Is dit normaal???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Is dit normaal???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-02 19:06

Ik zit net ff op tinkerwereld te kijken naar het aanbod tinkers.
Staat er een tinker te koop van f 9000,-
Verward Is dit voortaan normaal om zo'n gigantische prijs voor een tinker te vragen??????, want volgens mij kostten ze eerst nooit zo duur, rond de 4 duizend gulden toch?
Nou ja, ik hoor het wel

xx Tessa

Marije_jiplover

Berichten: 25316
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 19:08

Zal wel onder andere met vraag en aanbod te maken hebben. Ze worden tenslotte nog steeds populairder. En stond er nix bij over prestaties ofzo? Dat kan het dier ook duurder maken.
En verder is een paard waard wat een gek er voor geeft, dus wie weet is het gewoon een vraagprijs om te zien wie er zo gek is om zoveel te geven voor een tinker.

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 19:37

Het was nogal een grote zag ik, 1.62m, zal ook wel meespelen Verward

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 20:16

De tinker die jij bedoeld is een ruin. Ik denk inderdaad omdat het komt dat hij zo groot is en slank gebouwt en hij kan redelijk dressuren en springen staat er. Ook heeft die een premie en is gechipt. En volgens mij zit het zadel hoofdstel en dekens er ook bij inbegrepen.
Maar ik vind het voor een tinker(ruin) een beetje te duur.

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 12:29

Zodra een tinker rond de 1.60m. is gaat de prijs gigantisch omhoog. Dit is inderdaad wel duur maar er zit ook een Kiefferzadel, hoofdstel, dekens en allerlei andere spullen bij de koop ingebrepen.
Normaal gesproken kost een tinker van die maat tussen de 6 en 7 duizend gulden maar de prijzen zijn op dit moment behoorlijk aan het stijgen.