wie kent Stal Scheepens?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
carole

Berichten: 45
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 06:21

Hoi is iemand die bekend is met stal Scheepens in Udenhout. Ik wil daar graag gaan kijken naar een paard en heb daar een goed gevoel bij. Maar ik zou graag willen weten of dat er iemand is die er al eens is geweest?

[Edit Karin] titel aangepast [/edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-09-21 09:06 ]</font>


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 17:04

Op mijn oude manege haalden ze daar nogal eens paarden vandaan. Ze hadden soms wel goede paarden maar soms ook bagger. Ik geloof dat je daar op stal ook gewoon een paard kan huren en er dan zonder begeleiding mee kan gaan uitrijden. Maar verder kan ik er weinig over zeggen want ik ben er nooit geweest. Ik weet wel dat ze nooit moeilijk deden met ruilen als een paard (ook na lange tijd niet) niet beviel voor het manegewerk.


Pliensdream

Berichten: 782
Geregistreerd: 29-03-08

Re: wie kent Stal Scheepens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 17:34

Ik wil er van de week ook gaan kijken voor een paardje, zijn er nu al meer mensen bekend met deze stal?
heeft iemand tips voor mij om bij hun op de lettem?

Pliensdream

Berichten: 782
Geregistreerd: 29-03-08

Re: wie kent Stal Scheepens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 17:47

niemand?

Anoniem

Re: wie kent Stal Scheepens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 19:11

Dit topic is zó antiek dat ik het niet eens meer kan splitten. In ieder geval, wegens oud topic hier een slotje. Je kunt beter een nieuwe topic op EA GZ DI openen :)

Slotje dus.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne77, Doedatje, tengeltje11 en 37 bezoekers