hoe zwaar zijn jullie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Espoir_
Berichten: 1650
Geregistreerd: 09-08-05

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:23

Ilsemarie schreef:
ik ben ongeveer 1.75 en weeg ongeveer 65 kg. (en nee; daar zijn geen 5 kg vanaf getrokken Lachen )

Ik was vroeger altijd heeeeel dun, toen ik naast vrouwelijke vormen (heb ook behoorlijk brede heupen) ook wat meer vrouwelijk buikje kreeg moest ik daar wel ontzettend aan wennen, maar inmiddels merk ik dat ik me nergens voor hoef te schamen en zeker geen onaantrekkelijk figuur heb. Soms nog wat onzeker, maarja wie is dat niet! Maar moet zeggen dat ik eigenlijk best wel blij mag zijn en ook ben!

Moet bij dit topic altijd aan "oh meisje" van Esther groenewegen denken... 'bij mij zit er tenminste beweging in mijn bil'... Veel meiden denken dat ze zo dun moeten zijn, dat jongens dat graag hebben, maar velen vergeten dat je daarmee (over het algemeen) ook vrij heup/kont/tiet-loos wordt en echt zo'n rechte plank... en dat is toch echt een stuk onaantrekkelijker dan mooie vormen!
Ze zouden van Dove ook eens zo'n reclame moeten maken met eind-tienerjaren-meisjes die mooie vormen hebben! Als ze dat van plan zijn doe ik graag mee Haha!




Aaah heerlijk dat liedje!! Die is echt prachtig gewoon!
Ja het is inderdaad zo hoor dat meisjes denken dat ze zo dun mogelijk moeten zijn maar zelfs die hele dunnen meisjes hebben die lovehandles, dat komt door die lage broeken van tegenwoordig (lijk wel een oud wijf hoe ik daar zo over praat Huilen van het lachen ) maar als je normaal ben heb je tenminste nog vormen dan vinden de jongens alleen maar beter.

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:23

Boktlid schreef:
Just_Crazy schreef:
1m65. 70 kg.

Ouch!

Mooi toch?

Vind ik ook niks ouch aan. Zeker niet als ik in je profiel kijk.

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:24

DebbieY schreef:
Ilsemarie schreef:
ik ben ongeveer 1.75 en weeg ongeveer 65 kg. (en nee; daar zijn geen 5 kg vanaf getrokken Lachen )

Ik was vroeger altijd heeeeel dun, toen ik naast vrouwelijke vormen (heb ook behoorlijk brede heupen) ook wat meer vrouwelijk buikje kreeg moest ik daar wel ontzettend aan wennen, maar inmiddels merk ik dat ik me nergens voor hoef te schamen en zeker geen onaantrekkelijk figuur heb. Soms nog wat onzeker, maarja wie is dat niet! Maar moet zeggen dat ik eigenlijk best wel blij mag zijn en ook ben!

Moet bij dit topic altijd aan "oh meisje" van Esther groenewegen denken... 'bij mij zit er tenminste beweging in mijn bil'... Veel meiden denken dat ze zo dun moeten zijn, dat jongens dat graag hebben, maar velen vergeten dat je daarmee (over het algemeen) ook vrij heup/kont/tiet-loos wordt en echt zo'n rechte plank... en dat is toch echt een stuk onaantrekkelijker dan mooie vormen!
Ze zouden van Dove ook eens zo'n reclame moeten maken met eind-tienerjaren-meisjes die mooie vormen hebben! Als ze dat van plan zijn doe ik graag mee Haha!




Aaah heerlijk dat liedje!! Die is echt prachtig gewoon!
Ja het is inderdaad zo hoor dat meisjes denken dat ze zo dun mogelijk moeten zijn maar zelfs die hele dunnen meisjes hebben die lovehandles, dat komt door die lage broeken van tegenwoordig (lijk wel een oud wijf hoe ik daar zo over praat Huilen van het lachen ) maar als je normaal ben heb je tenminste nog vormen dan vinden de jongens alleen maar beter.

Zeker als die lage broeken iets te strak zitten, dan lijkt zelfs het dunste meisje nog dik Nagelbijten / Gniffelen

Melissaaaaa

Berichten: 924
Geregistreerd: 27-11-07
Woonplaats: Leiden

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:25

_Tara_ schreef:
Melissa, misschien dat mensen die meer wegen hier hun gewicht liever niet neerzetten? Zeker omdat er nu alleen nog maar slanke mensen hun gewicht neer hebben gezet.
haha ja, dat zou wel kunnen ja Tong uitsteken durfde het zelf namelijk ook pas nadat jij het had gezegd Huilen van het lachen


Bloos

Karlijntjee

Berichten: 1457
Geregistreerd: 07-08-07
Woonplaats: Oisterwijk (N-B)

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:26

ben 1.83 en weeg 65 Haha!

DieL_Zor

Berichten: 3883
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:27

Er zijn er inderdaad heel veel hier die heel weinig wegen. (Waaronder ikzelf ook, maar zie nog 'ergere'. Ik kom simpelweg niet aan, nou voel ik me gewoon prettig bij m'n gewicht en ben gezond Haha!) Jammer inderdaad dat er niet zoveel zijn die 'normaal' van gewicht zijn reageren.
Wat DebbieY ook zegt, als je ziek wordt en veel afvalt, zijn er toch veel met een probleem.

Als je je er maar goed bij voelt toch Haha!
Laatst bijgewerkt door DieL_Zor op 02-01-09 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

FenDT

Berichten: 854
Geregistreerd: 05-05-05

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:28

Ik ben net 17, 1.70 en weeg al heel lang 55. En ik ben er blij mee hoor. Niet dik en ook niet dun. Ik wordt wel altijd "geplaagd" met dat ik dun ben maar het is meer dat ik geen vetjes heb ofzo, ben echt niet te mager!

Ilsemarie

Berichten: 6849
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Haren (gn)

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:29

Ik wilde net zeggen, ik draag ook wel heupbroeken maar ik kijk niet naar de maat maar koop gewoon een broek die past (dus ik heb broeken variërend van maat 36 t'm 42 in de kast hangen Knipoog over het algemeen heb ik broeken 38 en shirtjes 36/38)) en daardoor hangt er nooit wat over maar als ik standaard me in maat 34 zou hijsen hing er ook vanalles over.

en inderdaad... volgens mij doen een mooie kont & borsten het altijd nog een stuk beter bij de mannen dan maat 34 over 't hele lichaam Haha!

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:30

Melissaaaaa schreef:
_Tara_ schreef:
Melissa, misschien dat mensen die meer wegen hier hun gewicht liever niet neerzetten? Zeker omdat er nu alleen nog maar slanke mensen hun gewicht neer hebben gezet.
haha ja, dat zou wel kunnen ja Tong uitsteken durfde het zelf namelijk ook pas nadat jij het had gezegd Huilen van het lachen


Bloos

Weet je wat 't ook is, als je jezelf accepteert zoals je bent. Jezelf mooi vindt. Zeker genoeg van jezelf bent dat je je kunt voorstellen dat er ook mensen zijn die jou mooi en aantrekkelijk vinden. Dan straal je dat allemaal ook uit. En uitstraling zegt soms veel meer dan gewicht en uiterlijk bij elkaar Knipoog

Twiggy2008
Berichten: 21242
Geregistreerd: 03-10-06

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:30

Ik kan behoorlijk eten tegenwoordig, maar kom inderdaad gewoon nauwelijks aan..... Een goede buikgriep kan ik ook echt wel hebben, alleen weeg ik dan gauw een paar kilo minder. Kan er niets aan doen.
Verder vind ik het niet zo leuk als iemand over anorexia e.d. begint. Ik heb jarenlang zware eetstoornissen gehad en dat is echt geen pretje.
Maar die tijd is wel verleden tijd. Ik kan gewoon eten wat ik wil (en dat doe ik ook, geloof me maar. Ik geniet enorm van eten tegenwoordig) zonder dik te worden. Kan er niets aan doen. Lachen

CandyQueen

Berichten: 1498
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Antwerpen

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:31

Maar niet iedereen valt veel af als ze ziek zijn.
En het is niet omdat je heel weinig weegt dat je sneller ziek word ofso. Bloos

Twiggy2008
Berichten: 21242
Geregistreerd: 03-10-06

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:31

Inderdaad, want ik ben vrijwel nooit ziek. Knipoog

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:33

Toch moet je, ook al kom je er niks van aan, wel op blijven letten met wat je eet. Want van vetten krijg je na lange tijd toch wel aderverkalking enzo.
Knap dat je je eetstoornis overwonnen hebt Twiggy!

Ylona__

Berichten: 36
Geregistreerd: 01-05-08

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:34

ik ben 15 jaar
lengte: 1.73
gewicht: 58

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:34

Melissaaaaa schreef:
_Tara_ schreef:
Melissa, misschien dat mensen die meer wegen hier hun gewicht liever niet neerzetten? Zeker omdat er nu alleen nog maar slanke mensen hun gewicht neer hebben gezet.
haha ja, dat zou wel kunnen ja Tong uitsteken durfde het zelf namelijk ook pas nadat jij het had gezegd Huilen van het lachen


Bloos



Had men gewicht al bijgezet en voelde me zo dik, kan ik geloven wat iets zwaardere mensen voelen.

Espoir_
Berichten: 1650
Geregistreerd: 09-08-05

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:35

CandyQueen schreef:
Maar niet iedereen valt veel af als ze ziek zijn.
En het is niet omdat je heel weinig weegt dat je sneller ziek word ofso. Bloos


Nee maar stél dat je een keer iets krijgt, ik ben ook nooit ziek maar toen had ik ineens 3 weken erge griep dus had 3 weken lang niks gegeten!
Het kan ook iets anders zijn of iets, maar dan moeten sommige echt oppassen hier als ik dat zo lees Clown

CandyQueen

Berichten: 1498
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Antwerpen

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:38

DebbieY schreef:
CandyQueen schreef:
Maar niet iedereen valt veel af als ze ziek zijn.
En het is niet omdat je heel weinig weegt dat je sneller ziek word ofso. Bloos


Nee maar stél dat je een keer iets krijgt, ik ben ook nooit ziek maar toen had ik ineens 3 weken erge griep dus had 3 weken lang niks gegeten!
Het kan ook iets anders zijn of iets, maar dan moeten sommige echt oppassen hier als ik dat zo lees Clown


Ja is wel zo, ik ben 1 keer ziek geweest en ben toen op 2 weken tijd ofso 4kg afgevallen. Maar je kan tot 5% van je normale gewicht verliezen zonder ernstige problemen. (heb ik is ergens gelezen)

Twiggy2008
Berichten: 21242
Geregistreerd: 03-10-06

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:40

_Tara_ schreef:
Toch moet je, ook al kom je er niks van aan, wel op blijven letten met wat je eet. Want van vetten krijg je na lange tijd toch wel aderverkalking enzo.
Knap dat je je eetstoornis overwonnen hebt Twiggy!


Ik eet voornamelijk plantaardige vetten, als het even kan. Ben vegetarisch. Knipoog
(eet wel biologische volle yoghurt en boter e.d.)

Dank je, _Tara_. Ik geniet al een paar jaartjes weer heel erg van heerlijk eten en mensen staan meestal aardig te kijken wat ik op kan. Altijd weer lachen, als ik die gezichten zie, hahaha...... Maar ik moet wel zeggen dat ik erg van gezond eten hou, wat ook best calorierijk kan zijn (pasta bijvoorbeeld). Maar ik ben geen vaste klant van de frituurtent e.d. Maar snoepen kan ik wel enorm en tegenwoordig zonder met schuldig te voelen...... Knipoog

Overigens hou ik van slanke, dunne en dikke mensen, want het gaat mij niet om het gewicht, maar om de mens binnenin.
Ik ben toevallig erg slank, maar ik heb vriendinnen die 'dik' zijn, maar ik vind het prachtmeiden.
Laatst bijgewerkt door Twiggy2008 op 02-01-09 23:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Muzefee

Berichten: 18461
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Zuid-Friesland

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:41

Sinds kort schommel ik tussen de 60 en 65 kilo. Ja

Melissaaaaa

Berichten: 924
Geregistreerd: 27-11-07
Woonplaats: Leiden

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:44

katiavl schreef:
Had men gewicht al bijgezet en voelde me zo dik, kan ik geloven wat iets zwaardere mensen voelen.

ik snap je zin niet helemaal, sorry Bloos maar over dat ''iets zwaardere mensen'', horen (bijv.) _Tara_ en ik volgens jou onder de ''iets zwaardere mensen'' dan? (zou kunnen dat je dat vindt hoor, ook totaal geen problemen mee Tong uitsteken ) alleen is dat dan wel zo? volgens mij is ons gewicht niet meer dan normaal... k bedoel, mijn BMI is goed...
als ik alle reacties hier zo lees, er zijn veeeeeeeel meer meiden die veeeeel minder wegen... is hun gewicht dan normaal en hoor ik bij de ''iets zwaardere mensen'' , of is mijn gewicht normaal en horen hun bij de ''iets lichtere mensen''?

of is dit nou een stomme vraag? Clown

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:46

Ik bedoel met iets zwaardere mensen, de mensen die gewoon meer wegen dan de mensen die hier posten.
En dat die zich dan dik voelen en daarom niet durven (voelde ik ook). Ik vind jullie normaal tot slank.

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:48

Twiggy2008 schreef:
_Tara_ schreef:
Toch moet je, ook al kom je er niks van aan, wel op blijven letten met wat je eet. Want van vetten krijg je na lange tijd toch wel aderverkalking enzo.
Knap dat je je eetstoornis overwonnen hebt Twiggy!


Ik eet voornamelijk plantaardige vetten, als het even kan. Ben vegetarisch. Knipoog
(eet wel biologische volle yoghurt en boter e.d.)

Dank je, _Tara_. Ik geniet al een paar jaartjes weer heel erg van heerlijk eten en mensen staan meestal aardig te kijken wat ik op kan. Altijd weer lachen, als ik die gezichten zie, hahaha...... Maar ik moet wel zeggen dat ik erg van gezond eten hou, wat ook best calorierijk kan zijn (pasta bijvoorbeeld). Maar ik ben geen vaste klant van de frituurtent e.d. Maar snoepen kan ik wel enorm en tegenwoordig zonder met schuldig te voelen...... Knipoog

Overigens hou ik van slanke, dunne en dikke mensen, want het gaat mij niet om het gewicht, maar om de mens binnenin.
Ik ben toevallig erg slank, maar ik heb vriendinnen die 'dik' zijn, maar ik vind het prachtmeiden.


Die opmerking was ook naar aanleiding van jouw ik kan alles eten opmerking. Niet perse richting jou gericht maar algemeen. Wel super echt dat je er nu zo over denkt Lachen Moet zeggen dat ik zelf ook heel graag gewoon gezond eet. Frituureten en andere kant en klaar dingen vind ik vaak een stuk minder lekker dan wanneer ik weet dat ik gewoon zelf iets gekookt heb.

Melissaaaaa

Berichten: 924
Geregistreerd: 27-11-07
Woonplaats: Leiden

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:52

katiavl schreef:
Ik bedoel met iets zwaardere mensen, de mensen die gewoon meer wegen dan de mensen die hier posten.
En dat die zich dan dik voelen en daarom niet durven (voelde ik ook). Ik vind jullie normaal tot slank.
ah oke, ik snap het Ja vind mezelf niet slank, maar gewoon.. normaal Lachen (noujaaa, ik normaal? Clown ) maar ik ben dan benieuwd wat normaal is... is ''normaal'' een platte buik? of is ''normaal'' met een beetje spek eroverheen? *LOL* denk dat dat voor iedereen ook anders is, ligt aan je bouw, etc. ...
maar ben dan toch wel benieuwd wat de mensen hier als ''normaal'' beschouwen?

@Twiggy: ook mijn complimenten dat je je eetstoornis overwonnen hebt!!

Schimpje

Berichten: 2015
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: Tweede Exloermond

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:53

22 jaar
1.67
90 kg.. (en daar moet in 2009 ECHT wat af! Met de pech dat Meneer Dieet niet mijn vriendje is, en ik van sporten niet afval.. No Cheer )

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:53

Ik denk dat er kwa gewicht geen normaal bestaat. Geen algemene normaal in ieder geval. Voor mij is het 't belangrijkst dat mensen zich goed voelen bij hun gewicht.