buitenrit in Noord-Holland (1 april?)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

welke datum komt het beste uit? (onder voorbehoud)

17 februari
1 (100%)

Totaal aantal stemmen: 1


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

buitenrit in Noord-Holland (1 april?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-02 15:13

Gomir en ik willen graag wat mensen bij elkaar krijgen die het leuk vinden om een keer naar Den-Helder te komen voor een strand/duinrit.

De paarden kunnen uitgeladen worden op een beschutte parkeerplaats naast strand en duinen en tegenover een klein bosje/parkje het gaat hier om de parkeerplaats bij strandslag Duinoord.

Jullie moeten wel je eigen paard/pony meenemen.
Laatst bijgewerkt door XJuul op 15-02-02 15:59, in het totaal 3 keer bewerkt


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 18:42

Ik ga iig mee! (maar dat staat hierboven geloof ik al *LOL* )
Ik hoop dat er meer liefhebbers zijn!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-02 18:52

ja ik hoop het ook maar het lijkt er nog niet echt op Haha!

ze vinden ons niet lief Verdrietig hihi nou dan gaan we gewoon met zijn tweeen hoor als jullie niet mee willen

Hayley
Berichten: 444
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: De Bilt en af en toe Amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 19:21

Wanneer waren jullie van plan te gaan dan??

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-02 19:26

we willen eerst kijken of er geinteresseerden zijn, daarna kunnen we kijken wanneer het iedereen het beste uitkomt.

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 19:42

Ik zou heeeeel graag mee willen maar ik denk niet dat het zo'n verstandig is om Wietze dan mee te nemen. Hij is namelijk nog nooit op het strand ofzo geweest en ik denk dat hij zich wel eens kan gaan misdragen Tong uitsteken
Kan het niet geregeld worden bij Bruin of Noot ofzo? Zou het wel jammer vinden als ik niet mee zou kunnen gaan, zo dichtbij!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-02 19:46

bij bruin of noot kan je geen paarden huren zonder begeleiding, dan krijg je dus een een of andere muts mee die dan zegt waar je heen gaat en wat je moet doen.

Is wietze dan erg pittig, eens moet toch de eerste keer zijn dat je op het strand komt. We kunnen ook anders daarvoor een keer afspreken dat we met zijn tweeen gaan, dan kom je naar noot met wietze. Als het dan niet goed gaat zijn we zo weer terug, als je met een groep bent is dat niet zo leuk natuurlijk.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 20:03

ikke !!!!!!!!!!

haha als me paps tijd heeft hoor...want hij moet me immers brengen!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-02 20:05

We regelen gewoon een dag dat iedereen die mee wil kan, dus als we eenmaal een datum prikken en er is iemand die dan niet kan proberen we een andere dag.

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 20:56

Marieke ben jij toevallig het zusje van Tineke? *LOL*

Dan is het inderdaad misschien maar beter om niet met Wietze te gaan Haha! Als het die haf is die ik denk dat het is iig. Dan krijgen we wel wat boksalto's onderweg *LOL*

En tab je moet wel komen hoor Haha!

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 21:13

gomir schreef:
Marieke ben jij toevallig het zusje van Tineke? *LOL*

Dan is het inderdaad misschien maar beter om niet met Wietze te gaan Haha! Als het die haf is die ik denk dat het is iig. Dan krijgen we wel wat boksalto's onderweg *LOL*


*LOL* Dat klopt idd! En wat heb je Wietze weer super omschreven Haha!
Er valt altijd wat te beleven met Wietze! Tong uitsteken

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-02 13:48

haha is het zo erg dan??, ach joh probeer gewoon eerst een keer naar het strand te gaan alleen of met zijn tweeen. Dan kan je ook mee.

Jet

Berichten: 11941
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 20:01

Hé, ik wil graag mee, maar dan niet 3, 10 en 24 maart, 3 maart ga ik mee naar Egmond en de andere data heb ik wedstrijd. Dit weekend wordt voor mij ook niets en de 10e februari heb ik ook wedstrijd. Op zaterdag les ik, dus voor mij het liefst op zondag. Wat een noten op haar zang, hè! Toch wil ik wel graag mee Haha! .

