hoe zwaar zijn jullie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
I_Moondance
Berichten: 1159
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: Leende

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:55

Ik vind het erg knap dat sommige mensen hier voor hun gewicht durven uit te komen, terwijl hier inderdaad de meeste tussen de 50/70 zitten. Echt , ik bewonder jullie wel!

Zelf ben ik 14, ong. 170, 57kg.

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:00

Schimpje schreef:
22 jaar
1.67
90 kg.. (en daar moet in 2009 ECHT wat af! Met de pech dat Meneer Dieet niet mijn vriendje is, en ik van sporten niet afval.. No Cheer )

Een site die je misschien goed kan helpen is valtaf.nl. Hier heb ik ook een tijdje bijgehouden hoeveel ik at en hoeveel ik bewoog. Schepte voor mij een heel goed beeld Ja

Rody01

Berichten: 3176
Geregistreerd: 07-08-07

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:01

Ik ben 14 jaar, 161 cm en ong 38 kilo Bloos!

Twiggy2008
Berichten: 21242
Geregistreerd: 03-10-06

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:01

Melissaaaaa, dank je wel. Bloos Lachen

Voor alle mensen die niet helemaal lekker in hun vel zitten misschien, alsjeblieft, hou van jezelf, je lijf, zorg er goed voor.
Er is geen perfecte maat waaraan iedereen moet voldoen, ook al laat de media wat anders zien. Zolang je zelf maar gelukkig en gezond bent. Daarbij is iedereen anders en uniek.
En gelukkig maar, anders zou het zo saai worden.....

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:03

Twiggy2008 schreef:
Melissaaaaa, dank je wel. Bloos Lachen

Voor alle mensen die niet helemaal lekker in hun vel zitten misschien, alsjeblieft, hou van jezelf, je lijf, zorg er goed voor.
Er is geen perfecte maat waaraan iedereen moet voldoen, ook al laat de media wat anders zien. Zolang je zelf maar gelukkig en gezond bent. Daarbij is iedereen anders en uniek.
En gelukkig maar, anders zou het zo saai worden.....

Inderdaad Twiggy Ja Ik hoorde laatst iemand zeggen dat ze zich niet voor kon stellen dat iemand haar knap kon vinden. Laat mij dan maar arrogant zijn maar ik vind mezelf echt niet lelijk. Soms sta ik voor de spiegel en dan denk ik: Emma, eigenlijk ben je best mooi. Tuurlijk heb ik ook mijn onzeker momenten, logisch. Maar dat soort dingen komen bij mij echt niet op.

Leentje_

Berichten: 6062
Geregistreerd: 18-10-05

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:08

katiavl schreef:
Relaxed schreef:
TS is ook helemaal niet dik, maar dat wil ze van mij niet aannemen.. Schijnheilig Ik vraag me dan ook af wat ze met dit topic denkt te bereiken Knipoog


Denk het meeste dat zal bereikt worden is dat mensen op dieet gaan, gemiddeld gewicht licht veel hoger dan meeste hier. En als die dan zeggen dat ze willen vermageren

Ja idd klopt
vind ik eigenlijk héél slecht aan dit topic..
en dit is en blijft bokt iedereen kan van achter zijn computertje gewoon typen wat hij of zij wil..

dus als je onzeker bent over je gewicht vraag je het gewoon even aan je huisarts.. eveneens als je het nodig acht om af te vallen..

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:11

Zou dit sowieso niet als standaard gewichten zien in ieder geval...

bootje32
Berichten: 125
Geregistreerd: 04-10-08

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:11

ik ben 15 jaar, +/- 1,60 m lang en ik weeg 45 kg.
(Ik ben wel echt een vreetzak! Clown)

mieske

Berichten: 2470
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Weert

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:15

Hoi..
Ik ben net 28 jaar, 167 cm en weeg nu 75 kg.. Ben sinds half oktober aan het afvallen en bel al ruim 12 kilo kwijt Lachen

wake_up

Berichten: 2413
Geregistreerd: 03-07-08

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:16

Ik ben 14 jaar, 1.64 lang en ook 45 kg. Lachen
Ik heb wel een tijd lang een probleem met eten gehad,
en nu weer een beetje 'normaal' aan het eten,
al ben ik nog steeds superonzeker over m'n figuur. Knipoog

Twiggy2008
Berichten: 21242
Geregistreerd: 03-10-06

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:16

_Tara_, you go, girl!!! Go jij! Go jij!

Knap zijn heeft niets te maken met gewicht, vind ik. Ik zou trouwens best wat ietsje meer rondingen willen hebben hier en daar, al hoewel je aan mij echt wel kan zien dat ik een vrouw ben. Knipoog
Zo dun ben ik nou ook weer niet, hoor Knipoog . En over knap zijn of niet gesproken. Uitstraling, ik denk dat het daarom draait. En dat heeft al helemaal niets met schoonheidsidealen te maken.....

Maar voor mijn paard vind ik mijn gewicht en lengte wel prettig, want hij is niet zo groot....

Mieske, wat knap van jou dat je het afvallen zo volhoudt. Voel je je ook echt beter?

mieske

Berichten: 2470
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Weert

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:18

Ja ik voel me zeker beter Ja
Weer lekker in mijn vel, kan mijn kleding weer aan..
En ik kan weer fatsoenlijk op mijn paard zitten Lachen

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:19

Thnx Twiggy Bloos Eigenlijk is het toch ook een beetje raar dat we onszelf er een soort van voor schamen als we zeggen dat we onszelf mooi vinden. Zou het dan zou horen dat je onzeker bent over jezelf? Is toch gek. Eigenlijk zou je er gewoon al niet onzeker over moeten zijn dat je jezelf mooi vindt. Maar toch voelt dat op één of andere manier zo.
@ mieske: Super! Je hoort zo vaak mensen dat ze zichzelf te dik vinden maar hier niks aan doen. Vaak zijn dit ook mensen die niet eens te dik zijn maar goed. Heb er dus zeker bewondering voor dat je al zoveel bent afgevallen!

mieske

Berichten: 2470
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Weert

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:23

Waar ik me mateloos aan kan ergeren zijn mensen die zeuren dat ze te dik zijn terwijl ze goed gewicht hebben of te dun zijn..
Slecht zelfbeeld..
Ik wist van mezelf dat ik te zwaar was, en ook dat het mijn eigen schuld was.. En op dat moment ga je er wat aan doen, met hulp van mijn man lukt het aardig Lachen
Nu even 2 weekjes gezondigd vanwege de feestdagen, maar we gaan vol goede moed weer verder..
Nog 5 kilo en dan vind ik het wel goed, hoef echt niet zo mager te zijn Lachen

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:24

Inderdaad mieske. Zeker tegenover mensen die wel wat zwaarder zijn lijkt me dat erg kwetsend om steeds maar van dunne mensen te moeten horen dat ze zichzelf dik vinden. Maar ergens vind ik dat dan ook wel weer rot voor die mensen, dat ze zo over zichzelf denken terwijl ze een prima figuur hebben.

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:24

Ik voel me helemaal niet prettig met 170cm en 70kg.
Ik ben ehh.. sinds vandaag? Haha! bezig om er echt wat af te krijgen tot ik me prettig voel. Geen streefgewicht, gewoon dat ik in de spiegel kijk en tevreden kan zijn Haha!
Laatst bijgewerkt door Chocopasta op 03-01-09 00:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Melissaaaaa

Berichten: 924
Geregistreerd: 27-11-07
Woonplaats: Leiden

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:25

mieske schreef:
Hoi..
Ik ben net 28 jaar, 167 cm en weeg nu 75 kg.. Ben sinds half oktober aan het afvallen en bel al ruim 12 kilo kwijt Lachen
Bloos! wat goed! super joh Haha!

Melissaaaaa

Berichten: 924
Geregistreerd: 27-11-07
Woonplaats: Leiden

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:28

_Tara_ schreef:
Thnx Twiggy Bloos Eigenlijk is het toch ook een beetje raar dat we onszelf er een soort van voor schamen als we zeggen dat we onszelf mooi vinden.
ja, ik denk dat je dan zelf denkt dat anderen denken dat je arrogant bent ofzo.. (volg je m nog? Tong uitsteken) terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is..
edit; idd of je tegenwoordig onzeker ''moet'' zijn, en anders ben je arrogant o.i.d ...
Laatst bijgewerkt door Melissaaaaa op 03-01-09 00:31, in het totaal 1 keer bewerkt

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:30

Melissaaaaa schreef:
_Tara_ schreef:
Thnx Twiggy Bloos Eigenlijk is het toch ook een beetje raar dat we onszelf er een soort van voor schamen als we zeggen dat we onszelf mooi vinden.
ja, ik denk dat je dan zelf denkt dat anderen denken dat je arrogant bent ofzo.. (volg je m nog? Tong uitsteken) terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is..

Denk 't ook ja. Eigenlijk jammer, dat dat zo gaat in onze samenleving.

Twiggy2008
Berichten: 21242
Geregistreerd: 03-10-06

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:31

Ja _Tara_: In NL heerst de 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg' mentaliteit. Dat remt nogal af, denk ik. Knipoog

Ik ben ook heel tevreden met mezelf, maar zeg ook heel eerlijk dat ik ook punten heb waar ik minder blij mee ben (zeker nu ik ouder word, hahaha Knipoog ). Maar dan nog weet ik dat ik niet mag klagen voor een 38-jarige die jarenlang een aanslag op haar lijf gedaan heeft en ook nog eens een kind op de wereld gezet heeft. Knipoog
Eigenlijk heeft dat laatste mij doen inzien, waartoe mijn lijf in staat is. Zoiets heftigs en moois, als een kind op de wereld zetten. Dus ik voel me prima zoals ik nu ben. Niet perfect, welnee, maar wel mooi. En toevallig heel slank. Maar was ik wat voller geweest, had ik er precies hetzelfde over gedacht!!! Daarbij blijf ik erbij dat het de binnenkant is, die het hem doet. Lachen

Boktlid

Berichten: 657
Geregistreerd: 27-07-08

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:31

Rody01 schreef:
Ik ben 14 jaar, 161 cm en ong 38 kilo Bloos!

Arme jij.... Ach gut

Melissaaaaa

Berichten: 924
Geregistreerd: 27-11-07
Woonplaats: Leiden

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:34

Boktlid schreef:
Rody01 schreef:
Ik ben 14 jaar, 161 cm en ong 38 kilo Bloos!

Arme jij.... Ach gut
hoezo? misschien is ze wel hartstikke tevreden over zichzelf?
of ze is hartstikke onzeker en durft niet toe te geven dat ze 20kg. meer weegt... kan ook nog.. zulke dingen kun je eigenijk niet over iemand zeggen op internet Lachen ik ken ook mensen die ook zo ontzettend weinig wegen en er alles aan doen om aan te komen maar niet aankomen..

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:37

Als ze ook pas 14 is, moet haar lichaam zich misschien nog ontwikkelen en wordt ze nog wat zwaarder Knipoog

Boktlid

Berichten: 657
Geregistreerd: 27-07-08

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:37

Melissaaaaa schreef:
Arme jij.... Ach gut
hoezo? misschien is ze wel hartstikke tevreden over zichzelf?[/quote]

Met zo'n laag gewicht moet je gewoonweg niet tevreden zijn...
Vraag me ook af of zo uberhaupt wel ongesteld wordt met zo'n gewicht...
Dit zegt de BMI:

Uw Body Mass Index is : 14.7
U heeft een te laag lichaamsgewicht.
Het is aan te raden om wat gewicht aan te komen.


:: Streefgewicht
Met uw lengte van 161 cm zult u voor een gezond gewicht moeten streven om tussen de 54 kg. en de 62 kg. te blijven.

Ga er voor!
Veel succes.

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:37

Maarja persoonlijk zie ik ook alleen al mooie en normaal figuur mensen zeggen wees blij met jezelf. En zo is het gewoon makkelijk om zo te denken.