AUW!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pintolover

Berichten: 64
Geregistreerd: 23-05-04

AUW!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 09:21

wat ik nu heb meegemaakt oet echt zeer. Ik ging een buitenritje maken met Pinto, maar hij wou niet. Dus heb ik hem maar in zijn achteruit gezet. Na een poosje was hij heelerg braaf. Maar toen hij opeens van iets schrok en hij zich helemaal groot ging maken kwam hij recht overeind. Echt eng, dus ben ik er maar afgesprongen. Toen ik er af sprong en met mijn benen op de grond stond ging pinto draaien. en op mijn voeten staan. Met alle bij zijn voorbenen om mijn voetjes tegelijk! Huilen Dat doet echt AUWIE!! eerst had ik er niet zo'n last van maar nu...
Mijn linkervoet is opgezwollen en mijn rechter ook en word een beetje zwart Ach gut Verdrietig is niet echt fijn. Dat snappen jullie waarschijnlijk wel.
Hebben jullie ook wel eens iets pijnlijks meegemaakt tijdens een buitenrit??

BloemBloem

Berichten: 16580
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 09:22

Sterkte, zelf heb ik nog nooit zoiets pijnlijks op
een buitenrit meegemaakt. Spring eigenlijk ook nooit
van me paard af!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 09:46

Nou, ik ben 1 keer tegen een boom aan gereden met een pony. Er kwam een bestel busje aan, die reed ons keihard voorbij en daarbij drukte hij ook nog eens superhard op de toeter. Toen ging alles rennen dus, en de mijne rende dus recht op een boom af, waardoor ik er keihard met mijn knie tegenaan botste. Wat ik er aan over hield: een blauwe knie en een groene rijbroek van de boom... Scheve mond Haha!

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 09:48

Fedde ging er buiten eens vandoor (dwars door een bos heen met bomen kriskras). Hij liep bijna tegen een boom aan en ik dacht dat hij er linksomheen zou gaan en hij ging dus rechts. Gevolg: ik vloog eraf en brak 1 pols, kneusde de andere zwaar en brak mijn grote teen.

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 12:27

Ik ging een keer met een vriendin buitenrijden en opeens ging zij keihard weggalopeeren. Dat doet ze wel vaker gewoon voor delol om te kijken of mijn paard er ook vandoor zou gaan en ja hoor daar ging Pardoes knoerthard van een heuvel af.
Ik zat zonder zadel en al bij de eerste bok lag ik eraf. Bloos!
Gevolg zwaargeneusde enkel. Boos!
Nu kunnen we er om lachen maar wat was ik boos. Schijnheilig

c_alsemgeest

Berichten: 20656
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 20:02

veel beterschap met je voeten Ach gut

Citaat:
Dus heb ik hem maar in zijn achteruit gezet

maar je hebt hem dus een heel stuk achteruit laten lopen begrijp ik? Verward
Dan vind ik het ook niet heel erg vreemd dat je pony na een tijdje omhoog kwam Schijnheilig

Dit is toch niet weer een schaduw acount? Haha!

Nimmy

Berichten: 3944
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 21:20

alleen ooit na een buitenrit, eerst spron ie letterlijk op mn ene fout (dik en blauw) en de volgende ochtend ging ie vol op mn andere fout staan (ook al blauw) dus ik liep weer gelijk want had nu 2 hele pijnlijke foutjes.
Paarden soms kun je ze .........

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 21:26

Beterschap met je voet. Ach gut
Heb eigenlijk nog nooit niks van een buiteneirt overgehouden hoogstens paar schrammen omdat een haflinger peerde in het bos dwars door de dennebomen heen. Tong uitsteken