De heks van stal: DIANA

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

De heks van stal: DIANA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 20:06

hahahhaaaa }>
zo'n gek mens af en toe!!!
vandaag weer hoor, ging ze rijden, maar het paard wilde niet het erf af...
staat ze daar te zwaaien en te huppelen om dat paard heen, MAAR uiteindelijk ging ie wel, maar je moet niet vragen hoe.
Je ligt soms helemaal slap van het lachen, volgens mij is er een chipje niet helemaal goed in haar Kusje
Hebben jullie ook zo iemand op stal, dat je denkt van....... goed oke, niet zien en maar doorlopen............... Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 20:10

Ja helaas wel...maar niet in de zin zoals jij het beschrijft. Bij ons op stal worden enkele paarden niet helemaal goed behandeld...en daar kan ik toch af en toe zo boos om worden! Ze worden wel goed verzorgd...maar als mevrouw iets niet zint dan reageert ze het op het paard af!

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 20:12

ja, iemand de altijd alles beter weet. Ik hoop niet dat hij hier komt, want ik doe altijd maar een beetje mee. Heb geen zin om er elke keer tegenin te gaan.

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

De heks van stal: DIANA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 20:20

Ja Chiara... ze steelt mijn touwen, ze mishandeld de pony's, ze blijft toertjes lopen met pony's en ze moesten op stal staan want ze hebben 2 uur gelopen. Dan loopt zij een half uur op de parking tewijl ze goed waren uit gestapt maar toch nog op stal moeten staan. Brengt ze haar hond mee en dat mag niet, de katten hebben er al naar gekrabbeld, pony's hebben er al naar gebokt en ook al gestampt, ze blijft hem maar meebrengen die hond en de baas zegt daar niets van.

Groetjes Celine

jackbeers
Berichten: 98
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 20:22

IK KEN har dus ze is echt gestoord dat willen jullie niet weten zij zet haar paard in het looppad en loopt mijn bloetjes van kinderen af te zeiken ze was niet grappig hopor haar paard was er druk op fiets op met dat ding naar een andere poetsplaats en niet in de looppad Misselijk Vork

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 20:31

jamaar als er stalregels zijn dan hoort ze dat wel van Piet??? Zei ze dat?? jee wat sneu...
nou dan zal ze het horen!!!
Weet je wat ze ook doet, ze heeft zoveel problemen met haar moeder, gaat ze tegen haar moeder zeggen dat ze bij mij slaapt!!!!!
en eeeeet!!!!!!!!!!
nou, dat wil je toch niet, ik mag d'r niet eens...
MET Z'N ALLEN : DOE DE DIANE!!!!
ze gaat zo leuk dansen op stal....
en de radio keihard aan.
maar ik vind niet dat ze slecht is voor haar paarden, ze doet alleen zo moeilijk en vreemd, dan mag je niet naar haar paard kijken, anders wil ie de stal niet uit Verward Verward Verward
NOUJA, had ze er wat problemen mee, '' ja, je moet niet naar hem kijken, want dan wil ie helemaal niet'', krijg je nog de schuld ook !!
Vind je het gek dat dat paard er niet uitwil als je hem de '' zadelkamer ''in meeneemt!! haha daar staat het biks!!
beest past er bekant niet in
sjongejonge Frusty Frusty Frusty

jackbeers
Berichten: 98
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 20:35

haar dansje is echt om te gieren en dan roep ze ook nog SJAKKA SJKAKKA WETEN JULLIE WAT HET IS het is snel en dan lopen gillen als een maf heeft ze lekker bij je gegeten Schijnheilig Misselijk

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 20:37

ja nou dat bedoel ik, dan denk je toch Verward Gaaaap Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Verward
Ja dan weet je het niet meeeeeerrrr
zo raar dat kind.
sjakka

jackbeers
Berichten: 98
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 20:39

ik wou dat we vrienden waren ik lijk zo op haar zus jammer dat ze me niet aardig vind konden we leuk ZWOEIEN Misselijk Extreme duivel

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 20:41

ik heb ook zo iemand op stal haar paardje is heel lief en ze houdt er wel van enz maar ze gata de piste in ze stapt een rondje dan zegt ze neej veel te saai en ze draaft een rondje en dan gallopeert ze heel lang aan een stuk door en dan zegt ze ik ga uitstappen en dan zegt ze owh galop is zo leuk en dan gallopeert ze weer al !het paard hefet dan allemaal wit zweet op zijn nek en ze zegt dat dat betekent dat je paard het leuk vond maar daar geloof ik niet veel van ! en dan komt dat paard bezweet op stal te staan wat niet echt goed kan zijn !maar wat kan je er aan doen...
het paard word wel goed verzorgt dus...

xxx-iez
CĂ©lineke

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 20:46

Hihi heksen zijn cool! Haha!
Echte heksen dan! Schijnheilig

Maar nee, ik ken niemand die zo doet, komt waarschijnlijk ook omdat er bijna geen andere mensen op stal zijn haha. *LOL*

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 20:48

haha ik denk dat ik maar eens een bezoekje Alkmaar moet doen mogen jullie me de weg wijzen naar het maffe mens.

Ik ken ook wel wat maffe mensen maar ik kan er niks over zeggen hier op bokt haha.

jackbeers
Berichten: 98
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 20:50

Jura schreef:
Hihi heksen zijn cool! Haha!
Echte heksen dan! Schijnheilig

Maar nee, ik ken niemand die zo doet, komt waarschijnlijk ook omdat er bijna geen andere mensen op stal zijn haha. *LOL*
wees maar blij zoiemand verpest toch ook weleens de zweer op stal Slapen

jackbeers
Berichten: 98
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 20:55

het is er echt leuk hoor bij ons behalve dian dan ze lijkt heeel aardig maar dan slaat ze om zomaar ineens hhhhhhheeeeeeeeelllllllll vreemd

geitwolsok

Berichten: 83
Geregistreerd: 13-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 21:44

Wij hebben ook wel een raar mens op stal lopen. Denkt dat ze alles beter weet. Levert op iedereen kritiek vaak achter je rug om en in je gezicht doet ze heel vriendelijk. Kijk eerst naar jezelf voor je over een ander begint.
De manier waarop zij met haar paarden omgaat.. drie dagen op het hok laten staan en dan verwachten dat ze en z proef grandioos lopen. Bah. En nu is ze goede maatjes met de eigenaar en dan denkt ze meteen dat de hele stal van haar is.
Over het algemeen mijd ik haar gewoon. Helaas is dit niet altijd mogelijk.

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 21:52

Bericht verwijdert door: Moi!!


Grtjs!
Laatst bijgewerkt door Frank op 03-02-02 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt

jackbeers
Berichten: 98
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 22:18

geeft niks hoor frank ik neem je het niet kwalijk
maar diane is de zweer bij ons op stal de andere sfeer is goed toppie gewoon maar die heks ohh Misselijk Misselijk Misselijk

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 22:35

Is het wel slim om iemand af te katten op internet vraag ik me bij dit berichtje af.

Natuurlijk kun je een hekel hebben aan iemand. Of aan iemands manieren. Maar plaats dat dan niet op een openbaar forum.....

jackbeers
Berichten: 98
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 22:47

of het verstandig is een vraag maar ze lokt het dan ook zelf uit
sorry hoor maar om de meiden op stal te gebruiken als smoes om niet bij je moeder te komen gaat ook erg ver

blieb

Berichten: 89
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 00:29

Ik Ben heel benieuwd hoe het er verder aan toe gaat bij jullie op stal??????

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 11:29

Eej een stel mede-Alkmaarders Lachen

Maarre het lijkt me niet zo netjes zo op iemand af te geven...
Ik heb zoiets van laat er lekker, tenzij ze slecht is voor de paard, dan kan je d'r eventueel vriendelijk corrigeren of als ze slecht is voor de sfeer op stal, dan kan je haar eveneens vriendelijk corrigeren...

Wat ik een keer ter ore kreeg toen ik stage liep op een manege was een man die net een paardje had gestalt had op die manege, hij zou zijn paard wel ff een lekkere wasbeurt geven, lekker door de wasstraat heen en daarna onder de zonnebank, ik vond dat wel grappig om te horen, hij stond altijd heerlijk te tuttelen met zijn paardje, had hij een nieuwe deken aangeschaft voor zijn paardje en dan kwam hij aan van ik heb een heel mooi nieuw jasje voor je gekocht, het kwam allemaal een beetje merkwaardig over maar ik vond het wel schattig Lachen

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 17:14

nee ik ben blij dat er bij mij niemand anders staat
zo heb ik van niemand last

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 17:32

ik vind heksen niet zo cool hoor !!!
niet dat ik er bang van heb maar het is helemaal niet goed dat ze zo tegen paarden doen we kunnen ze evilpaardenheksen noemen misschien... en de evilpaardenheksen zijn dus niet cool
maar de goede heksen met de witte magie is stoer *LOL*

Kusje Kusje Kusje -iez

Arona
Berichten: 165
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 00:17

helaas hebben wij wel 1 iemand op stal die niet goed voor haar paard zorgt.
ik hoorde dat het al 5 weken geleden is dat ze heeft gereden, ze laat hem soms wel 2 weken in een vieze stal staan. Komt ze weer eens op de manege, dan denk je echt van zo he, ze gaat naar haar paard toe, maar nee hoor, dan gaat ze even wat pakken uit haar kast ofzo. Erg vreemd maar vooral zielig voor het paard. Boos!

Maar helaas, niet iemand waar ik hartelijk om kan lachen. Maar ja, we zijn ook maar met z'n zevenen met mij erbij (toch nog meer dan ik dacht Knipoog ) en die zijn op die ene na, allemaal erg gezellig! Party!!

Quest

Berichten: 764
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: In Duitsland naast mijn paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 09:11

Diane, ja wat valt er nog aan toe te voegen.....achter een paard gaan staan zwaaien en johoe roepen, maar net op het moment dat jijnet langskomt.
Ik ken haar en ze is echt heel erg...... Misselijk Tries, Chan en Haha! Siem....dit is erg leuk!!!