Ben benieuwd of er nog iemand op deze aardbol is die ook elke nacht over stoeltjesliften droomt, het lijkt wel een soort obsessie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb het bij haar ook (sterker dan bij andere mensen, bij sommigen heb ik dat wel vaker).
)
We denken ook echt over alles hetzelfde. 

Echt, snap er nooit iets van.
Ik werd ook echt wakker "wat is dit nu weer." En viel weer terug in de kussens. En nog steeds weet ik alle details zo absurd goed. Nog meer dan bij andere dromen. Eens in de zoveel tijd heb ik dat, dat een droom me nog beter bij blijft. Maar waarom deze? Madeira_ schreef:Bente, ik heb dat met mijn moeder.. We zeggen vaak hetzelfde op hetzelfde moment, doen of denken.. Echt apart.
Ik droomde vannacht dat ik moest dansen of paardrijden (niet helemaal gevolgd) voor mensen voor een cijfer, maar dat ik moest lopen naar het poduim ofzo waar dat op gebeurde, maar kreeg opeens pijn in mijn knie en zakte erdoor (heb bijna door gescheurde kruisband, kan niet alles meer, zak er regelmatig door heen) en ik kon dus niet meer.. en ja.. toen kreeg ik een 0.. blehh..
Ik weet zo even niet meer bij wie ik dit had, ik ben nog niet echt helder geloof ik, haha.
Fiffill schreef:Ja, maar die verwerking... ik kan me niks indenken wat er hiermee verwerkt zou moeten worden...
Geen idee.
maar het kanwel 's voorkomen dat je in je dromen dingen verwerkt..
) ik denk mede doordat ik over haar gedroomt heb, ik haar dood 'n plekje heb kunnen geven...
Waren ook altijd wel boeiende lessen, vaak niet over godsdienst maar dus over dromen