Mijn kat is alweer kwijt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Mijn kat is alweer kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 18:57

Hij heeft echt een talent voor zichzelf kwijtmaken, mijn kat Lucifer. Ik heb drie zwarte katten, twee dames en een (voormalige) heer. Het mannetje, Lucifer dus, heeft al een keer op een hooiberg gezeten vijf dagen lang bij de buren, omdat de buren een hond hadden. Een wonder dat ik hem nog leven terugvond. De keer daarna had hij zich opgesloten in een garage van iemand die de dag ervoor voor twee maanden naar Frankrijk was gegaan. Gelukkig zat er een raampje in, dat ik er tactisch uitgesloopt heb, poes bevrijd en toen weer teruggezet. Nu ik verhuisd ben, is hij al een paar keer in de auto van de buren gesprongen en gaat hij ook rustig bij diverse buren naar binnen. Boos! Terwijl de dames zich wel gedragen. Lucifer is zo ontzettend nieuwsgierig!

Huilen Nu heb ik overal papiertjes in de wijk opgehangen (pech als ik word aangeklaagd voor illegaal aanplakken ~~}> ). En nu maar hopen dat iemand hem vindt. Hij ligt niet dood langs de weg of in de sloot daar hebben we al gekeken. Het meest waarschijnlijk is dat hij zich weeeeeeer ergens heeft laten opsluiten. Frusty En die sukkel gaat dan ook nog gewoon rustig zitten wachten en gaat niet miauwen.... Dat maakt het er nog moeilijker op. *zucht* Ik moest dit ff kwijt.... als hij weer terug is laat ik het weten.

Voor degenen die hier in de buurt wonen, hij is klein, zwart en heeft een rood bandje om met een belletje...

Oja morgen komt de DA en de HS voor mijn opknappertje, spannend! Ik hoop er het beste van en dat haar hoefprobleem niet te ernstig is Rolleyes . Ik hou jullie op de hoogte.



Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:59

Jantine2 schreef:
Het mannetje, Lucifer dus, heeft al een keer op een hooiberg gezeten vijf dagen lang bij de buren, omdat de buren een hond hadden.


Dat wordt dus zoeken naar een Lucifer in een hooiberg... Haha!

On topic: Heel veel succes met zoeken... Ik hoop dat je 'm gauw terug vind... Ach gut

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 19:15

Klein, zwart, rood bandje met belletje...
Precies hetzelfde als onze poes

Veel succes met zoeken... hopelijk is hij snel weer terug.

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:55

Hey.. is hij niet bij jullie zelf in de auto gesprongen?? *toen je bijv. naar je opknapperdje ging.. misschien loopt hij wel ergens bij Ben op het erf.. sorry flauw..* Maar echt hopen dat je hem vind!!
Heb je trouwens al bij de kittens op stal gekeken?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Amazonbot, BDC, Isabel_k, Jennifer_S, kimmetje26, Kirsha, mooney, NoorW, redbutton, Vagabondo, VinandoW, WendyKtH en 125 bezoekers