site met mijn beste foto's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

site met mijn beste foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 21:56


Amor Vincit Omnia


Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:02

Mooie foto's zeg!!
Ik wou dat ik het kon Bloos

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:09

en je slechtste? Haha!

"bruggetje in steinse groen" vind ik heel mooi (al zou ik er dat stukje bomen waar je doorheen kunt kijken aan de linkerkant erafknippen, dan klopt het (voor mijn gevoel) beter.

"Korenbloem in tegenlicht", "Beeld in Kathedraal Duomo Santa Maria Assunta" en "Kerstnacht op de Rondohof" vind ik ook het vermelden waard Haha! , de rest is ook mooi, maar vind ik wat gewoon.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 22:24

...gewoon? Haha!

wat ben jij wel niet gewend?

Amor Vincit Omnia

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:33

fotoboeken van National Geografic Rolleyes (vooral "oog in oog" van Frans Lanting is een heel mooi boek maar weet niet zeker of hij ook voor NG fotografeerd )
Laatst bijgewerkt door IcePrincess op 16-06-04 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 22:34

ja.... oke dan.

aangezien dat de topfotografen van de wereld zijn zal het nog even duren op dat niveau te zijn... Scheve mond

Amor Vincit Omnia

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:48

en je moet je locatie natuurlijk ook mee hebben Knipoog .
Dit zul je niet snel bereiken in nederland Rolleyes

oh, en ik zie dat ik de kippies erbij ben vergeten te zetten, die vind ik ook heel mooi Lachen (die van jou he)
maar wat ik meer bedoelde te zeggen met gewoon is dat ze ehmm...ja gewoon zijn Haha! , niet echt heel appart zoals degene die ik opnoemde, daar zit echt sfeer in, niet echt iets wat iedereen zomaar zal fotograferen, de meeste van die andere foto's zijn ook meer onderwerpen die iemand met een simpel cameraatje ook kan maken, wellicht nietzo mooi, maar het geeft dan wel hetzelfde beeld. (als je begrijpt wat ik bedoel Knipoog )

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 23:05

nee sorry ik begrijp niet wat je bedoelt Haha! hoe dan ook bedankt voor de complimenten. ik ben wel benieuwd hoe je die macro- en groothoekfoto's met een "simpel cameraatje" wilt maken...

Amor Vincit Omnia

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 00:43

zo ik vind het hele mooie foto's hoor! Haha! OK dan!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 09:23

SuperPepeijn schreef:
nee sorry ik begrijp niet wat je bedoelt Haha! hoe dan ook bedankt voor de complimenten. ik ben wel benieuwd hoe je die macro- en groothoekfoto's met een "simpel cameraatje" wilt maken...

Volgens mij bedoeld ze dat je iets mist in de foto's.

Het zijn super foto's kwa kwaliteit, kleur etc. maar je mist net dat beetje sfeer. Als je die foto van die olifant ziet (die zij gaf) dan krijg je (ik tenminste) meteen het idee alsof ik zelf oog in oog met die olifant sta. Bij jouw foto's mis ik dat nog een beetje...

Ik zou niet weten hoe je dit erin moet krijgen...Je foto's zijn niet slecht ze zijn echt goed! Maar dat kleine beetje mis je gewoon.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 11:58

het spijt me dames een olifant op een prairie die vind ik niet zo even in de achtertuin, hoe graag ik ze jullie zou willen laten zien.

maar alledaagse dingen kunnen minstens net zoveel sfeer hebben, toch? Knipoog misschien moeten jullie eens kijken naar de belichting van sommige foto's en kunnen jullie die "sfeer" dan beter opmerken?

Amor Vincit Omnia


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers