Primeur met Prima: 1stex gesprongen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Primeur met Prima: 1stex gesprongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 20:27

Vandaag weer iets nieuws gedaan met Prima. Voor de duidelijkheid, ik heb vandaag altijd een uur privéles en dan rijdt de dochter van mijn instructrice(19) mee op Prima.
En vandaag kwam mijn instructrice weer eens op een last-minute idee, waarom gaan we niet nog eens een keertje springen Haha! . Hindernisje opgezet en eerst een gewoon balkje gelegd (had helaas maar 2 balkjes in de buurt liggen), en Prima ging ook meedoen(Prima heeft nog nooit gesprongen). Eerst gewoon naar een grondbalkje, de eerste keer er tegen aan stoten, de andere keren er keurig overheen gedraaft. Toen een mini-mini-hindernisje van een 15tal cm, ook hier weer netjes overheen. Na dat eindelijk eens een laag kruisje. Evita voorop en Prima achterna. En dat ging perfect Lachen . Ze sprong er mooi vlotjes overheen, geen rare sprongen of bewegingen. Na nog een paar keren achter Evita aan te hebben gesprongen, mocht ze alleen op de hindernis af. De eerste keren resulteerde dat in een "we gooien alles om wat we kunnen omgooien Schijnheilig " maar toen trok ze plots haar benen weer wat beter in en sprong ze er netjes overheen, ook in galop. Daarna nog een keer een lage rechte balk, en daar sprong ze ook overheen alsof ze het al jaren deed Lovers .
Helaas kwam ik toen met Evita op het einde op de hindernis afreed tot de vaststelling dat ze plots wel heel geïntresseerd keek en happy keek. en ja hoor, toen ik erover was zag ik plots de buurman met een fries in zijn handen. Prima was echter nog achter mij, zag voor ze sprong de fries, gooide haar hoofd omhoog, sprong een halve meter opzij om niet te moeten springen, besloot daarna vlug om toch te gaan springen en zo krijg je dus een vierkante sprong met vier benen tegelijk en een hoofd kaarsrecht in de lucht met je benen centimeters van de staanders af Haha!
Maar daarna hebben we het nog eens geprobeerd en toen ging het wel weer normaal.
Ben er supertrots op, vond het heel knap voor een paard dat slechts een paar keer(of misschien zelfs 1x) heeft vrijgesprongen en nooit onder de man Lachen

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.



Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:28

Foto's!! Haha! Hoe oud is Prima nou dan?

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

LiesBento

Berichten: 220
Geregistreerd: 07-06-04
Woonplaats: Leuven (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:30

Leuk !

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:40

Leuk zeg, echt onwijs dat het zo goed ging !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:02

Fijn hoor dat het zo goed ging.
En nu maar verder oefenen OK dan!

Rona, Linanda en Oackly

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 22:07

haha, helaas dat mijn batterijen van de digi plat waren anders had ik er zeker wat gemaakt Lachen . Prima word dressuurmatig gereden, maar we gaan het zker nog eens herhalen voor de afwisseling. Ze is trouwens onlangs 7 geworden, maar pas op ruim 6-jarige leeftijd ingereden Knipoog

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:09

Sjee Katleen, je hebt de laatste tijd wel veel primeurs Haha!
Maar knap van Prima dat ze zo braaf was!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 14:07

ja ik heb best veel primeurs de laatste tijd dat is waar Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 120 bezoekers