het is ook nooit goed

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

het is ook nooit goed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 20:36

Haha! maar mijn wp gaan nu echt te snel Verdrietig vanmiddag/avond had ik wedstrijd in Heerhugowaard. eindelijk een parcours op hoogte parcoursbouwer uit ene andere provincie he! Tong uitsteken het M stond dus pittig en met wat borden en geen grondlijnen geen pretje voor mijn pony maar hij sprong best. hij keek wel vreselijk naar die enge borden. en bij 4(oxer met 2 borden) gaf ik ff wat meer druk omdat hij terug kwam, dus we kwamen groot, maar het was een nogal brede oxer dus toby maakte nog een pas en sprong ongeveer midden in de oxer Bloos inschattingsfout van mij Bloos verder sprong die alles foutloos!! toch weer 1 wp in het M paarden met mijn pony Lovers en er waren er maar 2 foutloos dus zo slecht had ik het niet gedaan! 1 parcours omdat ik maar 1 coupons had Scheve mond
met oet sprong ik L. 1 parcours, want mijn wp gaan veeeeeeels te snel Bloos! ik was foutloos en in de barrage 1 balk, maar er werd blijkbaar slecht gesprongen want ik won de 1e prijs Knipoog ik zit nu op 22 punten(in 8 wedstrijden Bloos ) en ik moet nog 2x hier rijden wil ik meedingen voor de zomercompetitie(Gomir kan je er geen 3 van maken? Tong uitsteken *puppieogen* )
en ik moet overmorgen naar Hoofddorp en ik heb de kring, dus dat zouden er 6 kunnen zijn en daarmee mag ik me nog wel opgeven voor de regio, maa rik wil eigenlijk voor de regio nog een wedstrijdje rijden voor het ritme...moet dat maar HC M Haha!

maar ik ben dus were dik tevreden!

Tygahno

Berichten: 262
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:14

Wat goed van je reddytobias OK dan! wat een heerlijk gevoel toch als je de winstpunten niet meer tegen kan houden Knipoog Knap hoor met je pony tussen de paarden Ik zal zo wel horen van Hans hoe hij het ervanaf gebracht heeft.

Yeeeh, mijn 100ste bericht!!!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:36

Tobi sprong als een tijger Lovers
(heb ik je goed gegroomd Haha! Ik heb er aanleg voor, kreeg het ineens heel druk toen je weg was Clown )

Oetje ging ook goed trouwens maar daar wennen we alweer zo snel aan. Dat is trouwens echt net zo'n gekkenhuis als Ot hè?! Ze ging iig lekker te keer met losrijden...Clown
(je staat nu met Oet trouwens gedeeld tweede en met Tobi 6de Knipoog )

Ik raak met Ot ook aan HC starts...Bloos Heb er nu 24 en rijdt alleen Wormerveer nog(2 keer voor punten) en wsl 7 juli (HC?) op de eigen club, want dan komt deze parcoursbouwer weer. Is een mooie voorbereiding op Schoorl
Is de kring bij jullie 2 keer klassiek? Ik dacht dat dat een foutje in de P&S was. Het is namelijk altijd klassiek en progressief/snelheid-wendbaarheid Verward

Enne Tygahno, hans had ook wel aardig gereden De jazz ging iig heel erg fijn het tweede rondje en ik heb hem drie enveloppen gegeven dus de rest ging vast ook wel aardig Knipoog

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 23:41

6e??en de rest die boven mij staan...hebben al meer dan 2x gereden? haha valt vast wel mee dan.... ja hebt zeker goed gegroomd(ik spring ook zo lang in...! haha) volgende x weer?ik zal jou ook een keer helpen!!!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:55

Deal *LOL* (zou je dat in Anna Paulowna al niet doen Tong uitsteken ) Ben ik ook nog eens ergens goed in Haha!

Ik heb een gedeelde tweede en gedeelde vierde plaats. Nummer 1 en één nummer 2 hebben 3 keer gereden. Andere nummer 2(jij) en nummers 4 twee keer *LOL*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 21:25

oh dat klinkt beter! haha