M'n fiets is overreden...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

M'n fiets is overreden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 16:32

Ik was maandag folders aan het bezorgen, had m'n fiets gewoon op de stoep gezet en er stond een auto achter die stond ook op de stoep.
Nou was ik net klaar met die straat, ik liep terug naar m'n fiets, rijdt die auto opeens naar achter!!! Dus mijn fiets valt om, die auto rijdt naar voren dus ik denk, hij rijdt via de andere kant wel weg, maar nee hoor hij rijdt nog een keer achteruit!
Ik roep dus 'Heee', draaitie z'n raampje open 'oow sorry ik dacht al wat hoor ik' draait z'n raampje dicht en rijd via de ander kant weg.
Nou ik had verder nog niks in de gaten dus ik pak m'n fiets op, helemaal kapot! M'n achterwiel helemaal verbogen en ging niet meer voor of achteruit. Ik heb me fiets toen tegen de muur op slot gezet, en ben naar huis gaan bellen met m'n mobiel wordt niet opgenomen Verward thuis niet en op mijn moeders mobiel niet.... Toen ben ik maar naar huis gelopen, na een kwartier kwam ik thuis was mijn moeder aan het stofzuigen Scheve mond daarom had ze de tel niet gehoord.
We hebben de politie gebeld, moet vanavond aangifte doen, nog nooit zoiets gehad dus best wel spannend Lachen
Ik weet niet of we iets aan die aangifte hebben maarja...
Ik wilde het ff vertellen Haha!

*edit Katja: msn-kreten verwijderd.*


Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 16:38

Zeggen dat hij dacht al wat te horen en vervolgens wegrijden Verward Hij had op zijn minst even uit kunnen stappen, omdat hij aan je roep al wel kon horen dat er iets mis was. Schijnheilig Goed dat je aangifte hebt gedaan.

Arme fiets Ach gut
Laatst bijgewerkt door Justice op 16-06-04 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt


Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 16:38

Nou moe... Wat een eikel zeg! Boos!
Beetje Lies dr fiets overrijden! Wat een aso...

    If you can dream it, you can do it ...

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 16:39

Jaah ik was wel kei erg geschrokken.. maarmoet vanavond nog aangifte doen he! ik heb nog geen aangifte gedaan.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 16:39

Zekers aangifte doen (hoop dat je de nummerbord heb onthouden) wat een aso Boos!

echt hele arme fiets..Scheve mond

Iniminie

Berichten: 43
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 16:44

veel sterkte met je fiets, die moest natuurlijk meteen naar de eerste hulp afdeling!! ik hoop dattie het overleefd... *LOL*

neej, geintje... Knipoog goed dat je aangifte hebt gedaan, en zeker een aso van een vent zeg...

...damn...

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 16:50

Lekker aso! Heb je het nummerbord onthouden of wat voor auto het was?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GoogleAdsense, IASCrawler en 124 bezoekers