Al die vrije tijd, wat moet ik ermee!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Al die vrije tijd, wat moet ik ermee!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 11:01

Gisteravond is mijn bijrijdpaard overgebracht naar een groot weiland (bij zijn vorige stal) om van twee maanden vakantie te gaan genieten. We gaan hem in die tijd ook niet rijden, dus hij heeft gewoon een poosje rust. Heerlijk voor hem natuurlijk, al die rust en vrijheid, maar wat moet ik nu?!Twee vrije avonden per week, jeeeeeetje wat moet ik daarmee. Ik hoop dat we een beetje een aardige zomer krijgen, anders zie ik mezelf al chips vretend en gigantisch veel kilo's aankomend voor de buis hangen Nagelbijten / Gniffelen Hmm, waar had ik m'n skates ook alweer gelaten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:03

Wat denk je van mij, ik ben klaar met mn examens en neem jaartje tussenuit voor ik ga studeren en heb nu nog geen tweede paardje erbij, wat moet ik met die zeeen van tijd Haha! Cool

Laat ik maar zeggen dat het zich altijd sneller vult dan je wilt. Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:04

Hahahahaha Haha! ach je vindt wel iets anders. Idd, ga lekker skaten ofzo. Of naar de film, of op vakantie of ga af en toe eens langs om 'm te pesten Tong uitsteken of ga fietsen Knipoog of ga lekker stappen...

Verzin iets Haha! OK dan!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:18

Geef je tijd aan mij *LOL*

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:25

Ik heb nu ookal vakantie en toch verveel ik me ookal ben ik per keer 4 uur kwijt aan Marilyn en ik ga 5x in de week.

Binnekort komt er nog een meisje bij Verward en dan kan ik nog maar 3x (heeel misschien 4x), nou leuk hoor Verdrietig

Iniminie

Berichten: 43
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 15:10

naar een manege misschien, om te helpen, of naar een vriendin die een paard heeft?? ja, dat doe ik zelf altijd als Chico vakantie heeft... ik ben gewoon paardenverslaafd... Knipoog

Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 15:16

Whaha, ik heb precies hetzelfde probleem, k ben vorige gestopt met mn verzorgpaardje.
Ik ben al wel weer op zoek maar omdat ik de hele zomer weg ben bijna denk ik niet dat het zin heeft om nu al ergens te beginnen...
Maarja..ik verveel me dus wel nu :S

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 15:19

tijd over? geef het maar aan mij Haha! ik krigj binnenkort ook 9 weken vakantie, maar denk niet dat ik me ga vervelen hoor...ga eens langs bij bokkers met paarden

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 15:29

Hmm, misschien voor die 2 maanden op zoek gaan naar een ander paardje om te rijden ? Tong uitsteken

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 15:33

Geniet van de tijd die je hebt, lekker lang buiten zitten, zoek je vrienden eens wat vaker op, ga daagjes weg, lekker naar het strand, lees een boek, bekijk een film....

Ik weet precies hoe je je voelt. Dat we drie jaar geleden met de MKZ ineens niet naar stal mochten had ik ook ineens veel te veel tijd om handen. Ik heb maar een week thuis gezeten, en in die tijd heel veel gebokt Haha! (hint hint?)

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 15:36

Ik zit me hier ook kapot te vervelen nu ik vakantie heb....ik ben veel bij de paardjes te vinden maar daar zit ik ook niet graag de hele dag. Internetten dan maar Tong uitsteken

MoniqueT

Berichten: 8844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 15:40

Ik heb het in mijn rug en er staat hier een berg strijk ... dus wie tijd over heeft ... welkom!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 15:40

Veel bokken denk ik Tong uitsteken

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 16:05

MoniqueT schreef:
Ik heb het in mijn rug en er staat hier een berg strijk ... dus wie tijd over heeft ... welkom!


Droom door zou ik zo zeggen Tong uitsteken. Als ik ergens wel een pesthekel aan heb... Bedankt voor alle jullie goede tips weer, ik kom de komende maanden vast wel door. Ik heb me al voorgenomen om mijn vrienden eens wat vaker te bezoeken (lees: lastig te gaan vallen) en verder ach, we zien wel. De weide waar Nike staat is vlakbij, dus ik kan altijd nog een uurtje met 'm gaan tuttelen of me ontzettend gaan verdiepen in het kuddegedrag van het paard. Oftewel, een beetje bij de wei rondhangen Knipoog Het gaat moeilijk worden, maar ik kom er vast doorheen *zucht*.