Training Oost (Holten) 20-06, definitief. Tijden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Training Oost (Holten) 20-06, definitief. Tijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 23:41

Gezamenlijke training, zondag 20 juni
Manege Stal de Eik in Holten
Zie www.eik.nl ook voor de routebeschrijving.


Spelregels:
* Alle ruiters dragen een cap. Dit zijn onze (FNRS-)manegeregels, en aangezien we hier te gast zijn, zullen we deze regel dus ook respecteren. Voor ruiters die geen eigen cap hebben, stelt de manege leencaps ter beschikking.
* Behalve de capregel geldt: Alles kan, maar niets moet (er KAN dus bv van paard gewisseld worden, maar dat is absoluut NIET verplicht)
* De Engelse “verkeersregels” gelden deze middag NIET. De enige regel die geldt, is dat we goed uit onze dopjes kijken en met elkaar communiceren. Je zult zien dat dit je rijhouding en kijkgedrag direct verbetert!
* Combinaties van buitenaf betalen € 5.00 per uur als bijdrage aan het gebruik van de accommodatie. Graag even bij Sonja of Dick afrekenen, liefst gepast. We gaan hier niet achteraan jagen, maar hopen op voldoende sportiviteit om even je bijdrage af te geven.

Verzoek:
Gebruik voor drankjes en snoep aub de automaten in de kantine. Er is koffie, cappuchino, thee en warme chocolademelk in een automaat waarbij je gepast € 0.70 moet betalen.
Frisdranken, chips, koek en snoepjes zitten in een automaat die ook wisselt op alle muntgeld vanaf een euroduppie.

De indeling van de groepen:

Groep 1 (normale training), van 12.00 tot 13.00 uur

Anya met B’elanna, Berna met Odin, Dick met Leonardo en Sonja met Milena.

We gaan werken aan:
Anya gaat met de groep oefenen op haar line up, terwijl Lanna’s maatje nog buiten op de trailer staat. Medewerking van de hele groep wordt dus erg gewaardeerd. Berna is een beginnend westernruiter, die graag aan de jog en het verbeteren van haar galop wil werken. Ook Dick wil oefenen aan de rust en het geduld tijdens de line-up, dus ook hij vraagt medewerking van de groep. Sonja wil graag door iedereen aangesproken worden op elke fout in houding en zit, en wil specifiek oefenen op haar spins (medewerking gevraagd van Blaze)

Groep 2 (normale training), van 13.00 tot 14.00 uur

Jeanette met Seven, Suzanne (Sjuimpje) met Triumph, Christel (Tari) met Sherly en Ciska (Pinodino) met Dino (?)

Deze groep gaat werken aan:
Jeanette heeft geen specifieke wensen. Suzanne werkt met Triumph aan rust en vertrouwen op vreemd terrein en met vreemde paarden. Christel wil aandacht besteden aan de reiningoefeningen (Blaze?) en Ciska heeft geen verzoeknummers doorgegeven, dus dat horen we zondag wel.


Groep 3 (trail  graag even samen parcours opbouwen!) 14.30-15.30 uur

Christel (Tari) met Sherly, Anya met B’elanna, Jeanette met Seven, Suzanne (Sjuimpje) met Triumph en Karin met Amaretto.

Gaan werken aan:
Geen specifieke hindernissen aangevraagd. Christel wil alles oefenen, Anya gaat met haar grote KWPN’er ontdekken dat ze best trail kan starten, Jeanette werkt lekker aan alles, Suzanne en Karin zijn Engelse ruiters die eens een westerngrensje gaan verkennen.


Groep 4 (trail) van 15.30 tot 16.30 uur

Saskia (Symbeami) met Amigo, Nikki met Khahendi, Suzan met Percaïsha, Berna met Odin en Nico met Mexx

Gaan werken aan:
Geen specifieke hindernissen aangevraagd. Nikki is een jonge Engelse ruiter, met een jong, vrolijk paardje die wat rust en vertrouwen in en met elkaar mogen krijgen. Voor hen zoeken we een “ouwe rot in het vak” die die twee een uurtje rustig begeleid in het spelenderwijs met elkaar hindernissen overwinnen (Hulp van Sonja?). Berna heeft ook nog geen trailervaring dus misschien dat we haar ook wel enthousiast voor deze tak kunnen krijgen (Hulp van SandraH?), en Nico (Engelse ruiter) heeft zijn jonge paardje Mexx bij zich waarmee hij al wel eens trail at halter gedaan heeft, maar nog niet onder het zadel.

Groep 5 (trail) van 16.30 tot 17.30 uur

Hekkensluiters zijn letterlijk en figuurlijk Johanna met Sagrand, Dick met Leonardo en Sonja met Milena en Nimber met Orbaldo.

TIJDENS DEZE TRAININGSMIDDAG IS CORNELIE VAN DER ZOUW AANWEZIG MET EEN VERKOOPSTANDJE MET WESTERN- EN PAARDENSPULLETJES. ZIE WWW.JUSTWESTERN.NL
(vergeet bij speciale wensen niet om haar een mailtje te sturen of een Pbtje via Bokt.nl zodat ze mee kan brengen wat jij nodig hebt!)

Wij hopen op een leuke, sportieve, gezellige en leerzame trainingsmiddag. Hopelijk ook met een leuke interactie met mensen die komen kijken.
Vergeet voor deze middag het verschil tussen Dressuur en Western: we kunnen nog zo veel van elkaar leren!!!!
Spreek elkaar aan, vraag elkaar de hemd van het lijf, geef elkaar tips, en voel desnoods eens hoe iemand anders’ paard rijdt. Wedden dat je leuke mensen leert kennen, en nog heel veel op kunt steken?!

Veel plezier gewenst!

Sonja
www.eik.nl www.bokt.nl

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 23:46

Neemt er ook nog iemand een camera mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 23:53

Dick en ik in ieder geval niet, om de eenvoudige reden dat we er geen hebben Haha!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 00:05

Yep! Ik neem de hele dure hele goeie nieuwe sony cybershot van Ben mee (dat weet hij nog niet Lachen ). Als we daar geen goeie foto's van krijgen weet ik het niet meer.

Ik heb alleen al mijn uploadruimten vol, dus het plaatsen van de foto's op bokt wordt iets ingewikkelder Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 00:15

Leuk!
Zoals het er nu uitziet kan ik gewoon van de partij zijn,
mijn merrie vordert iig aardig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 00:18

Da's mooi, mag je me nog even wat tips geven voor m'n wisseltjes Haha!

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 08:17

Wij nemen (als we het niet vergeten Blond ) ook een camera mee. En uploadruimte hebben we zat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 09:06

En ik had stiekum even jouw naam aan die van Berna gekoppeld. Is een stalgenoot van ons, met een koudbloed. Met bijbehorend koudbloedgedrag Haha! Kan jij vast wel wat mee Tong uitsteken

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 14:54

Nou, het is er hoor!
Ik ben dus aanwezig Party!!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 15:38

Sjuim van harte!
Waar staan de foto's ? Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 16:08

In mijn profiel.
ghehehe Haha!

O.a. in mijn profiel dus, maar ook in het linkje in mijn onderschrift Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:30

Gefelicibokt Sjuim! Leuk, dan ben je d'r bij volgende week!

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 19:01

Sonja op de tijd van 13.00 - 14.00 uur zit ik niet zelf op Seven, maar Anita mijn bijrijdster. Zij rijdt normaal dressuur en springt met Seven en ze wil graag een keer meedoen op onze westernmeetings en wil het verschil tussen dressuur en western van dichtbij meemaken.. Ik hoop dat dat geen probleem is.

Verder wil ik je alvast bedanken voor alle tijd die je er in steekt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 20:08

Maakt niet uit Jeanette, wie er op zit. Kan jij in die tijd mooi nog even met onze Leo spelen Tong uitsteken Of misschien wil je Mileen eens proberen!




Jongens, even voor de duidelijkheid:

Voor info oid over deze training aub NIET naar de manege mailen, maar mij per PB of evt mailadres (voor wie dat heeft) je vragen stellen. De manege laat ons de accommodatie gebruiken omdat ze het zo leuk vinden dat we er zo enthousiast mee bezig zijn, maar de stalhoudster heeft verder niets met de organisatie of training te maken.
Dus vragen/opmerkingen aub naar mij, en NIET naar de eik! De url van de manege staat hier slechts voor adres en routebeschrijving!


Overigens:
Trailers mogen op het binnenplein geparkeerd worden (aub zo economisch mogelijk neerzetten) of aan de RECHTERkant van de weg, in de berm. Auto's zonder trailers graag in de parkeervakken (NIET op het binnenplein) of ook aan de RECHTERKANT van de weg in de berm.

(reden is dat de melkwagen er langs moet kunnen voor de buurman Haha! en die chauffeur wordt (terecht) vreselijk woest als hij er niet doorkan, en gaat dan tekeer tegen onze stalhoudster Haha! )

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 20:25

Ben bang dat ik geen energie zal hebben om Leo of mileen uit te proberen. We komen zelf met de trailer. Dat is voor het eerst dat we er wat verder mee weg gaan en ik vind dat nog steeds erg spannend. Dus moet die dag erg zuinig zijn op mijn energie, want ik moet ook terug rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 20:27

In dat geval vertroetelen we je tussendoor lekker in de kantine met bakkies koffie Lovers Lekker bijkleppen is ook wat waard! Tong uitsteken

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 20:35

Ben ik helemaal met je eens Sonja. En Leo en Milena zullen over een tijdje wel met mij te maken krijgen. Kunnen jullie ook eens lachen. Ik op Milena

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:15

hai , wij komen zeker ff kijken.naar de oude stalgenoten en mijn huidige stalgenoot karin.tot zondag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 15:11

Je bent gewaarschuwd Baudy; we zullen natuurlijk alle moeite doen om je alsnog weer in het westernzadel te krijgen Knipoog dus verkoop 'm maar niet, zondag ga je weer om! Tong uitsteken Leuk om je weer even te zien!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 18:21

Ik rijd mee met Orbaldo*bom*
In de hoop om hem wat minder schrikkerig en rillerig te maken.
Ooit zal hij er toch eens aan moeten geloven dat hij een groninger is en geen mustang

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 18:42

Sonja schreef:
Je bent gewaarschuwd Baudy; we zullen natuurlijk alle moeite doen om je alsnog weer in het westernzadel te krijgen Knipoog dus verkoop 'm maar niet, zondag ga je weer om! Tong uitsteken Leuk om je weer even te zien!


Of op zijn minst dat je dressuur en western best wel kunt combineren Haha!

missgoldy

Berichten: 648
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: Den Ham

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 21:20

Ik had me bewust stilgehouden omdat een aantal collega's zou blijven slapen van zaterdag op zondag.
Dit lijkt echter niet door te gaan, dus ik denk dat ik als bakrandridder nog wel even van de partij zal zijn.

Groetjes Marjan

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 10:49

Leuk Marjan Lachen Gezellig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 14:02

En Obelix en Lodewijk zijn ook aanwezig in de laatste trailgroep. Leuk, Lottelpaard! Lovers

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 14:04

wat is een Lottelpaard Sonja??? Lachen