2 Lessen+ wat logisch nadenken: Een wereld van verschil+foto

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

2 Lessen+ wat logisch nadenken: Een wereld van verschil+foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-02 18:39

Na 2 lessen met Renske en nadat ik ook wat logisch heb nagedacht begint de gallop eindelijk te lukken. Mevrouw breekt niet meer uit, ik kan haar terug rijden op de buitenteugel en zelfs zo waar af en toe wat verzameling er onder toveren. *LOL* Lovers

Ik heb Renske gisteren ook weer gereden, maar ze bleef uitbreken en weg rennen na het aanspringen. Dus ik alleen op de buitenteugel en heel veel buitenbeen, maar nee veel helpen deed het niet.
Daarna ben ik gaan nadenken, wist niet dat ik het kon maar oke *LOL*
Ik dacht wanneer ik naar binnen hang gaat ze naar buiten, en wanneer ik naar buitenhang moet ze dus wel naar binnen.
Dus zo gedacht zo gedaan, wanneer ik aansprong ben ik dus meer op buiten gaan hangen> dwz meer gewicht op die kant> en ja hoor ze bleef binnen *LOL* Party!!:#:#:#:#

Vandaag weer gereden, maar toen heb ik niet zoveel gehangt, en weer bleef ze binnen, der kont omlaag en haar voorhand omhoog, Ik heb het nog nooit zo geweldig aan gevoelt Lovers Ze bleef bij me ik kon haar naar voren en weer terug rijden, gewoon in 1 woord geweldig.

De draf was ook goed, nu dus de punten op de i gaan zetten, en dan kan ik iedereen laten zien dat een halve tuiger het ook kan Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

groetjes Lara[/u]
Laatst bijgewerkt door Waventy op 04-02-02 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 18:43

hehe wie weet leert jouw platpootje het ook nog wel eens! kunnen we tegen elkaar starten!! wel als eerste van de startlijst want na ons is de bak dan zo omgeploegt dat niemand meer punten kan rijden Schijnheilig

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-02 18:57

Zeker Lachen maare de mijne is zeer lichtvoetig hoor, heeeel veel zweef actie Tong uitsteken
Die andere hoeven niet eens te starten dan, want dan hebben wij de jury al betoverd Lachen

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-02 23:15