Beoordeling bouw???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ART_UMA

Berichten: 2112
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Delft

Beoordeling bouw???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 12:54

Nieuwe poging met ander foto site, wie wil er eens op schieten?? Ik ben erg benieuwd.
Afbeelding
Qua gangen niet makkelijk te zien:
Afbeelding


ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 13:16

Ik heb het al eerder via een foto aangegeven. nl gebruik een korrect lang gelijnde hengst.
Daar dit paard overkomt als een in 2 stukken.


Voorste helft zeer ontwikkeld
Achterste helft laat ie het er volledig bij zitten.
Of je foto is niet goed genomen.

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 13:40

ceasario schreef:
Ik heb het al eerder via een foto aangegeven. nl gebruik een korrect lang gelijnde hengst.
Daar dit paard overkomt als een in 2 stukken.


Voorste helft zeer ontwikkeld
Achterste helft laat ie het er volledig bij zitten.
Of je foto is niet goed genomen.


Langgelijnd lijkt mij heel belangrijk bij deze merrie als je een partner gaat kiezen. De merrie had van mij net iets langer in de rug mogen zijn.

Daarom zou ik dus ook absoluut niet voor United gaan, want ik denk dat je daarmee een klein, popperig afgedraaid bokkie krijgt!

ART_UMA

Berichten: 2112
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 18:51

ceasario"]
Ik heb het al eerder via een foto aangegeven. nl gebruik een korrect lang gelijnde hengst.
Daar dit paard overkomt als een in 2 stukken.
Voorste helft zeer ontwikkeld
Achterste helft laat ie het er volledig bij zitten.
Of je foto is niet goed genomen.
[/quote]HA ha genuanceerd, zo zie je maar weer dat iedereen er op een andere manier naar kijkt, ik vindt de merrie juist extra sterk en gedragen lopen, met veel takt (dat zie je natuurlijk niet allemaal op de foto), en de voorkant vindt ik nog eens extra qua front en hals.
Rutowski spreekt mij niet aan.

[quote="Pipo"]
Langgelijnd lijkt mij heel belangrijk bij deze merrie als je een partner gaat kiezen. De merrie had van mij net iets langer in de rug mogen zijn.
[/quote]Op zich is de rug zeker niet lang, daar heb je gelijk in. Ik denk wel lang genoeg en zeker sterk en goed aangesloten.

[quote="Pipo schreef:
Daarom zou ik dus ook absoluut niet voor United gaan, want ik denk dat je daarmee een klein, popperig afgedraaid bokkie krijgt!
Ha ha, een soort Painted Black denk je? Is commercieel toch niet slecht dacht ik. De partner keuze heeft ook wat met gevoel te maken, en bij deze combinatie heb ik een goed gevoel.

ART_UMA

Berichten: 2112
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 18:54

ceasario"]
Ik heb het al eerder via een foto aangegeven. nl gebruik een korrect lang gelijnde hengst.
Daar dit paard overkomt als een in 2 stukken.
Voorste helft zeer ontwikkeld
Achterste helft laat ie het er volledig bij zitten.
Of je foto is niet goed genomen.
[/quote]HA ha genuanceerd, zo zie je maar weer dat iedereen er op een andere manier naar kijkt, ik vindt de merrie juist extra sterk en gedragen lopen, met veel takt (dat zie je natuurlijk niet allemaal op de foto), en de voorkant vindt ik nog eens extra qua front en hals.
Rutowski spreekt mij niet aan.

[quote="Pipo"]
Langgelijnd lijkt mij heel belangrijk bij deze merrie als je een partner gaat kiezen. De merrie had van mij net iets langer in de rug mogen zijn.
[/quote]Op zich is de rug zeker niet lang, daar heb je gelijk in. Ik denk wel lang genoeg en zeker sterk en goed aangesloten.

[quote="Pipo schreef:
Daarom zou ik dus ook absoluut niet voor United gaan, want ik denk dat je daarmee een klein, popperig afgedraaid bokkie krijgt!
Ha ha, een soort Painted Black denk je? Is commercieel toch niet slecht dacht ik. De partner keuze heeft ook wat met gevoel te maken, en bij deze combinatie heb ik een goed gevoel.

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 19:53

ART_UMA schreef:
HA ha genuanceerd, zo zie je maar weer dat iedereen er op een andere manier naar kijkt, ik vindt de merrie juist extra sterk en gedragen lopen, met veel takt (dat zie je natuurlijk niet allemaal op de foto), en de voorkant vindt ik nog eens extra qua front en hals.
Rutowski spreekt mij niet aan


Je vroeg een mening en daar heb je blijkbaar moeite mee ,als je die krijgt.

Rutowski staat hier buiten.
Zou ook bij deze merrie niet passen want dat wordt ie nog vierkanter.

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 19:57

ART_UMA schreef:
Ha ha, een soort Painted Black denk je? Is commercieel toch niet slecht dacht ik. De partner keuze heeft ook wat met gevoel te maken, en bij deze combinatie heb ik een goed gevoel.



Maar kan je daar nog wat mee in je fokkerij? Ik denk van niet! Maar als jij er blij mee bent Haha! Jij moet er tenslotte naar kijken Haha!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 20:01

Pb zelf is commercieel niet slecht, maar da's alleen voor de blinden en doven. Of jij daar wat mee kan is de vraag, het gaat niet alleen om het (foto) plaatje, het gaat om het rijden, maar veel plezier hoor. hoop dat het een leuk paardje wordt.

- Offline -

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 20:07

Volgens mij is het de bedoeling om met United te dekken Deesdebest, niet met PB Haha!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 20:17

Wouw wat een supermooi zwart paard seg! Kwijl Kwijl Kwijl

Echt prachtig!!!!!!! Kwijl Die kan vast geweldig lopen!!!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 00:50

voor is hij veel zwaarder dan achter. hij staat ook met zijn achterbenen onder de massa vandaan zou toch een hengst met een goed achterhand nemen


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 09:00

Missouri schreef:
Wouw wat een supermooi zwart paard seg! Kwijl Kwijl Kwijl

Echt prachtig!!!!!!! Kwijl Die kan vast geweldig lopen!!!


Verward

Alle zwarte paarden kunnen geweldig lopen

ART_UMA

Berichten: 2112
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 11:30

ceasario schreef:
Je vroeg een mening en daar heb je blijkbaar moeite mee ,als je die krijgt.

Rutowski staat hier buiten.
Zou ook bij deze merrie niet passen want dat wordt ie nog vierkanter.
Nee, geen moeite mee, alleen maar ongenuanceerd, met meer omschrijving heb ik er meer aan. "One-liners" zeggen vaak wat weinig.

Ik dacht dat de ingevoegde foto van Rutowski was:
Afbeelding, met het advies: Ik zou er zo'n type opzetten. Welke hengst is dit dan?

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 12:15

Het gaat mij niet om een hengstennaam.

Maar om het type paard. Dus zo onliner was het niet. Huilen

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, lexa, Manny en 117 bezoekers