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-02 20:04

haha oke dan, zodra we wat meer mensen hebben die mee willen, kunnen we pas wat vaststellen maar hierbij word met iedereen rekening gehouden, waarschijnlijk word het in februari.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-02 18:05

Nou niet veel mensen die mee willen, dat worden dus Jet, tabitha, gomir, ik en misschien Marieke.

laten deze mensen even weten welke datum ze het beste uitkomt zodat we kunnen afspreken.

Als er nog meer mensen zijn die meewillen pb mij of gomir dan even.


Jet

Berichten: 11941
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 19:26

Als we in februari willen, dan voor mij op 17 of 24 februari. Alleen als het stormt dan kom ik niet, dan durf ik niet met de trailer te rijden, ik heb niet zo'n supersterke auto voor het trekken van de trailer. Bovendien vind ik het strand dan ook niet zo aanlokkelijk met een toch al niet zo strand-zeevaste Marlou... Duimen dat we allemaal op een van deze data kunnen en dat het knap weer is!

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 20:33

Ja leuk, ik ga ook mee, als het niet toevallig in Jan zijn weekend is. Voor zover ik weet is hij er 17 feb. wel en dan de 24e weer niet. Party!!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-02 20:35

Mij komt de 24 e ook het beste uit. Even kijken of iedereen dan kan, en dan kunnen we wat vaststellen.

Jet

Berichten: 11941
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 20:48

Horsesofthemoon, wat bedoel je eigenlijk met; als het niet Jan zijn weekend is? Betekent dat dat je de 24e wel kan? Dan ziet dat er tot nog toe het beste uit Lachen . Joepie, weer eens naar het strand, dat is inmiddels zo'n 1 1/2 jaar geleden, zin in! Gaan die van jullie eigenlijk een beetje de zee in? Marlou was er toen steeds bang van, 1 keer moesten we wel en toen sprong ze na een golf nog dieper de zee in, bleef net zitten, wel een beetje scarry, maar hopen op redelijk strand zonder al te veel strandtentpalen.... ( met dwarsbalken erop, te laag om er onderdoor te kunnen).

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-02 15:38

Flair gaat het water iig wel in. Ze doet het liever niet maar als ze er een tijdje in loopt vind ze het toch wel lekker. Haha!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 16:29

Ik kan de 24ste iig niet, dan moet ik springen bij RAP. De 17de moet ik werken, maar dat kan ik misschien ruilen...
Ik zou dit weekend wel kunnen op zondag(heb ik een paard te leen, die is tenminste braaf *LOL* ) maar dat is voor de meesten waarschijnlijk te snel. En jet moet denk ik in waarland rijden(of was dat afgelopen weekend Verward )

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-02 16:31

we kijken anders wel voor een andere datum iets later want dan kan Marieke ook mee

Welk paard kan je lenen gomir??

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 17:15

Ik moet dit weekend voor stefan's paarden zorgen....*LOL* En die kan ik tenminste houden Haha! Party!! Dat paard waar ik op mag is echt zo'n hobbelpaardje, loopt liever niet dan wel *LOL*

Jet

Berichten: 11941
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 18:14

Gomir, inderdaad mijn wedstrijd in het Waarland is aankomend weekend, dus dan wordt naar het strand gaan niets. Kan je die makke "knol" evengoed niet lenen als we een ander weekend gaan? Lijkt me goed voor zo'n druktemaker als Lou als er een makke tussen zit, maar als dat niet lukt, kom ik evengoed. In maart kan ik dus alleen 17 maart, de rest: 3 maart rit in Egmond, 10 en 24 maart wedstrijd. Of natuurlijk 31 maart, valt ook op een zondag Haha! . Nou, we kijken wel, zou wel leuk zijn als er zoveel mogelijk mee gaan en in elk geval de organisatoren, Flair en Gomir!!

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 21:24

Ok, ik zal even uitleggen: Jan is de eigenaar van Warda. Hij woont in Duitsland en komt 1 keer in de 2 of 3 weken een weekend, net hoe het uitkomt. Dan rijdt hij Warda zaterdags en zondags en heb ik "vrij" Haha! .
De 17e is hij er dus, en de 24e niet.
Wat maart betreft, weet ik nog niet wanneer Jan er is, maar ik hou gewoon het forum in de gaten, en anders hoor ik het wel van Flair, we blijken in dezelfde stal te staan. Vork


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers