zou kunnen zou dat geweldig wezen......

Lente
Berichten: 27752
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:07

Ik weet zelf hoe vervelend het is om overgewicht te hebben en het er niet goed af te krijgen, maar ik kan me goed voorstellen dat het helemáál frustrerend moet zijn als je te weinig weegt en het er niet afkrijgt.

Zelf heb ik momenteel last van mijn schildklier, wat het voor mij erg moeilijk maakt om af te vallen. Van water kom ik zo'n beetje al aan. Het is voor mij erg moeilijk om dan tóch gezond te blijven eten, want ik vind al dat lekkers zo heerlijk, en als ik het laat staan maakt het ook niks uit.

Erg moeilijk om uit die spiraal te komen. Hoop dat ik de komende keer bij de internist te horen krijg dat mijn schildklier stabiel is, dan kan ik weer een poging doen om minder te gaan wegen.

Wat ik overigens niet heb vermeld toen ik zei dat ik 23 was, 1.79 en boven de 100, is dat ik wel in de laatste 4 jaar drie keer een kindje op de wereld heb gezet. De eerste zwangerschap liet me lichter achter dan ik begon, maar dat heb ik er in de eerste weken erna weer bijgegeten omdat ik zo'n honger had door de borstvoeding Bloos en bij de laatste twee ben ik alleen maar zwaarder en zwaarder geworden...

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:11

Mensen die denken dat ze te zwaar zijn moeten dat eerst maar eens met de BMI checken, is dat zo? Ga dan goed sporten (langszaam opbouwen kan ook voor de wii fit heb ik bewezen Tong uitsteken ) maar blijf wel hetzelfde eten. WIl je nog meer resultaat, eet dan ook hetzelfde aantal ,maar dan snoep bv. door een fruit vervangen dat moment. Mijn gewicht is toch te zwaar heb geen zin om het om zo'n forum te zetten haha.

Connie, oftewel in leuke buien: sponsje :D I will never forget you! Mijn lieve konijntje voor altijd in mijn hart..
01-09-2001
30-05-2010

Boktlid

Berichten: 657
Geregistreerd: 27-07-08

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:14

suleilitha schreef:
poekel schreef:
ik ben 25 jaar ben 1,69 groot en weeg 47,5 kilo


Dan mag jij wel eens fatsoenlijk gaan eten voor je weg waait Haha!





als ik dat zou kunnen zou dat geweldig wezen......[/quote]
waarom kun je niet eten dan?

Zoon 2012
Dochter 2013

Lente
Berichten: 27752
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:18

Sommige mensen komen niet aan door te eten

Denk aan een schildklier die veel te snel werkt (bijvoorbeeld ziekte van Graves).


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers