niet alles aanwezig bij divoza?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

niet alles aanwezig bij divoza?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 16:45

het valt mij op dat als ik bij de divoza kom, ik niet alles kan vinden wat in de catalogus staat Verward vooral bij de rijbroeken kan ik nooit een broek vinden die ik in de catalogus heb uitgezocht. hebben jullie hier ook last van? ik woon niet zo heel dicht bij een divoza, en als ik ga, wil ik ook graag dat de dingen die ik wil kopen aanwezig zijn

hebben jullie dit ook? en hoe lossen jullie dit op?


Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 16:45

owja...ik wil niets bestellen want ik wil iets passen en bekijken voor ik het koop

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 16:48

Lastig...
Ik zou dan even bellen op de dag zelf, en vragen of dat en dat artikel momenteel op voorraad is Lachen !
Ik had het laatst ook voor een bepaald hoofdstel, en was blij dat ik even had gebeld, want ze hadden hem inderdaad niet op dat moment Scheve mond en hij zou er pas een dikke week later weer zijn.
(Heb hem toen ergens anders gekocht Lachen )

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:07

Wel eens gehad, ja. Vooral bij aanbiedingen (hebben ze de Mondoni Afrika in de aanbieding, blijkt het om 3 groene en 2 roestkleurige te gaan in de maten 34 en 48. Beetje jammer).

Maar ook wij wonen niet zo gek ver weg, dus dat gaat nog.

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:19

Wij waren er laatst. Heb ook een broek gekocht. Maten hingen niet meer in het rek maar ze had nog zat in het magazijn.. Gewoon even vragen dus.

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:36

Tip: ga naar van Rijs! Dit is geen reclame hoor, maar heb daar diverse dingen goedkoper gezien dan bij de divoza, je wordt goed geholpen en als er wat is ben je er zo.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:46

Geen idee. Maar het is wel logisch, in de gids staat alles wat ze kunnen leveren.. Dus dat hoeft niet perse altijd in de winkel aanwezig te zijn..

Overigens bestel ik altijd want weet precies welke maat k moet hebben. Echter vind k divoza 1 van de duurste winkels, dus ga k liever na een ander (lees bestellen bij n ander zoals ooteman..)

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:41

Uums schreef :

Citaat:
blijkt het om 3 groene en 2 roestkleurige te gaan in de maten 34 en 48


34? in de catalogus gaat alles vanaf 36 volgens mij. Zoek al maanden naar een goeie rijbroek in maat 34 (36 is echt net te groot voor mij)

Vind het ook jammer dat de goeie merken (cavallo, pikeur etc) vaak vanaf 36 of 38 gaan.

Of hebben ze dat niet op voorraad en moet ik dan gewoon even bellen ofzo?

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

c_alsemgeest

Berichten: 20570
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 19:11

het ligt er ook aan in welke divoza-store je bent...
Leek heeft meestal een iets grotere sortering dan zoetermeer, en aanbiedingen kunnen ook vaak maar in een zaak te krijgen zijn Lachen

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

c_alsemgeest

Berichten: 20570
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 19:11

gewoon even van tevoren bellen dus Knipoog

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)


Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 19:20

idd zoiets heb ik duz ook meegemaakt!!!!kom je en dan hebben ze het niet terwij;l ze het wel in de catalogus hebben staan :s

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Twinkelbell

Berichten: 1187
Geregistreerd: 06-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 19:52

Had een paar jaar geleden een gelpad gekocht in de aanbieding, hadden ze niet meer op voorraad, had het in de winkel betaald en het werd zonder extra kosten thuisgestuurd! Soms hebben ze een dijk van een service!!

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:01

Malibu schreef:
Uums schreef :



34? in de catalogus gaat alles vanaf 36 volgens mij. Zoek al maanden naar een goeie rijbroek in maat 34 (36 is echt net te groot voor mij)

Vind het ook jammer dat de goeie merken (cavallo, pikeur etc) vaak vanaf 36 of 38 gaan.

Of hebben ze dat niet op voorraad en moet ik dan gewoon even bellen ofzo?


Je kan ook een kindermaat kopen (just like me Haha!), is nog goedkoper ook...

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:02

idd even van te voren bellen, doe ik ook meestal!

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 09:14

Aan de balie vragen, daar weten ze het meestal wel (of soms ook wel niet Boos!) Persoonlijk ga ik niet graag naar Divoza... Service is niet altijd even geweldig!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 09:39

Citaat:
Je kan ook een kindermaat kopen (just like me ), is nog goedkoper ook...


Idd, goed idee OK dan!

Maarre, welke maat koop jij dan? 176 of 180?

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 15:01

Malibu schreef:
Uums schreef :



34? in de catalogus gaat alles vanaf 36 volgens mij. Zoek al maanden naar een goeie rijbroek in maat 34 (36 is echt net te groot voor mij)

Vind het ook jammer dat de goeie merken (cavallo, pikeur etc) vaak vanaf 36 of 38 gaan.

Of hebben ze dat niet op voorraad en moet ik dan gewoon even bellen ofzo?


O, nee het kan best een maat 36 zijn geweest, hoor. Er hingen in ieder geval maar een paar en alleen in de grootste en in de kleinste maat. De voorraad was dus vrij beperkt. En die twee kleuren gingen er toen net uit, vandaar de aanbieding.

Maar kun je niet gewoon een kinderrijbroek kopen, dan? Die zijn vaak voordeliger en je hebt net zoveel keus (soms meer). Tot en met maat 38 pas je zo ongeveer nog in kinderrijbroeken, dus misschien is dat een optie?

(En dat was dus net ook al gepost, excusez!)

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 15:04

ik belde vandaag ook naar divoza, of ze de Action Coolbacks in de winkel hadden. pfff moest eerst uitleggen wat het was, hoe het eruit zag enz. toen ging ze maar d'r manager halen en die begreep er nog minder van Haha! Uiteindelijk via de linbk van de website gezegt wat ik moest hebben Haha! En nee die hadden ze niet op voorraad Knipoog
Dus ben maar naar Olympia geweest, waren ze nog 8 euro goedkoper ook Knipoog

Dag lieve mama...

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 19:57

Malibu schreef:
Idd, goed idee OK dan!

Maarre, welke maat koop jij dan? 176 of 180?


176, maar het verschilt wel erg per broek denk ik. Ik heb er 1 in die maat die te strak is en te lang en een die aan de wijde kant is. Beide van Eurostar.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 14 bezoekers