slinkyvraagje (en niet gaan lachen....)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

slinkyvraagje (en niet gaan lachen....)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 16:39

Ahum, voor de dames onder ons die ook niet maatje fotomodel hebben:
Ik heb nu een aantal leuke truitjes op de kop getikt die dienst moeten gaan doen als slinky. Ik heb nog niet bij alles een bijpassend vestje en wil toch afwisselen. Maar.......ik heb een klein probleempje. En dat probleempje heet zwemband(je Schijnheilig ). Ben op zich wel pogingen tot lijnen aan het doen maar dat bandje raak ik niet zo makkelijk kwijt Boos! Als ik sta valt het niet zo op, maar als ik op m'n paard zit moet ik toch wel heel ernstig m'n buik inhouden wil ik er niet uitzien als een rollade Clown
Nou ben ik vast niet de enige met dat "probleem", dus alle moed bij elkaar geraapt voor dit topic Bloos!
Je hebt namelijk van die corrigerende body's in de handel, die de boel zo'n beetje in elkaar snoeren. Die dingen zijn niet echt goedkoop en aangezien ik het puur voor de wedstrijden zou willen aanschafen ben ik toch wel heel benieuwd wie dat al eens heeft geprobeerd en of dat echt werkt.
Wie oh wie Haha!


Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:01

een vriendin van mij gebruikt zoon ouderwets korset ( dus echt zoon aansnoer apparaat ) in de pleasure en ze zweert bij dat ding !!
Dus niets aantrekken van een ander hoor, kunnen niet allemaal een goddelijk lijf hebben !
van een mede zwemband " drager " Knipoog Haha!

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:09

En een broek met een strakke riem en daar je buik 'instoppen'? (is niet vervelend bedoeld)

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:13

Ik sprak toevallig iemand van de week die zo'n corset-achtig ding gebruikt voor strakke jurken. Helemaal lirisch is ze er over *LOL*
Ze rijdt dan geen paard ermee maar als ik haar zo hoor is dat de uitvinding van de eeuw.

En inderdaad, die bandjes zijn knap lastig, zeker in een slinky Bloos! Dan werkt het alleen maar averechts vind ik en is het echt niet mooi.
Dus volgens mij heb je het ei van columbus Knipoog
Want ookal raak je de bandjs kwijt.......het velletje is ook niet een-twee-drie weer in shape (sprak zij uit ervaring Boos! )

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:16

hahahaha , bent zeker een slanke den Majo ?
zelfs al zou je die riem aansnoeren totdat je geen adem meer kunt krijgen dan nog weet je zwembandje zich altijd los te wrikken !!
zijn tenslotte niet voor niets zwembandje(s) komen altijd boven drijven,
hahaha "dikke" pret Haha! word een beetje melig van dit onderwerp ( is voor niemand banketstaaf bedoelt hoor ben zelf nl ook niet aan de magere kant, maar krijg allemaal van die taferelen te zien met weggepropte zwembandjes enzo, hihihihih )

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:21

Whiz schreef:
hahahaha , bent zeker een slanke den Majo ?


Eeeh.... ik wil echt niemand jaloers maken maar ik weeg maar 52 kg Bloos Dus eigelijk moet ik me hier maar gewoon buiten houden...... Schijnheilig

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 17:31

Vera dat van dat vel klopt idd. 10 kilo geleden had ik nagenoeg dezelfde bandjes (maar nog geen wedstrijdplannen dus dat scheelde al Cool )
Een strakke riem maakt het denk ik idd alleen maar erger en ik ben een beetje bang dat zo'n tailleding datzelfde effect (bandjes ineens opgeduwd tot onder je oksel Haha! Haha! )geeft vandaar dat ik aan een body dacht.
Maar thnx voor de reacties tot dusver, ben allang blij dat er iemand reageert Clown


Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:33

nee hoor, ik hoop alleen dat Sandra_H niet boos op mij word, omdat ik van dit onderwerp nogal melig word ( misschien wel jaloezie op al die slanke dennen ) maar mijn leus is nou eenmaal, KUNT ER BETER OM LACHEN ALS OM HUILEN. ( ik hoop dat je het met mij eens bent Sandra_H ?!? )

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:35

misschien een beetje of-topic, maar gaan je/jullie naar de EK in Deurne ?
kunnen we tips uitwisselen !!!!!!!!!! Haha! ( HAHAHAhaAHahahhh )

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:36

Pfff ik zie mezelf ook nog niet in zo'n slinky, ook al vind ik het wel prachtig
... Hoe duur zijn die corsetten?? (of zie je er dan allerlei verstevigde lichaamsdelen onder, a la Madonna's Blond Ambition tour?)

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:37

jaaaaaa , hahhahahhahahah , met van die punt tieten met kwastjes , hhhHAHhHAHhahhaa

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 17:38

Whiz schreef:
nee hoor, ik hoop alleen dat Sandra_H niet boos op mij word, omdat ik van dit onderwerp nogal melig word ( misschien wel jaloezie op al die slanke dennen ) maar mijn leus is nou eenmaal, KUNT ER BETER OM LACHEN ALS OM HUILEN. ( ik hoop dat je het met mij eens bent Sandra_H ?!? )


Ben het helemaal met je eens whiz
Trouwens ook een leuke: probeer eens op google te zoeken naar korset, en je krijgt de meest ehhhh aparte sites op je scherm waar je van je levensdagen niet meer vanaf komt Bloos!
En ja de planning is wel om naar het EK te gaan idd

janedoe

Berichten: 693
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:38

Ik ben erg benieuwd waar je die corrigerende bodies kunt kopen.
Ik ben niet dik maar als ik op mijn paard zit heb ik ook zo'n onfraai rolletje. Laatst was ik in de Bijenkorf en daar hadden ze ook bodies, geen corrigerende volgens mij, maar ik heb er toen geen gekocht want ze waren verpakt.
Ik durfde de gok niet te wagen om 100 euries te betalen voor iets wat misschien niet past. Ik ben nl nogal lang en dan krijg je al gauw dat de mouwen te kort zijn. (wat natuurlijk helemáál fout is op een wedstrijd).
Achteraf baal ik dat ik niet gevraagd heb of ik 'm even mocht passen want zo'n ding is super handig. Zal ik binnenkort weer maar moeten gaan winkelen....

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:39

Ik heb hetzelfde probleem, waarschijlijk zelfs iets erger, heb zwembandEN, niet tjes... Huilen

En vest die redelijk ruim valt, aan de zijkanten iets langer is, staat meestal wel erg goed. Op de afgelopen paar wedstrijden heb ik een aantal dames zien rijden die ook niet maatje fotomodel waren en er toch heel erg goed uitzagen in een slinky met vest erover.

Zelf wil ik een vest die aan de zijkanten zwart is, waardoor ik ook weer smaller hoop te lijken. Verder heel mooi rechtop blijven zitten Knipoog !

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 17:41

Janedoe: ik zoek gewoon naar van die dingen zonder mouwen. En daaroverheen m'n truitje zeg maar. Heb trouwens wel gister voor het duizelingwekkende bedrag van 6 euri's een hele mooie fluwelen body (rood) MET kolletje en MET lange mouwen gescoord
In de Wehkamp enzo staat van dat corrigerende spul. Nu ben ik op internet verder aan het zoeken maar dat lukt dus nog niet zo Haha!

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:42

nee hoor, zal ff seriues proberen , ik heb zelf nl ookal geinformeerd naar die dingen, en hier bij ons in de buurt ( lekker klein dorpje ) kijken ze je gelijk aan alsof je een alien bent ofzo ( zo jong en dan al een korset willen , tjonge jonge waar moet dat toch heen met de jeugd , hahahah )
Ik en er in iig achter dat je geen korset maar een pantalet ( of pantanet ) moet hebben, het verschil is dat je met een korset geen "broekje"hebt maar dat die aan je kousen met jarratels bevestigd moet worden, en zoon pantalet ( of net dus hihiih ) daar zit een broekje aan ( ook wel heel makkelijk als je op het paard zit )

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:44

jeddah schreef:
Ik heb hetzelfde probleem, waarschijlijk zelfs iets erger, heb zwembandEN, niet tjes... Huilen


HAHAHA bij mij precies het zelfde hoor, die van mij lijken meer op een rubber boot dan ................... ( lig echt in een stuip )

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:51

probeer is bij hunkermuller of iig van zulke winkels, vaak in de grote stad hebben ze wel van die apparaten ( kosten alleen wel wat, maar zoals ik al zei ze zijn super degelijk, gaan heel lang mee ( gebruikt ze tenslotte ook alleen maar op wedstrijd ) enne iedereen die op " jacht " gaat VEEL SUCCES !

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:22

hahaa, ik lees het lekker toch allemaal, en ik moet echt vreselijk lachen! Wat en geluksvogel ben ik toch... Ik eet chocola en koekjes bij het leven en weeg niks. Daarbij rij ik ook geen wedstrijden Haha!

DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:25

Wacht maar, jou tijd komt nog wel Cool
Ik ben ook altijd een magere lat geweest, maar nu komen er toch ook zwembandjes aan alle kanten Verdrietig

Maar ook ik hoef voor een wedstrijd niets te verstoppen (want die rijd ik ook niet Haha! )

ElCid

Berichten: 9199
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:46

Je moet wel oppassen als je zo'n body koopt. Veel van die dingen hebben in het kruis haakjes of drukknoopjes als sluiting. Het lijkt me niet echt een lekker gevoel om daarop te moeten doorzitten Haha! . Daar komt dan soms ook nog de grap bij dat die drukknoopjes niet altijd even goed sluiten en dan springt het kruis ineens los Boos! Remedie is om de boel dan op het juiste punt gewoon vast te naaien, knoopjes / haakjes kan je dan verwijderen. ( Bij naar het toilet gaan, even opzij schuiven )

Leuk topic voor de heren, die zitten met hun oren/ ogen te klapperen Bloos!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:50

Sugarmiss schreef:
Wacht maar, jou tijd komt nog wel Cool
Ik ben ook altijd een magere lat geweest, maar nu komen er toch ook zwembandjes aan alle kanten Verdrietig


Jij? Zwembandjes? Waar?!

DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 19:34

Ik zie ze, dat is genoeg Haha!

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 19:48

....'t zal wel aan mij liggen maar ik heb nog nooit van zo'n slinky ding gehoord, behalve dan dat je het om de hals van een paard kan doen om de manen te sparen...toch Verward

Wat niet is kan nog komen...

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 19:51

Majo, pas op, boven de 30 komen ze !!!!

Als je zo'n corsetding aanhebt, is volgens mij het nadeel hetzelfde als van een te strakke broek. Alles wordt vast- en naar de binnenkant gedrukt en je krijgt vreselijke buikpijn. Dus houdt hem dan niet te lang aan.
Een mooie body met een heel mooi vest zou mijn keuze zijn. Net wat Jeddah zegt, met in de zijkant zwarte banen en dan liefst getailleerd. Dat kleed mooi af en staat ook nog eens heel vrouwelijk (zandloper-idee!!!).
Hoe zit dat trouwens bij jullie met het andere zone-probleem, de bovenkant c.q. voorgevel(ahum)!?
Dat vind ik zo'n rotgezicht als dat zo ehhhh.... zwabbert.....
Dat zie bij glitters en glimmende shirt extra.
Raar trouwens dat we bij de Quarters een dikke kont zo waarderen en bij onszelf........ Ach gut


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers