trailerladen en pennymoment

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

trailerladen en pennymoment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 12:06

Vannochend om 9 uur zou er iemand komen om mij te helpen met mijn laatste trailerlaadprobleem. De stang erachter. De rest was met Parellien al aardig opgelost maar blijven staan tot de stang erachter zat wilde maar niet lukken. Aangezien die man te laat was (verdwaald ofzo Haha! ) heb ik Lois en zijn maatje Uno (de gevaarlijke hengst Knipoog ) even lekker in het zonnetje in de bak gezet en ben ik zelf gaan liggen. Ze kwamen heel lief staan snuffelen bij me, voelde me net zo'n klein blij penny meisje *LOL*
Het trailerladen zelf ging super. In een uur stond hij er netjes in en kon de man de stang erachter doen. Het lag natuurlijk weer aan mij wat er normaal misging Bloos . Volgende week komt hij weer en gaan we een stukje rijden. Ben benieuwd.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 12:34

Natascha schreef:
In een uur stond hij er netjes in en kon de man de stang erachter doen. Het lag natuurlijk weer aan mij wat er normaal misging Bloos . Volgende week komt hij weer en gaan we een stukje rijden. Ben benieuwd.



Maar je zegt dat hij wel al de trailer inging alleen dat die stang erachter niet lukte... nu ben ik toch erg benieuwd wat die man daaraan anders heeft gedaan dan wat jij al hebt gedaan.

(paard afleiden en dan de stang erachter ofzo?)

Rinthoron

Berichten: 113
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 12:43

cool Lachen

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 12:54

Ben blij voor je dat het nu iets beter gaat *LOL* Weet precies wat je door hebt moeten maken Verward This niet leuk

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 13:40

Wat hij anders deed dan ik was geen emoties tonen. Misschien ene beetje vaag, maar Lois en ik zijn heel erg close op elkaar afgestemd, fijn om te voelen wat er met hem aan de hand is als hij ziek is, maar niet fijn als hij het tegen me gebruikt om me te vlug af te zijn. Hij vraagt nl bevestiging bij mij "eng he die trailer" en ik reageerde daarop door "braaf" te zeggen, hem aan te raken, aan te kijken of in het ergste geval te straffen. Die man nam hem mee alsof hij de poetsplaats opliep, ging voor hem in de trailer staan. Wilde Lois eruit dan mocht dat totdat hij weer stil stond (op de klep, zover was ik al met hem). Dan moest hij "voor straf" weer de trailer in. Net zolang tot hij 20 seconden bleef staan, dan moest hij op zijn commando eruit en was het rust op een afstandje van de trailer. Wat ik deed was: Lois erin, belonen, Lois bang, Lois terug, ik gelijk reageren door tegendruk te geven, Lois er weer in, belonen en zo werd hij ieder ekeer weer bevestigd in het jojo effect erin en er weer uit. Nu kreeg hij pas zijn rust als hij er netjes 20 seconden in bleef staan, totaal emotieloos, de beloning was de rust na de 20 seconden. Lijkt kort maar dat was voor hem lang want we begonnen met 5 seconden en dan er weer uit. Het echte "vliegen" had ik hem zelf al afgeleerd.
Voor mezelf ook een goede les, serieus blijven en niet teveel frummelen, daar heeft Lois ook niets aan in zo'n situatie. Ook schrapen negeren, evenals gekke bekken, losse lippen en gelik over je arm.
Zijn maatje vond dat alles trouwens maar vreemd. Die stond telkens te hinneken omdat hij dacht dat Lois wegging met de trailer. Als ze gaan dan gaan ze nl samen en dat was nu niet het geval.