Internetliefdes? Bij wie werken ze en bij wie niet

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

JoanneArnhem

Berichten: 909
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Internetliefdes? Bij wie werken ze en bij wie niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 19:13

Ik weet niet of dit topic al vaker aan de orde is geweest dus ik zet hem er nu gewoon op.

Ik heb mijn vriendje (nu al langer als een jaar) via internet leren kennen, het was net uit met onzer bijde relaties en we zijn vriendschappelijk begonnen. na een tijdje kwamen we erachter dat het goed klikte en we besloten om het samen te proberen. Nu een jaar verder gaat het nog goed! Soms wat ups en downs maar ik geloof dat dat bij elke relatie hoort...bij mijne wel in ieder geval...

Nog meer mensen hier hun huidige relatie via internet leren kennen? Of er juist heel slechte ervaringen mee hebben?


ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 19:22

Ik heb mn huidige vriend ook via internet leren kennen.
Via bokt en later ook op MSN zijn we aan de praat geraakt en het klikte erg goed Lachen
We zijn nu alweer 14 maanden samen en het gaat erg goed
Dit voelt voor mij echt goed, een relatie waar toekomst in zit! Lovers

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 19:22

Mijn ervaring was goed hoor Heb Robert ruim 5 jaar geleden leren kennen op de chat van WOL... Na twee weken chatten foto's uitgewisseld, na nog eens 2 weken gemeet en opeens hadden we een relatie Lachen Inmiddels de 5 jaar dus alweer gepasseerd... We hebben (nog) een weekendrelatie, wonen ruim 100 km uit elkaar. Maar samenwonen gaat tzt zeker gebeuren... We hebben iig nog genoeg toekomstplannen samen!

Ook wij hebben onze ups en downs, zitten een paar fikse downs bij... Maar dat hoort idd bij elke relatie, hangt ook nog eens af van wat voor soort mensen het zijn. Ik ben geen gemakkelijke, en Robert kropt alles op. Ik wil alles en het liefst tegelijk, Rob doet liever alles 1 voor 1 en rustig aan. En dat botst nogal eens... Maar ik vind nog steeds dat Robert en ik elkaar perfect aanvullen.

Wel denk ik dat als ik hem zo in de stad tegengekomen was, het niets geworden was. Hij ziet er nu stukken beter uit dan toen Bloos Ik heb in die maand enorm veel met hem gechat, en ik heb het idee dat ik hem door en door ken... En hij mij.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 19:24

Bij Jurga en Sypheron werkt het wel goed volgens mij Haha!
Zelf heb ik er geen ervaringen mee. Maar denk dat het idd wel kan werken. Nouja het bewijs is wel geleverd Knipoog

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 19:34

Ik heb mijn vriend ook via internet ontmoet, inmiddels zijn we al weer bijna 3 jaar samen Lachen Wat gaat de tijd toch snel...

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 19:40

Hier nog eentje.. wij zijn nu 2.5 jaar samen, wonen 2 jaar samen, alles gaat nog steeds prima.

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 19:45

Mij man en ik kennen elkaar min of meer ook via het net. We zijn nu 4,5 jaar samen en we verwachten binnen 1 a 2 weken ons eerste kindje Lachen

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 19:46

ik zelf heb er geen ervaring mee.
maar mijn moeder wel,zei heeft mijn stiefvader via internet leren kennen.
waar het nu naar wat jaartjes nog steeds heel goed mee gaat

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 19:48

Als ik deze reacties zo lees dan denk ik dat ik maar is iets minder uit moet gaan en iets meer moet gaan chatten Schijnheilig Knipoog

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

JoanneArnhem

Berichten: 909
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 19:53

Toch leuk om te lezen dat best veel mensen zo hun LIEFDE hebben leren kennen. In het begin reageerde mijn omgeving zo van...hmmm jij haalt je vriend van het internet? Zijn er geen jongens meer in de stad of zo?
Nou ik ben er gewoon tegenaan gelopen en bij ons in de stad liep ook gewoon echt niks leuks.
Nu we een jaar verder zijn hoor ik steeds meer mensen zeggen, hey bij jou heeft dat gewerkt, misschien moet ik ook eens gaan chatten.
En hun noemden mij toen wanhopig....

Ik ben ik en jij bent jij....maar samen zijn we WIJ!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:07

lekker negeren... Je wilt niet weten wat ik 5 jaar geleden zoal naar mijn kop kreeg. En als ik nu aan iemand vertel dat we mekaar via internet hebben leren kennen zijn ze ineens dolenthousiast...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:16

Ik doe het noooooit weer Lips are sealed

Kendera

Berichten: 892
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:26

JAAAAHHH ik heb er ook een superervaring mee Haha!

Het was eerst niet onze bedoeling... maarja... liefde houd je niet tegen! Lachen

We zijn nu 3,5 jaar samen... en hebben sinds Januari een eigen stulpje...
Waarom zou het niet kunnen... ik hoor vaak mensen zeggen "nou daar begin ik niet aan hoor" en dan vertel ik mijn verhaal.... ooh.. ja dat kan toch ook wel...

"Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven anders wordt t niks"

http://www.vanesjuh.nl is online!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:37

5 jaar geleden was je nog een nerd als je een internet relatie had. nu hebben bijna de helft van mijn kennissen hun vriend of vriendin via internet leren kennen. of ze werken of niet ligt volgens mij niet aan de manier waarop je elkaar voor het eerst hebt ontmoet.

Amor Vincit Omnia

_Jis_Ka

Berichten: 424
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Land van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:43

ik ken mijn vriend dan niet via internet maar via de chat van the box.. werkt prima... (maar mijn pa denkt nog steeds dat ik m via internet ken Verward ) heb nu bijna 2 jaar.. maar ja de afstand is niet altijd leuk.. je moet er wat voor over hebben toch? maar die reacties die je soms krijgt daar word je niet altijd even vrolijk van..
Laatst bijgewerkt door _Jis_Ka op 16-06-04 20:45, in het totaal 2 keer bewerkt

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:43

Leuk om te lezen dat er best wat mensen elkaar hebben leren kennen via inet Lachen

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:43

Ik heb mijn vriend ook via internet leren kennen. De afstand is groot, maar het gaat echt goed, we zijn dan ook alweer 1,5 jaar samen Lovers

Vandaag even geen achterhaalde quotes

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:45

Ik heb mijn vriend ook via internet leren kennen. We wonen nu al weer zesenhalf jaar samen en volgende week gaan we trouwen. OK dan!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:46

Ik ken mijn vriend (Sypheron) ook via internet. We hebben elkaar leren kennen op een Boktmeeting en zijn daarna verder in contact gekomen. Ondertussen zijn we twee jaar samen en verloofd. We hopen over een jaar tot anderhalf jaar samen te kunnen gaan wonen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:49

Ilona en ik kennen elkaar al bijna 2 1/2 jaar, we hebben elkaar op bokt leren kennen en afgelopen maand op 8 mei zijn we verloofd Haha!.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:52

Het gevoel dat we hebben is zo ontzettend sterk, soms weet je gewoon dat iets goed is. Ook wij hebben behoorlijks downs gehad, maar kijk waar we nu staan Lachen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:05

ja idd!! En ik heb wel zin in een feestje Schijnheilig Haha!

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:11

Ik heb mijn vriend via bokt leren kennen.
dit is bijna 2 en een halve maand aan.
dit gaat erg goed ondanks we niet in de zelfde stad wonen
bij de een lukt het. bij de ander lukt het niet!

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.

JoanneArnhem

Berichten: 909
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 21:14

Ik geloof dat ik dan nog een beetje geluk heb gehad qua afstand, de mijne woont in apeldoorn ik in arnhem, dus klein half uurtje met de auto.
En daar aansporing van hem ben ik ook weer met paarden begonnen terwijl hij er niks mee heeft....het is echt een schatje.

Ik ben ik en jij bent jij....maar samen zijn we WIJ!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:42

Ja potvrdrie GillyZidane en Jurga, hebben júllie de weinige Bokt-mannen ingepalmd!! MM, ik heb hier wat gemopperd over relatieplanet (érg hoog papagehalte daar!!) maar ik heb...tataradaaaaa...zaterdag dan toch echt mijn eerste internetdate!! En ik schijt bagger!!! Maar na alle positieve verhalen hier durf ik t aan......hoop ik wel dat die foto klopte die hij me gestuurd heeft..wooeaah!! STRESS!!!

Culemborg here I come!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, Ashleytjuhh, Azmay, BETUWE, BingBot, Cerosa, Colien, Dees, desireeee_x, DieL_Zor, Galaika, GoogleAdsense, GrapeshotBot, karlli, lucifertje, Lynn_Nikita, marschwood, Paardennamen, Petra_O, Sarah_Elise, Saskiaa_, Sintara, sofieiets, YandexBot en 87 bezoekers