Hoe heet de site waarop partij-zadels worden aangeboden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Hoe heet de site waarop partij-zadels worden aangeboden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 17:44

De vraag is duidelijk lijt mij. Er moet ergens een winkel zijn (richting IJsselmeer geloof ik) waar partijzadels worden aangeboden. niet echt merkzadels, maar wel voordelig. Weet iemand hoe de bijbehorende site heet?

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 17:46


batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 18:33

Zijn er al mensen wel eens geweest?
Het lijkt me sterk dat je voor die prijs een goed zadel hebt, maar misschien dat iemand er goede ervaringen meer heeft?

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 18:39

Ik wou er eerst ook heen, maar ja zo'n eind rijden...
En dan Of Tos meenemen of meerdere keren op een neer...

Leek me onhandig...

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 21:23

Amulet schreef:
Is dat niet; www.go.to/zadels ??


ja, dit is inderdaad de url. ik denk er ook over om hier voor een zadel te kijken, maar het is in Urk, en aangezien ik in zeeland woon!! Frusty
een beetje ver dus om ff te gaan kijken.

ik heb een tijdje terug met iemand daarvan gemaild en het is ook mogelijk om de zadels via de post te verzenden, je moet dan eerst het geld overmaken + 25,- (gulden Haha! ) extra voor de verzendkosten.

iemand hier op bokt heeft geloof ik ervaring met een zadel van daar en zij heeft de zadels die daar te koop staan gezien irl. ik weet niet meer precies wie het was maar ik zal ff kijken of ik het nog terug kan vinden in een vorig topic.

Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 21:23

lijken mij niet van die kwaliteits zadels, en als hij kapot gaat zeggen ze; dit heet nu waar voor je geld!!!(ik zou het niet doen!!!)
liefs rianne

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 21:27

guidolover"]
[quote="Amulet schreef:
Is dat niet; www.go.to/zadels ??




iemand hier op bokt heeft geloof ik ervaring met een zadel van daar en zij heeft de zadels die daar te koop staan gezien irl. ik weet niet meer precies wie het was maar ik zal ff kijken of ik het nog terug kan vinden in een vorig topic.
[/quote]

dit is een link naar een vorig topic over deze zadels:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=31877

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 21:28

Lijkt mij ook sterk dat je voor die prijzen een goed zadel kan kopen. Als je eens bij de westernzadels gaat kijken, zelfs nieuw komen ze nog niet aan de 500 euro. Hoe kan het dan dat je hier voor een goed westernzadel gemiddeld 2500 gulden betaalt?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132037
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 21:37

Ik heb geen ervaring met deze zadels en ben ook nog nooit bij de beste man wezen kijken, maar er staan heel veel zadels van hem afkomstig op Marktplaats.
Bij de meeste staat "maar 1x gebruikt" enzo Verward
Lijkt me geen goed teken, hoewel dit misschien meer over de pasvorm zegt dan over de kwaliteit van het zadel zelf ???

DubbelFun

Berichten: 88655
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 21:40

Als je een paard hebt met een makkelijke rug, dan heb je (een kleine)kans goedkoop aan een zadel te komen. Maar ik heb zo mijn twijfels over de kwaliteit.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 21:43

Ik hou die advertenties ook een beetje in de gaten,
voor een poosje terug boden ze 1 springzadel aan en 1 vz.
Het springzadel was schijnbaar heel snel verkocht, het vz zadel kwam je de 1e paar weken telkens weer opnieuw tegen maar was kennelijk niet aan de straatstenen te slijten.
Vorige week werd dat zadel opeens aangeboden als springzadel... Verward
Laat nu net een kennis van mij het gekocht hebben omdat zij graag een springzadeltje erbij wou hebben Frusty
Tja, heb haar maar gefeliciteerd, ook zo vervelend om de hele voorgeschiedenis te vertellen.

priscilla

Berichten: 1639
Geregistreerd: 05-09-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 22:03

ik ben er dus geweest om ook eens te kijken en het viel mij vies tegen. oke zadels genoeg maar geen ruimte alles op elkaar gepropt enzo! ik was snel uitgekeken en de kwaliteit is inderdaad heel vershillend zag wel redelijke zadels liggen hoor maar doordat t zo'n zooitje was had t verder gewoon geen zin! wel heb ik een hoofdstelletje gekocht.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 23:27

Dat was hem idd... Thanks!
Ben zelf erg nieuwsgierig. Mischien datik mijn ouders een keer meekrijg die kant op, zij vinden een dagje Urk wel leuk, en dan ergens een visje eten ofzo.... Mischien van de zomer, dan hebben we de verhuizing ook achter de rug, en weet ik of ik nog wat geld uit te geven heb....
Mijn vriendin wil mischien ook nog een ander zadel, dus mischien dat wij samen die kant op kunnen...

Moet je ver van te voren een afspraak maken?

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 23:40

ikke ga daar binnenkort toch is kijken denk ik..
het is lekker dichtbij voor mij, en je weet nooit.
ik zoe nog een springzadel, maar ik spring niet zo vaak, dus een gloednieuwe uit de winkel wordt veel te duur.
dus leek dit wel aardig..
wie weet?!