Coupon niet volledig ingevuld, hoe oplossen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Coupon niet volledig ingevuld, hoe oplossen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 21:13

Ik ga altijd zelf terug om mn uitslag op te halen na een wedstrijd, behalve afgelopen zondag, en ja hoor nooit gaat er iets fout, maar deze keer dus wel!

Vandaag mailde iemand mij al, die had een stukje van mn proef gezien en moest toen zelf snel gaan opzadelen, maar bij de uitslag had ze me helemaal onderaan zien staan, zonder een puntenaantal ingevuld achter mn naam!
Dus ze vroeg of ik voortijdig de proef was gestopt ofzo, dus ik had al zoiets van nee he, dalijk is er wat fout gegaan ofzo

Vandaag krijg ik mn coupon en de hoofdjury heeft de laatste 2 onderdelen niet ingevuld! daar heb ik 28 onderdelen en 155 punten, bij de ansere jury heb ik 177 punten en voor de laatste 2 onderdelen een 6 en een 7
dus tel 12 punten op bij de hoofdjury en ik heb er 167, is nog niet veel, maar die was vrij streng Knipoog er was iemand met begin 150 zei een clubgenootje dus dan valt t bij mij nog mee
probleem is dat je dat op de wedtrijd zelf nog ff kan melden bij het secretariaat, maar ik heb mn coupon dus nu pas.

en het telt ook nog eens mee voor de kringkampioenschappen, niet dat ik een kans maak, maar om onderaan te staan terwijl dat onterecht is, dat vind ik nou ook weer niet nodig Clown

onderaan mn coupon staan 4 puntentotalen, en uiteindelijk hebben ze dus gewoon die 155 laten staan, ondanks dat er daar nog 2 onderdelen bij moesten worden gepunt!
er staat 174, 166 en 162 alle3 doorgestreept en dan 155 ingevuld als totaal

wie weet hoe ik dit alsnog kan oplossen? kan dat eigenlijk nog wel Verward

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Fitzroy

Berichten: 25092
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 21:26

Zijn ze niet uitgegaan van zessen voor het tellen voor zover je kunt zien? Want dan maakt het nl. niets uit of de laatste onderdelen wel of niet ingevuld zijn. Ze gaan dan gewoon uit van +1 of -1 bij het tellen en dan komen ze wel op de juiste punten uit. (uitgaande van 180 voor een wp)

Verder denk ik dat je er nu nog weinig aan kunt doen. Je had ter plekke je coupon in ontvangst moeten nemen en direct naar het wedstrijdsecretariaat moeten gaan.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 21:33

Ik heb het nageteld, en als je de 28 onderdelen opteld kom je uit op 155

wrsch heeft degene die hem optelde er zelf 12 pnt bijgeteld en er stond dus 166 dat is weggestreept en 172 neergezet dat is weggestreept en 162 neergezet, die is vervolgens ook weggestreept en er is over 164(die ik net ontdekte onder de 155) in t groot 155 neergezet in een ander handschrift, en er is dus uitgegaan van 155 pnt

dat is wrsch ook de reden dat er bij de uitslagen lijst nog geen punten van mij bekend waren en er niets achter mn naam stond, ze waren nog druk aan t tellen en corrigeren, maar ipv die 166 die er ook tussenstond te laten staan is er na veel gekras dus alsnog 155 van gemaakt

normaal haal ik altijd zelf mn coupon op en tel ik hem na, maar ik moest weg zondagmiddag en toen is mn coupon in de envelop met de rest van de coupons meegenomen en vanavond bij de clubles uitgedeeld Scheve mond

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

laida

Berichten: 1022
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: aarle-rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 21:49

je kunt eens informeren bij de bontsvertegenwoordiger die weet meestal wel wat je moet doen.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 21:56

draagt de best man/vrouw soms bontjassen laida Verward Tong uitsteken

Ik zou niet weten wat je moet doen Ik zou gewoon even bellen met de organiserende vereniging
Ik had een dag of wat na de dressuurwedstrijd op onze club ook telefoon van iemand met een fout op de coupon, daar was een onderdeel teveel ingevuld Clown
die heb ik vriendelijk doorverwezen naar het dressuursecretariaat, ik heb alleen verstand van springen Tong uitsteken

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

laida

Berichten: 1022
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: aarle-rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 22:00

laida schreef:
je kunt eens informeren bij de bontsvertegenwoordiger die weet meestal wel wat je moet doen.

sorry spelfout Verward .
het moet natuurlijk bondsvertegenwoordiger zijn.
als je niet weet wie dit is dan moet je even naar het wedstrijd secretariaat bellen , zij kunnen je verder helpen.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 22:16

Dat was wel duidelijk hoor Knipoog Maar ik kon het even niet laten Clown

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 22:33

De organiserende vereniging heeft het waarschijnlijk al doorgestuurd naar de KNHS. Als dat het geval is, een kopie van je coupon maken en met uitleg opsturen naar de KNHS.

Vreemd dat die fout niet op het secretariaat is opgemerkt Scheve mond
Wij tellen ook allle coupons na, maar dan ga je uit van overal een 6. Dan zou je er vanuit gaan dat je bij de laatste onderdelen dus een 6 krijgt ipv dat je ze overslaat.

Als we toch een coupon tegenkomen waarbij een aantal cijfers niet ingevuld zijn, dan wordt die even teruggebracht naar de jury voor correctie.

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 23:16

Ik heb het al meerdere keren meegemaakt.
Probleem is dat iedereen graag zo snel mogelijk zijn coupon wil hebben zodra de uitslag er is, en dan naar huis wil. Ze geven altijd alleen maar de hele stapel coupons mee van 1 club (begrijpelijk ook wel), en als je net te laat bent is iemand anders ermee vandoor en vind je de coupon pas een paar dagen later op de club terug.
En je moet binnen een half uur na de uitslag (ik meen officieel gezien zelfs schriftelijk) protest aantekenen. Dat gaat dan natuurlijk nooit meer.

In principe is de jury verantwoordelijk voor het invullen van de coupon. Mocht het toch niet kloppen, dan moet het secretariaat het gemiddelde van je proef uitrekenen (bijv. 5) en die cijfers op de ontbrekende plekken invullen. Als ze dat ook nog vergeten zijn en het halve uur is voorbij, dan kun je weinig meer eraan doen.

Ik heb een mail gestuurd aan de KNHS, dat het vrijwel onmogelijk is om altijd binnen een half uur je coupon te bemachtigen en protest aan te tekenen en of daar iets aan te doen was. Het antwoord was.....

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 23:34

Jemig, wat lastig!
Maar weinig meer aan te doen denk ik inderdaad...

Maar wat raar, normaal wordt altijd uitgegaan van een 6 en dat +1 en -1 enzo.. En zo'n schrijfster die ziet het toch ok zul je zeggen?? En het secretariaat dus, maar ja...

Nou ja, ga voor jezelf maar uit van 167, dus dan heb je gem. 172, niet slecht toch? Zeker als de jury wat aan de strenge kant was. Meer kan je gewoon niet doen denk ik.

Heb het zelf ook een keer met L selectie gehad, was het onderdeel van verzorging niet ingevuld Haha!, heb gewoon voor mezelf een 7 gerekend en had ik dus 1 puntje meer (daar waren ze wel zo slim het +1 en -1 systeem toe te passen....)


Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 23:41

Afgelopen weekend was ook bij mij een coupon niet geheel ingevuld. Het laatste onderdeel hadden ze maar overgeslagen. Ik kwam hier pas thuis achter. Het totale cijfer hadden ze berekend met het +1 -1 systeem, ik ga er dus maar vanuit dat het een 6 zou zijn geweest...

Wat doet de KNHS eigenlijk met dat soort coupons? Ik kan me voorstellen dat wanneer het puntenaantal rond de winstpunt ligt, je iemand kan bevoor- of benadelen. Nemen zij dan een beslissing?

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 23:46

Vraag ik me ook af ja!
In mijn geval toen heb ik er sowieso niks meer aan gedaan, had 150 ofzo dus maakte toch niks uit.

Al denk ik zelf trouwens dat ze het bij de KNHS niet zo controleren en gewoon meteen het puntenaantal wat er staat overnemen..

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 01:54

Zo te horen is er weinig aan te doen helaas, gelukkig gaat het hier niet om een winstpunt want dan was de strop pas echt groot geweest.
Volgens mij heeft Scum gelijk dat je formeel gezien tot een half uur na uitslag schriftelijk bezwaar aan kunt tekenen, ik heb ook wel eens een geschilletje met de KNHS gehad en toen is dat volgens mij ook gezegd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers