Equitop Myoplast

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Equitop Myoplast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 18:57

Wie heeft er ervaring met dit voedingssupplement?
Het is voor spieropbouw voor jonge paarden in de groei,fokmerries,intensieve training etc.
Het is gemaakt van gekweekte zoetwateralgen en is verkrijgbaar bij de Da en paardendrogist.nl

wij zijn hier net mee begonnen bij te voegen door het dagelijkse voer,wie o wie heeft dit ook gebruikt en wat vondt diegene ervan?

haasier

Berichten: 77
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:46

Hoi. Lachen

Ik heb ervaring, mijn paard kwam een beetje schraal uit de winter en omdat ik endurance rijd, heeft de DA me aangeraden om dat middeltje te gebruiken om bij haar weer snel een goede conditie en spieropbouw te kweken.
De eerste weken dacht ik geldklopperij, maar ineens begon het zijn vruchten te werpen.
Ondanks haar training, kwam er toch vlees bij en haar spieren kwamen er weer duidelijk op te liggen.
Ze is nu twee maanden op landrust, maar als ik de training weer opstart, begin ik gelijk met zo'n pot. Knipoog
Trouwens, mijn dierenarts vond het heel vreemd, dat dit middel zomaar bij de paardendrogist te verkrijgen is.
Hij vind nl. dat niet iedereen dit zomaar zou mogen bijvoeren en hij ging er zeker werk van maken. Verward
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 22:10

dank je wel..., de veearts van ons had het al eens aangeraden,en zijn het nu aan het proberen,een tijdje geleden heeft hij het ook al eens gehad.
Ik was even benieuwd naar de resultaten van anderen die dit gebruiken,het is inderdaad erg duur! maar ik lees al bij jou dat het positief resultaat heeft dus ben benieuwd bij ons !

Kabouterdans
Berichten: 5085
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:14

Mijn pony krijgt ook Equitop Myoplast op advies van de dierenarts.
Ze verzuurde heel snel en krijgt het sinds januari.
Ze heeft sinsdien geen klachten meer gehad.

daffodil

Berichten: 10441
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 09:15

Ik heb dit gevoerd bij een paard dat in extreem slechte conditie was en zag wel verschil. Echt groeien deed ie er niet op, maar dat had meer te maken met de andere klachten denk ik. Hij werd in ieder geval wel een stuk vrolijker erdoor.

Mickelodeon

Berichten: 120
Geregistreerd: 09-03-04
Woonplaats: Nieuwkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 10:56

Het is goed spul en het smaakt ook niet vies. Het smaakt naar davitamon vitamine pillen. Mijn paard heeft het vorig jaar gekregen toen hij problemen kreeg met zijn spieren en groei. Na drie potten zag je een heel duidlijk resultaat. Hij werd er ook echt mooier van!!

haasier

Berichten: 77
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 16:10

Heb je het zelf ook geproeft, dat je weet dat het naar davitamon smaakt?
hihi Haha!

Ik wil er nog wel even bijmelden, dat mijn DA wel aanrade om iedere dag, zolang ik het gebruik, m'n paard te rijden of te longeren.

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 20:04

We noemden die pot ook wel "het kaviaar" Zo ziet het eruit en het ook best wel een soort van kostbaar zeg maar. Maar ja, eerlijk is eerlijk, je zag bij het paard van haasier wel duidelijk verschil. En spieren hebben we wel nodig in de endurance.

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 23:11

ja het is inderdaad net kaviaar!
nou ik lees hier alleen maar positieve reacties,en het paard is er ook dol op,we zijn van plan er nog mee door te gaan,verder geven we het alleen als hij heeft gereden.
vorig jaar heeft hij het ook al gehad,alleen was hij toen nog niet bij mij

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:53

Ja, zoals Haasier al zei, je moet er wel bij blijven rijden/beweging geven.
Ben beneiuwd naar het resultaat bij jou!! Misschien foto maken nu en over een tijdje.

haasier

Berichten: 77
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:27

Dat is geen slecht idee.
Ik had nog niet eens door dat ze zo opknapte, maar aan alle kanten kwamen positieve reactie.
Zelfs van mensen die niets met paarden hebben, maar wel zagen dat mijn paard er "slechter"uit had gezien.

Dusss, foto's maken! Knipoog

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:34

Hee Hasier, je zit al op 35 berichten!! nog ff doorbijten!