thuiszorg

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caira
Berichten: 26054
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

thuiszorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 11:25

Vanmiddag om half 4 heb ik een sollicitatie bij de thuiszorg! Zijn er meer bokkers die daar werken? En is het leuk werk om te doen?


Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:27

Ik heb er zelf niet gewerkt, maar mijn vriend wel, het verdient lekker en ze letten tegenwoordig erg goed op je houding zodat je geen rugklachten e.d krijgt.

Oja enne, succes he!

22 Januari verwachten we ons kleintje

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:28

ik werk ook bij de thuiszorg en het verdient idd best lekker. Ik ben oproepkracht, dus werk niet zo heel erg vaak, maar het is echt heel leuk. Iedere keer andere mensen, vriendelijke mensen ook. Ik zit gemiddeld ook zo'n 3 kwartier thee te drinken!!

Spero melior

Caira
Berichten: 26054
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 11:30

Wat kan ik er een beetje van verwachten? Wat zijn de werkzaamheden die ik moet verrichten?


Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:45

Ik denk zelf een beetje soppen, afstoffen, stofzuigen en de badkamer.
Denk dat je in die richting moet denken.

22 Januari verwachten we ons kleintje

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:45

Ik ben deze week begonnen bij de thuiszorg. Vorig jaar heb ik daar ook gewerkt. Waar ik werk vind ik dat de organisatie niet super is (maar heb geld nodig) de mensen zijn wel allemaal heel aardig. (idd 3 kwartier thee leuten)
De werkzaamheden zijn... schoonmaken... En je bent er ook een beetje als sociaal contact voor mensen. Ze kijken er toch vaak wel naar uit dat er iemand komt. Ik vind de mensen erg leuk. De meeste zijn ook lieve mensen. Heel soms heb je er wel eens 1 tussen zitten..... Maar over het algemeen is het goed te doen en het verdient leuk!

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 11:52

Ik werk bij de thuiszorg als ziekenverzorgende. (al 1,5 jaar) Eens in de twee weken een heel weekend en af en toe een avond. Het verdient echt super goed omdat je in de weekenden en avonden extra toeslag krijgt.

Het is voor mij een bijbaantje, ik vind het altijd wel fijn werk.

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 12:04

Je werkzaamheden liggen aan de functie waarop je soliciteerd.
Mijn moeder werkt nu 14 jaar bij de thuiszorg, en is begonnen met huishoudelijk werk.
Toen werd ze verzorgende B, later C en nu is ze een hoog piefje binnen haar district.

Grappig trouwens dat je een gesprek hebt, aangezien er in dit district juist veel ontslagen worden.
Omdat veel oude mensen de hulp opzeggen ivm steeds duurder worden.

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Saar4
Berichten: 2345
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 15:39

Ik heb als thuishulp A gewerkt. Ik vond het wel leuk. Je bent eigenlijk gewoon schoonmaakster maar de meeste mensen willen ook nog even theedrinken en kletsen. Helaas werd het voor mij te zwaar omdat ik een vorm van reuma heb. Het verdient ook goed!

_Spooky_

Berichten: 1752
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 16:06

ik werk al zeven jaar in de thuiszorg, en ben inmiddels praktijkopleider dus geef ook voorlichting over thuiszorg aan scholen en dergelijke!
Dus.......welke vragen heb je?
Ik weet bijna zeker dat ik t antwoord heb,! *LOL*

Freedom's just another word for nothing left to lose

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:17

Ik heb een hele poos in de thuiszorg gewerkt.. Ik deed gewoon huishoudelijk werk. Dus gewoon stoffen stofzuigen badkamer wc etc...
Verdient erg goed en is niet vervelend om te doen Lachen

Lovers Estragon & Herlando Lovers

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:23

en en en en ? hoe is het gegaan ?

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

_Spooky_

Berichten: 1752
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:20

Ja, vertel vertel!!!!!!!!!

Freedom's just another word for nothing left to lose

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:31

me moeder werkt bij de thuiszorg...

Caira
Berichten: 26054
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 22:40

Nou ben aangenomen hoor! 0 uren jaarcontract en ik hou mijn baan bij de TPG ga hier alleen 2 dagen in de week werken! Klinkt erg leuk allemaal!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:43

Gefeliciteerd meid Haha! Haha! ik weet dat het heel leuk werk is. Mijn moeder heeft een bedrijf in de Particuliere Thuiszorg en ik heb haar de eerste twee jaar geholpen het op poten te zetten........ maar het is heel leuk, en heel dankbaar werk........... op een enkeling daargelaten Haha! Haha!

_Spooky_

Berichten: 1752
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 12:03

Goed zo!
Welkom in de thuiszorg!

Freedom's just another word for nothing left to lose

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:22

gefeliciteerd Lonneke!

QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:25

gefeliciteerd! Ik werk ook bi jde thuiszorg... voor mij is het tijdelijk, totdat ik een andere baan vind! Maar het werk is leuk om te doen, zeker als bijbaantje!!

Green
Berichten: 1008
Geregistreerd: 28-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 16:30

mijn vader is hier in limburg van 4 plaatsen (kerkrade, landgraaf, bocholtz en simpelveld) directeur van de thuiszorg Haha! Haha!
mijn mamsie heeft jaren lang ook in de thuiszorg gewerkt en dan mensen aan huis verzorgt.
Maar ze kreeg last van haar handen, en het werk werd haar te zwaar, is nou 54, en werkt nou als praktijkinstructrice, dus geeft verpleegkunde praktijk lessen, op het arcus, mbo opleiding hier in limburg Haha!

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 16:37

meis_lief schreef:
ik werk ook bij de thuiszorg en het verdient idd best lekker. Ik ben oproepkracht, dus werk niet zo heel erg vaak, maar het is echt heel leuk. Iedere keer andere mensen, vriendelijke mensen ook. Ik zit gemiddeld ook zo'n 3 kwartier thee te drinken!!

ik ben een van die mensen die gebruik maak(te!) van thuiszorg
daar ik zo ongeveer ieder 2 weken iemand anders had hebben we t nu anders opgelost

in het begin had ook echt een zuster nodig en was toen zeker blij met de Thuiszorg!!

nu alleen nog huishoudelijke hulp (vooral voor de zwaardere werkzaamheden de douche stofzuigen ramen)en dan nemen ze t niet zo nou met de afwisseling dan krijg je die en dan weer die soms heb ik nog hulp nodig bij persoonlijke zaken en dat willen ze vaak weer niet
of geven je t gevoel van je moet niet zo zeuren
terwijl je best wel lef moet hebben (vind ik) om iets persoonlijks te vragen aan een thuiszorg medewerkster
ik zie der ook niet ziek uit en veel mensen hebben daar moeite
mee vooral als je de ene dag meer kan en de andere bijna niks

ik was in het algemeen wel een fijne klant , bakkie tijd , let je op je rug , deed zelden moeilijk en hield rekening met hun situatie maar als je steeds een ander krijgt is dat niet lekker en is het ook moelijker om te vragen of ze me willen helpen met iets anders dan stofzuigen

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie