Update Nikita

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48122
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Update Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 12:41

Nadat een paar weken terug een hartprobleem was geconstateerd bij Nikita, hier weer een update... Lachen

Eerst kregen we 2 verschillende medicijnen... 1 voor het hart, en een vochtafdrijver, want ze had vocht in haar longetjes. Daar reageerde ze heel slecht op... het had niet veel gescheeld, of ik had haar in laten slapen... ze was niets meer dan een zielig hoopje hond.... Verdrietig

Gelukkig hadden we toen onze eigen DA weer (lang leve de weekend-diensten... ) en die constateerde gelukkig dat de superdip door de medicijnen kwam... accuut gestopt, en Nikita werd weer de oude... Lachen

7 juni weer terug geweest voor controle, kijken hoe haar hartje het deed, en of de longetjes nog schoon waren... en een bloedtest om te zien of haar nierwaardes wat beter waren... Gelukkig was alles goed... haar hartje was mooi regelmatig, alleen veel te snel... longetjes mooi schoon, en gelukkig waren de nierwaardes weer normaal...

De DA adviseerde om met andere medicijnen te beginne, te weten Fortekor 2,5... Ik was er erg huiverig voor, maar besloot om het toch maar te doen... ik wist nu immers welke reactie Nikita kon geven op medicijnen, dus ik zou het veel eerder herkennen....

Het is nu 16 juni, en Nikita zit nog steeds aan de Fortekor... 1 tabletje per dag... en het gaat geweldig goed... we zijn net weer bij de DA geweest voor controle... haar hartslag was nu 90 (ws eerst 160), en mooi sterk en regelmatig... en de longetjes ook mooi schoon... Lachen
Haar gedrag is niet veranderd, ze eet en drinkt nog steeds goed, en het belangrijkste.. ze spuugt het niet uit...

Je kan dus wel zeggen, dat Nikita erg goed op deze medicijnen reageert... de DA was iig erg positief... en ik... ik ben alleen maar gelukkig....


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 15:19

mmoi zeg dat het zo goed gaat!
echt fijn joh!

super nikita Lachen

Dag lieve mama...

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 16:20

Zooo, wat fijn zeg dat het zo goed gaat, toppie !
Hopelijk blijft het ook zo gaan he !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 16:22

Fijn dat het zo goed gaat!
En nu kan het alleen nog maar beter gaan, daar duim ik voor OK dan!

Rona, Linanda en Oackly

Ineke2

Berichten: 33004
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:34

Fijn dat het weer zo goed met haar gaat

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers