wanneer is de herfst het mooist?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FemkeH

Berichten: 86
Geregistreerd: 09-12-02

wanneer is de herfst het mooist?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 18:08

Hallo,

De zomer is nog niet voorbij, en ik zit al te denken aan de herfst
Ik ben dus gek op de herfst.
Dit jaar is de planning om naar Duitsland te gaan, en in een mooi bos een paar dagen te vertoeven.
Maar ik wil graag wanneer het zo mooi is....... Je kent het wel, verkleurde bomen, herfstgeur......... Lachen

Wanneer is die tijd precies?
oktober? November?
of eigenlijk september al...... weten jullie het??


LePopp

Berichten: 1111
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:09

Herfst , wtf Verward De zomer moet nog beginnen!!!

Fryslân Poppe!

FemkeH

Berichten: 86
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-04 18:11

ik weet het,
maar ja, met een eigen bedrijf moet je vroegtijdig een vakantie inplannen!
En een hotel of huisje bespreken,
anders ben je te laat!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:12

Ik weet het niet... ik wil dr nog niet eens aan denken Haha!
Ik ben zooooo blij dat het eindelijk zomer is en iets beter weer (al ben ik vandaag totaal verregend *zacht uitgedrukt* tijdens mn proeven).

Maar zal het niet van jaar tot jaar verschillen, wanneer de mooiste tijd in de herfst is? Afhankelijk denk ik van hoe lang (of kort..) het zomerse weer aanhoudt enzo...

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:14

Ja herfst roeleert, maar winter is nog leuker *ik haat zomers*

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 19:02

In mei?! Haha!

Orfee haar instagram pagina: Orfee vd Scheldemeersen

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 19:05

Ik vind oktober een mooie maand... We gaan wel eens in oktober naar Luxemburg, erg mooi

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Letizia

Berichten: 12145
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 19:10

Als de blaadjes voor de helft van de bomen zijn gevallen, rood en geel zijn gekleurd, het net geregend heeft en de donkere wolken weg trekken, als dan het zonnetje om de hoek komt kijken, dan vind ik de herfst op z'n mooist.......maar geef mij toch de lente maar Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 19:11

Als je een mooie herfst mee wil maken móet je naar Vermont, USA! De staat met de mooiste herfst!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 20:07

Eind september, begin oktober. Dan is meestal alles al wel aan het verkleuren én is het vaak nog redelijk mooi weer ook.

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 20:14

MoonChloe schreef:
Ja herfst roeleert, maar winter is nog leuker *ik haat zomers*



Aaaa dat meen je niet!?!? Haat je de zomers??? Ik vind ze juist heerlijk.. Nou eigenlijk meer de lente.. als het mooi weer is, strak blauwe lucht en overal hoor je de vogeltjes en alles begint weer te groeien.. * Zucht* Mja kwil nu idd nog niet aan de herfst denken hoor, eerst maar ff van de zomer genieten!! Cool

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 20:20

Herfst en winter zijn ook mijn favorieten... Ik vind de zomers veel te warm, 22 graden is echt mijn max, daarna voel ik me gewoon niet lekker meer. Vakantie gaat nog wel, maar werken/studeren?
Plus dat ik al in de lente gruwelijk verbrand en dat wordt alleen maar erger... Ben in februari al behoorlijk verbrand, in april was het echt enorm (tot vervellen aan toe) en nu ben ik, na een uur buiten te zijn geweest, alweer behoorlijk rood...

Nee, geef mij maar herfst en winter!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 12:12

Pervinco schreef:
Herfst en winter zijn ook mijn favorieten... Ik vind de zomers veel te warm, 22 graden is echt mijn max, daarna voel ik me gewoon niet lekker meer. Vakantie gaat nog wel, maar werken/studeren? Plus dat ik al in de lente gruwelijk verbrand en dat wordt alleen maar erger... Ben in februari al behoorlijk verbrand, in april was het echt enorm (tot vervellen aan toe) en nu ben ik, na een uur buiten te zijn geweest, alweer behoorlijk rood...

Nee, geef mij maar herfst en winter!


precies Lachen maar ik vebrand niet snel. vind wel leuk om beetje bruin te worden maar het is te warm Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 12:17

Brrrr... ik heb een hekel aan de herfst... geef mij maar lekekr de zomer, heerlijk! En op 2 de lente... herfst en winter zouden ze van mij wel af mogen schaffen... Schijnheilig Maar vooruit, dat zou wel zielig zijn voor jullie herfst/winter liefhebbers (snappen doe ik jullie trouwens niet... Tong uitsteken geef mij maar lekker temperaturen vanaf 25C tot 38C...)

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 12:19

September/Oktober is het mooist. Maar ik heb het ook al eens meegemaakt dat de bomen in November nog groen waren.

Ik heb zelf geen hekel aan de herfst, als het maar niet stormt. Het ergste is nog dat het weer zo vroeg donker wordt, en dat op de herfts de winter volgt...

Je suis Charlie.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 13:10

vikki schreef:
Brrrr... ik heb een hekel aan de herfst... geef mij maar lekekr de zomer, heerlijk! En op 2 de lente... herfst en winter zouden ze van mij wel af mogen schaffen... Schijnheilig Maar vooruit, dat zou wel zielig zijn voor jullie herfst/winter liefhebbers (snappen doe ik jullie trouwens niet... Tong uitsteken geef mij maar lekker temperaturen vanaf 25C tot 38C...)


jeetje dat meen je toch niet Bloos! veels te warm

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 14:08

als hij nog lang wegblijft

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 14:12

Ik ben ook gek op de herfst! Kijk er echt al naar uit. Het lekkerste vind ik ook eind september, begin oktober.
Heerlijk als het blad weer gaat vallen en af en toe wat flinke regenbuien....

*\o/* Life is Flantastic *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alenthe05, boyca, Dax, Dees, evelien1000, Firebug, goesju, Goldwynn, hedjuhhh, katinker, Lanoca, Mo_86, ontherun, roxiie, savieralover, tanec_meisje, Thami en 71 bezoekers